You are not logged in.
öh, tää on ehkä vähän noloa spämmätä näin mutta mutta... kuten ehkä jotkut tietää niin mulla on siis tollanen pikku levymerkki nimeltä 267 lattajjaa, kotipolttoisiahan nää on (ainakin toistaiseksi) mutta kyllä näistä porukat on tykänneet, lukekaa vaikka arvosteluita. muutama kymmenen julkaisua takana ja lisää tulossa, tuolta löytyy:
eli ostakee levyjä jos kiinnostaa, yhteystiedot (s-posti) löytyy tuolta. hinnat 5 euroa levy, pikkulevyt 4 e. niin ja jos täällä muusikoita lymyilee niin biisejä otetaan vastaan esim. tuleville kokoelmille. mutta ei liian pro-meininkiä sitten, enempi lo-fi-avantgarde-sekoilu-pohjalta kiitos.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
spämmi numero 267, ei mulla muuta.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Suosittelepa minulle jotain lafkasi julkaisua ihan häpeilemättä. Pidin aika tavalla Keijon taannoisesta julkaisusta 267 lattajjaalla. Jotain samassa hengessä tehtyä olisi kiva saada kuunneltavaksi.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Suosittelepa minulle jotain lafkasi julkaisua ihan häpeilemättä. Pidin aika tavalla Keijon taannoisesta julkaisusta 267 lattajjaalla. Jotain samassa hengessä tehtyä olisi kiva saada kuunneltavaksi.
no keijohan on mukana tällä vapaan levylläkin:
Vapaa: Jännittävät asiat olemme jo kauan kertoneet toisillemme salaisissa kirjeissä
mutta suosittelen ajankohtaisesti tätä uutta kokoelmaa:
Kanoja, Myös Hanoja
seuraavalla on sitten keijokin mukana... hiukan noisemmalla matskulla tosin.
mut hyviähän noi on tietty kaikki...
EDIT: linkkeihin levyjen nimet
no huh huh... ja edeltävästä levystä pyydetään vielä enemmän:
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=34062259
enpä kyllä usko että ostajia löytyy vaikka eihän sitä koskaan tiedä...
EDIT: ei sillä ettei musiikki olisi tuon hinnan arvoista mutta nuohan on sittemmin julkaisu jo kokoelmalevyllä ruskeatimantti.
spämmi numero 267, ei mulla muuta.
tätä postausta kirjoittaessa iski semmonen "bon voyage" -fiilis, tiättekste? ei mulla muuta.
Promoa tuota lafkaas vähän juuttifoorumillakin, niin saat intrnäzönaalei asiakkaita ja *skene* laajenee (mut sehän olis perseestä, vai?).
Promoa tuota lafkaas vähän juuttifoorumillakin, niin saat intrnäzönaalei asiakkaita ja *skene* laajenee (mut sehän olis perseestä, vai?).
joo ei kai ne siellä mitään tajuu. sinänsä ei niitä kyllä kukaan suomessakaan osta, ulkomaille ne lähinnä menee anyway.
toisaalta, suomalaiset julkaisut aika vähemmistönä, eilen ilmesty yx ranskalainen ja yks amerikkalainen levy, ens viikolla toinen jenkkijutska ja yx brittiläinen.
spåm
en mä täälläkään viitti mainostaa, spämmäilen muuten vaan
kaikki ostaa Sigue Sigue Sputnik -kokiksen mjitaah!
aivan
Kappas perkelettä, tässähän ollaan monet vuodet postailtu Nollalistalle mr. psykomakeisen - kuten epäilemättä monen muunkin palstalaisen - kera.
Ei muuta.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Kappas perkelettä, tässähän ollaan monet vuodet postailtu Nollalistalle mr. psykomakeisen - kuten epäilemättä monen muunkin palstalaisen - kera.
Ei muuta.
juu sielläkin tullu hilluttua
nimetkää 4 parasta 267 lattajjaa julkaisua (joita on vielä saatavilla) niin tilaan saman tien!
emmätiä, pekko käppi, anla courtis, hush arbors, kanoja myös hanoja nyt ainaki, muistaakseni vuoden loppuun joku tarjous että 5 levyä 20 e.
chora ja grand hotel kannattaa myös ostaa
no nytkyllä eiq
NYT TILATAAN
!!!!!!!!!
PERKELE
no åhå, 6 levyä 20 euroa lol apua
tai femman kipale SISÄLTÄÄ POSTIT
no nytkyllä WOW
TÄÄLTÄ LÖYTYY LISTAA, mm. boris morgana, greippi, futurians, vapaa, chora, anla courtis, kenji siratori, przewalski's horses, TBX, kokoelmia jne jne. ja vopite olla jotain harvinaisempiakin, KYSY JOS USKALLAT
tilaukset (p)rivoina tänne tai psykikselle
NYT ME SE TEHDÄÄN, TILAA JO TÄNÄÄN
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Tuotoilla sama mainos neliväripainoksena valittuihin paloihin?
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
paras mainos ikinä. go hantta!
pitäisköhän hälyttää m&m paikalle juttua tekemään?
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Tämän kaikki pistää tilaten:
http://www.dlc.fi/~hhaahti/267lattajjaa/ltj-f267.htm
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Mainoksen uhri, tilaus sisässä.
Älä niin ne oli siel ku siel oli.
lol apua
ultravox
Vois lähipäivinä ehkä tilailla
This must be what jail / I will scratch
Mulla ja Ripa Ämmällä on bändi. Julkaseppa levy joskus 2011 kun saadaan kahdet treenit alle.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Meitillä on ihan kohta masteroitu ep. Paappa kuule pihalle.
Mulla ja Ripa Ämmällä on bändi. Julkaseppa levy joskus 2011 kun saadaan kahdet treenit alle.
mikäs siinä
Meitillä on ihan kohta masteroitu ep. Paappa kuule pihalle.
oiskohan liian pro-meininkiä tänne?
lol apua
ultravox
Ai jaa. No sit perustetaan Tiikerin kanssa uus bändi.
Ai jaa. No sit perustetaan Tiikerin kanssa uus bändi.
lol apua
ultravox
[quote:83a6bfc438="Feggy"]Ai jaa. No sit perustetaan Tiikerin kanssa uus bändi.[/quote:83a6bfc438]
silvis, miten ois JS267 eli LTJ-666?
lol apua
ultravox
silvis, miten ois JS267 eli LTJ-666?