You are not logged in.
Skeletonni wrote:Oon messissä jos viel ehtii, valitsen kuvan pizzasta jos ei oo valittu jo
ok, mutta mikä niistä?
psykokarkki wrote:Skeletonni wrote:Oon messissä jos viel ehtii, valitsen kuvan pizzasta jos ei oo valittu jo
ok, mutta mikä niistä?
ok hienoa, laitan sulle biisin nimen illemmalla sähköpostilla.
Ennen Joulua ei muuten onnaa mutta tän vuoden puolella kova mahis.
Ennen Joulua ei muuten onnaa mutta tän vuoden puolella kova mahis.
Skeletonni wrote:psykokarkki wrote:Skeletonni wrote:Oon messissä jos viel ehtii, valitsen kuvan pizzasta jos ei oo valittu jo
ok, mutta mikä niistä?
skele, sait meiliä (jos toi osoite on vielä käytössä)
psykokarkki wrote:Skeletonni wrote:psykokarkki wrote:Skeletonni wrote:Oon messissä jos viel ehtii, valitsen kuvan pizzasta jos ei oo valittu jo
ok, mutta mikä niistä?
Paska biisin nimi, mut paskaaks tässä
psykokarkki wrote:psykokarkki wrote:Skeletonni wrote:psykokarkki wrote:Skeletonni wrote:Oon messissä jos viel ehtii, valitsen kuvan pizzasta jos ei oo valittu jo
ok, mutta mikä niistä?
Paska biisin nimi, mut paskaaks tässä
sori siitä
selitän myöhemmin mistä nimet on peräisin, mutta kuten sanottua, unohda nimi jos ei nappaa (mutta se tulee silti olemaan biisin nimi)
väliaikatietoa, kokoelman biisilista on valmis
asianomaisille laitettu sekava sähköposti asiasta
STOP PRESS! NYT ON HÄTÄ
a-puoli on puoli minuuttia liian pitkä, joten ainoa oikea ratkaisu lienee tempaista viikon sisään jostain pari about neliminuuttista biisiä ja tehdä C-60 -kasetin sijaan C-70. viikko aikaa, uudet tekijätkin voivat ilmoittautua, let's do this ja ne kans jotka ilmoittautuneet mutteivät vielä toimittaneet biisiään. hyvä kokoelma tulossa
no niin, kaksi puuttuvaa biisiä luvattu, nyt vain odotellaan
C-70 siis tulossa, toivottavasti onnistuu.
Ukolle laitettu viestiä fasesa, mutta ei vastausta kuulunut. :sad1:
bzort glorf bööth
Ukolle laitettu viestiä fasesa, mutta ei vastausta kuulunut. :sad1:
kunhan ehtis kirjautua, sähköpostilla olisit jo perillä
laitoin psykokarkille paremman version biisistäni. toivottavasti kerkeää julkaisuun mukaan.
laitoin psykokarkille paremman version biisistäni. toivottavasti kerkeää julkaisuun mukaan.
eiköhän
vielä kun ne pari luvattua biisiä tulis, että terkkuja vaan maloun ja tolto
maloun perhana
bzort glorf bööth
tiedoksi kaikille: kokoelman biisilista on nyt (lopullisesti) valmis, viikonloppuna tehdään greipin kanssa kansi + masteri ja ensi viikolla hipsterikassu-tilausta berkkuihin
jos joku vielä väsäilee biisiään niin digiversiolle voin laittaa extrabiisejä, tuskin nuo kasetit ihan hetkessä valmistuu enkä luultavasti julkaise digiä ennen fyysistä. biisilistan ja kokoelman nimen (artistitkaan ei sitä tiedä lol) saatan laittaa jakoon lähiaikoina.
Et kai teetä kassuja samassa paikassa missä muuan heinolalainen? Jos niin julkkarit voi järkätä suoraan pääsiäisenä tai vappuna.
bzort glorf bööth
Et kai teetä kassuja samassa paikassa missä muuan heinolalainen? Jos niin julkkarit voi järkätä suoraan pääsiäisenä tai vappuna.
siihenhän tässä pyritään
No sitten.
bzort glorf bööth
sitten vain odotellaan
mutta sen sanon, että aika kova kokis tulossa, ja aika limited, kannattaa olla nopea sitten kun saapuvat
tilaus lähti eilen, kasettifirman valmistumisarvio oli joku 3 - 4 viikkoa, tuolta löytyy mm. kuvat ja biisilista: LTJ-116 ~ The Devil Man
C-70, painos 60 kpl eli veikkaan että näitä jää nurkkiin pyörimään, mutta mikäs siinä
joko kassujen tilauksia otetaan vastaan? jos niin mulle yks
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
joko kassujen tilauksia otetaan vastaan? jos niin mulle yks
ok
Itekki haluun yhden!
greipin toka albumi vuodelta 2007
tossa vielä peruna-ep, mukana myös remixaajia:
kasetit saapui, vielä pitää duunata liitteet, ilmestyy ensi viikolla
kasetit saapui, vielä pitää duunata liitteet, ilmestyy ensi viikolla
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
jotenkin niin hankalaa saada mitään tehtyä, en ehtinyt leikellä liitteitä viikonloppuna, en oo jaksanu numeroida kasetteja, sitten sain vielä idean että lätkäisen jokaiseen jonkun tarran, mutta unohdin tarkistaa onko mulla mitään tarroja, ja jos ei niin mistä niitä saa kun tiimariakaan ei enää ole
sitten pitäis kans postitella vapaakappaleita ja päätellä niistä onko postimaksut tosiaan niin törkeitä, ettei näitä käytännössä voi ulkomaille edes kaupata. jatkamme, saamme kenties elää