You are not logged in.
Tän pitäis olla ihan läpihuutojuttu. Katsotaan nyt, jos joku ei osaisi...
"A repo man's always intense"
ei kumpikaan
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
molemmat
Äänestin south parkkia, koska nykyisillään se hakkaa simpsonit mennen tullen.
Varikset komentavat
South park.
South park on paljon hauskempi, siinä ei ole koskaan semmosia tylsiä lällyjuttuja kuin Simpsoneissa ja minusta se satiiri on paljon parempaa ja nerokkaampaa kuin Simpsoneissa.
[quote:e4a89c19bc="ydinaukio"]South park.
South park on paljon hauskempi, siinä ei ole koskaan semmosia tylsiä lällyjuttuja kuin Simpsoneissa ja minusta se satiiri on paljon parempaa ja nerokkaampaa kuin Simpsoneissa.[/quote:e4a89c19bc]
Jaa-a, mun mielestä South Parkin satiiri on varsin erikoista luonteeltaan: vapaamielisen ulkokuoren alla tuntuu sykkivän yllättävän konservatiivinen sydän.
Tosin. Radiohead-jakso oli huippu. Äänestin Simpsoneita, koska parhaimmillaan sarja on parasta ikinä, mielestäni.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
[quote:30a6f21900="ex-kolja"][quote:30a6f21900="ydinaukio"]South park.
South park on paljon hauskempi, siinä ei ole koskaan semmosia tylsiä lällyjuttuja kuin Simpsoneissa ja minusta se satiiri on paljon parempaa ja nerokkaampaa kuin Simpsoneissa.[/quote:30a6f21900]
Jaa-a, mun mielestä South Parkin satiiri on varsin erikoista luonteeltaan: vapaamielisen ulkokuoren alla tuntuu sykkivän yllättävän konservatiivinen sydän.
[/quote:30a6f21900]
Ei oo vaihtoehdoissa, mut äänestän silti Family Guyta.
Simpsonien kaudet 3-8 > melkein mikä tahansa
This must be what jail / I will scratch
Samaa.
seinfeldin 1-5 kausi > simpsonit
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
The officen 1-2 kaudet > kaikki muut sarjat yhteensä
Väärä topiikki pojat. :?
"A repo man's always intense"
Erehdyin tässä yks sunnuntai katsomaan uutta Simpsons-jaksoa vähän alusta. Eipä se ole enää edes sama sarja, kaikki hahmot ovat täysin muuttuneet, surullisempana esimerkkinä Marge, joka oli sen lyhyen pätkän perusteella muuttunut täysin hulluksi. Hahmojen äärimmyyksiin viemiselle vahva
Äänestin kuitenki Simpsoneita, hakkaa ne juuri kausien 3-8 ansiosta South Parkin selvästi. South Parkistakin pidän toki.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Äänestin kuitenki Simpsoneita, hakkaa ne juuri kausien 3-8 ansiosta South Parkin selvästi. South Parkistakin pidän toki.
Kyllä mä ottaisin mukaan kaudet 9-11. Niissä on jo vähän sitä -pelleilyä, mutta keskiarvoisesti silti ihan ehtaa Simpsons-kamaa. Sitten toki myös kaudet 1-2 ihan nostalgiasyistä, vaikka niissä ei tosiaan ehkä ole vielä lähtenyt ihan tarpeeksi hanskasta.
Tero saatana, s'olet gay!
Sunnuntainen, selvästikin turhautuneen narratologin kirjoittama jakso oli pitkästä aikaa tosi, tosi laadukasta Simpsonsia.
South Parkia ei jaksa enää yhtään.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Jahas, muutaman minuutin päästä tulee Simpsonit. Niille vois muuten olla ihan oma otsikkonsakin. South Parkistakin tykkään, mutta se on hyvin kepeää ajankulua verrattuna ensiksi mainittuun. -klassinen aivan vitun turha späm-
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
jeps, krapulasimpsonit
Sent from my iPhone 16
Vinkattakoon että Simpsoneiden kaudet 1-7 tulee ensi pe stockan hulluillepäiville hintaan 19.90 / kausi.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Pakko taas: Family Guy
Mun meilest Futurama on viel parempi ku Simpsonit. Homer on peräti aika ärsyttävä.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Homer on peräti aika ärsyttävä.
Mun meilest Futurama on viel parempi ku Simpsonit. Homer on peräti aika ärsyttävä.
SMAA
Tosin Family Guy on kaikista parhuuksin.
[quote:24231c4705="Pilke"]Mun meilest Futurama on viel parempi ku Simpsonit. Homer on peräti aika ärsyttävä.[/quote:24231c4705]
SMAA
Tosin Family Guy on kaikista parhuuksin.
Maksimaalinen JEI! Joku ymmärtää mua. Paitsi Family Guyta en oo koskaan kattonu.
*
Paitsi Family Guyta en oo koskaan kattonu.
Hus, heti katsomaan!
[quote:07a62582a4="Pilke"]Paitsi Family Guyta en oo koskaan kattonu.[/quote:07a62582a4]
Hus, heti katsomaan!
Millon se tulee ja mistä?
*
[quote:c5eed797cd="kri"][quote:c5eed797cd="Pilke"]Paitsi Family Guyta en oo koskaan kattonu.[/quote:c5eed797cd]
Hus, heti katsomaan![/quote:c5eed797cd]
Millon se tulee ja mistä?*
Ei se taida tällä hetkellä pyöriä pääkanavilla. Netistä löytynee jaksoja, jos osaa P2P-verkkoja tai torrentteja.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Joo, pitää netistä hakee, jos niitä haluu kattoo. Esimakua voi kattoa minipätkistä, jota löytyy youtubesta. Pistetäänpä tähän vaikka pätkä, johon on koottu hauskimmat Family Guyn Kristinusko-läpät
Tänks kri.
*