You are not logged in.
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
en o kattonu uusia simpsoneita mutta tää don hertzfeldt -avaus on kova!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Viime aikoina olen iltaisin katsonut lähinnä Simpsonien neloskautta.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Uudet South Parkit
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Uudet South Parkit
paras kausi moneen vuoteen
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
The Simpsons by the Data
Analysis of 27 seasons of Simpsons data reveals the shows most significant side characters, a pattern of patriarchy, declining TV ratings, and more
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Luulin että Simpsonit on lopetettu jo monta vuotta sitten
South Parkia katsoin aikoinaan pari kolme ekaa kautta ennen kuin kyllästyin. Milloinkohan lopetin Simpsoneiden katsomisen, on siitä varmaan 10 vuotta ainakin.
En muistanutkaan että south parkilla on jakso missä Mr. Garrison on sängyssä Richard Dawkinsin kanssa
Tuanoi saatana.
Tiesittekö että Simpsonit on nykyään Disneyllä ku se osti 21st century foxin.
Tuanoi saatana.
https://www.newyorker.com/culture/the-n … uMS6TO2XVk
John Swartzwelder, Sage of “The Simpsons”
The first major interview with one of the most revered comedy writers of all time.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Vieläkö joku katsoo simpsoneita?
South park.
South park on paljon hauskempi, siinä ei ole koskaan semmosia tylsiä lällyjuttuja kuin Simpsoneissa ja minusta se satiiri on paljon parempaa ja nerokkaampaa kuin Simpsoneissa.
Vieläkö joku katsoo simpsoneita?
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Kantsii pelata ne south park videopelit. Kerrassaan hulvattomia molemmat
Viimeisin simpsonit kausi mitä katsoin taisi olla 26. eli kärsin semmoset 15 kautta. Ensi kuussahan alkaakin sitten south parkin 26. kausi