You are not logged in.
lotus TAJ:n kasetti ilmestyi rajattuna painoksena bändin itsensä toimesta kun en saanut itse aikaiseksi, mutta on näköjään jo loppuunmyyty, ei tainnu mullekaan riittää kopiota
melkein tekis mieli julistaa, että 267 lattajjaan fyysiset julkaisut on nyt julkaistu ja lisää ei oo tulossa, mutta moinen tarkoittaisi luultavasti sitä, että heti tulisi joku äänite joka olis ihan pakko laittaa fyysisenä ulos joten parempi kun en sano mitään lopullista
p.s.
tästähän on tullut näin vaalien alla pienoinen nettihitti
^ taisin hätäillä, kyseinen kasetti odotti tänään kotona
mut jos joku muu haluaa niin en tiedä sit onnaako, ottakaa yhteyttä bändiin. julkaisussa lukee kyllä 267 lattajjaa (ja ihan luvalla), mut mun kautta sitä ei siis ole saatavissa.
hyvää 26.7. kaikille, tää on sitten hyvä biisi, saattaa olla eräs arvostettu, forumillekin väillä kirjoitteleva musiikintekijä tämän jumlaut-salanimen takana, tsekatkaapa jos ette muista.
huomenna on vuoden 267. päivä, sen kunniaksi saattaa ilmestyä joku loppuunmyyty julkaisu digimuodossa bandcampiin
bzort glorf bööth
vuoden 267. päivä, kamoon party like it's 2009
no niin forkan musantekijätyypit, kiinnostaisko ketään tehdä biisejä 267 lattajjaan mahdolliselle tulevalle kokoelmalle, joka julkaistaisiin kasettina ja diginä. biisit pitäisi taas tehdä kuvan perusteella, mutta nyt saisi itse valita ne täältä, lisäksi kuvan valinnan jälkeen annetaan biisin nimi ja pituus. itse asiassa sain idean biisien nimiin että ottaisin ne randomilla yhdestä kirjasta, joka on mökillä, enkä oo varma toimiiko se, kun en oikein tiedä millainen kirja se on mutta ihan yleisesti: jos kiinnostaa niin ilmoittautukaa, myös ideaa saa kehittää eteenpäin jos kuulostaa vähän kököltä ja jos on tarpeeksi kiinnostusta niin toteutetaan.
vähän kyllä veikkaan ettei kukaan mitään taaskaan, mut katotaan nyt eli ilmoittakaa täällä (tai privana) jos yhtään kiinnostaa.
Kyllä mä jotain voin tehdä. Tarkan pituuden (jos siitä oli kyse?) päättäminen etukäteen tuntuu vähän rajottavalta tosin, ennemmin joku yläraja tyyliin max 5 min per tyyppi tms.
Kyllä mä jotain voin tehdä. Tarkan pituuden (jos siitä oli kyse?) päättäminen etukäteen tuntuu vähän rajottavalta tosin, ennemmin joku yläraja tyyliin max 5 min per tyyppi tms.
joo itse asiassa jotain sellaista ajattelinkin.
oon ehdottomasti mukana, kuuntelijain harmiksi
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
joo! mikäs aikataulu täl on? en osaa viel hirveen hyvin niin menee aikaa
ei ole mitään aikataulua
joo siis en tiiä, saattaa hyvin mennä ensivuoteen koko homma, mut katotaan nyt. lisää vain ilmoittautumisia kiitos
ja sanoinko jo että biisien pitää olla sit psykedeelisiä?
ehkä kyllä joo
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
juuh elikkäs homma on nyt sitten virallisesti käynnissä ja ilmoittautujia jo kymmenkunta
jos siis haluat mukaan, toimi näin:
1. valitse kuva täältä, kerro mulle mikä.
2. odota, että saat biisin nimen (toivottavasti ideani tämän suhteen toimii, ensi viikkoon menee kyllä)
3. tee noin 5 minsaa pitkä psykedeelinen biisi kuvan ja nimen pohjalta.
deadline vuoden loppuun. biisit miel. wav- tai flac-muodossa. kommunikointi miel. sähköpostilla (tossa vasemmalla on se namiska jos ette muuten tiedä).
ja saa antaa vinkkejä missä kannattais painattaa kasetit, kuulin huhua että jounin laatuun ei ehkä kannata luottaa nykyään, kun sillä on kaikenlaista kierrätyskasettia, mutta missä sais kätevästi niin, ettei tartte mitään teostopelleilyä? semmonen lo-fi-diy-meininki tosin aina ollut tässä, että ei sen puoleen
Älä ainakaan teetä siellä Saksassa, missä meidän kassut teetettiin. Kestikö 6 viikkoa niiden saamisessa siitä, kun piti olla valmista ja lähteä postiin ihan kohta.
bzort glorf bööth
^ ok niin ja laita mulle meiliä jos ja kun tuut mukaan, samoin bb ja uhjp-äiä. nyt jo 12 mukana, useimmat valinneet jo kuvankin (ja jos mainitut tulee mukaan niin 15
)
niin hienoja kuvia psykon insta täynnä että jospa sitä
niin hienoja kuvia psykon insta täynnä että jospa sitä
mutta missä sais kätevästi niin, ettei tartte mitään teostopelleilyä?
Älä julkaise ääntä sellaista taholta joka kuuluu Teostoon niin vältyt.
tekis mieli osallistua.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
hei tyypit, jotka ootte kiinnostuneita, mutta ette ole vielä valinneet kuvaa, laittakaas mulle meiliä. nyt jo yli 20 ilmoittautunutta, saa nähdä mitä tästä tulee, pitäiskö kuitenkin rajata biisien pituudet kolmeen minsaan
saa nähdä kans mitä käy biisien nimigeneraattorin kanssa, eka tyhmä idea enkä tiedä yhtään toimiiko käytännössä, selviää ehkä lauantaina
saa nähdä kans mitä käy biisien nimigeneraattorin kanssa, eka tyhmä idea enkä tiedä yhtään toimiiko käytännössä, selviää ehkä lauantaina
hyviä nimiä tulossa, mutta kaikilla pitäis olla kuvat valittuna että voin generoida. kaikki jotka ovat tulossa mukaan mutta eivät valinneet kuvaa niin hopi hopi, valinnat sähköpostilla huomisiltaan mennessä kiitos.
HIIRIS, UHJP ja muut, pistäkääs viestiä
niin ja biisien ei tartte olla 5-minsaisia, mutta se on maksimipituus, lyhyetkin käy.
NO NIIN 20 biisiä nimetty, katsotaan kuinka käy.
Luulin lähettäneeni aamulla viestin mut näköjään lähettänytkään jos vielä ehtii ni mä otan sen kalapuikkokuvan jos joku muu ei ole varannut samaa. En jaksa mobiililla ettiä sitä
Kalspuikkoi & heinzin papui ok, laitan huomenna biisin nimen.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Oon messissä jos viel ehtii, valitsen kuvan pizzasta jos ei oo valittu jo
Oon messissä jos viel ehtii, valitsen kuvan pizzasta jos ei oo valittu jo
ok, mutta mikä niistä?