You are not logged in.
[quote:99abf28a8c="silvawhale"][quote:99abf28a8c="qdes"]Dälekin ongelma mulle on aina ollut täysin munaton ja keskinkertainen mc. Noise oli kavereiden valttikortti ja nyt sekin loistaa ilmeisesti poissaolollaan. Pitää kuitenkin levy tarkastaa.
aika lailla eri jokaiseen argumenttiin.. paatko pari esimerkkiä munallisista ja korkealaatuisista mc:stä että päästään samalle kartalle??[/quote:99abf28a8c]
Joo, ihmettelin tota kans, se mc:hän on todellakin kova![/quote:99abf28a8c]
aika hiljaista on. pitänee laittaa griegin "forumpeikkojen tanssi" soimaan.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
[quote:89834e7c4c="silvawhale"][quote:89834e7c4c="qdes"]Dälekin ongelma mulle on aina ollut täysin munaton ja keskinkertainen mc. Noise oli kavereiden valttikortti ja nyt sekin loistaa ilmeisesti poissaolollaan. Pitää kuitenkin levy tarkastaa.
aika lailla eri jokaiseen argumenttiin.. paatko pari esimerkkiä munallisista ja korkealaatuisista mc:stä että päästään samalle kartalle??[/quote:89834e7c4c]
Joo, ihmettelin tota kans, se mc:hän on todellakin kova![/quote:89834e7c4c]
Jaa-a, olen jossakin ääripäiden välillä, mitä tulee tähän... Välillä sopii tosi hyvin, välillä taas on hiukan monotoninen, ja eihän sitä voi monipuoliseksi sanoa... Mutta: kokonaisuus ratkaisee.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
[quote:9f167c19cf="Pistooli-pepe"][quote:9f167c19cf="silvawhale"][quote:9f167c19cf="qdes"]Dälekin ongelma mulle on aina ollut täysin munaton ja keskinkertainen mc. Noise oli kavereiden valttikortti ja nyt sekin loistaa ilmeisesti poissaolollaan. Pitää kuitenkin levy tarkastaa.
aika lailla eri jokaiseen argumenttiin.. paatko pari esimerkkiä munallisista ja korkealaatuisista mc:stä että päästään samalle kartalle??[/quote:9f167c19cf]
Joo, ihmettelin tota kans, se mc:hän on todellakin kova![/quote:9f167c19cf]
Jaa-a, olen jossakin ääripäiden välillä, mitä tulee tähän... Välillä sopii tosi hyvin, välillä taas on hiukan monotoninen, ja eihän sitä voi monipuoliseksi sanoa... Mutta: kokonaisuus ratkaisee.[/quote:9f167c19cf]
Joo, siinä mielessä samaa mieltä, että parit fiitit vois kyllä piristää silloin tällöin, varsinkin livenä homma alkoi vähän puuduttaa loppua kohden molemmilla Tavastian keikoilla.
Uusi levy kuulostaa kyllä siinä suhteessa piristävältä, jotenkin tunnelmiltaan rikkaampi. Nyt en sano enempää, pitää vielä kuunnella ajatuksella.
[quote:20bf11337e="ex-kolja"][quote:20bf11337e="Pistooli-pepe"][quote:20bf11337e="silvawhale"][quote:20bf11337e="qdes"]Dälekin ongelma mulle on aina ollut täysin munaton ja keskinkertainen mc. Noise oli kavereiden valttikortti ja nyt sekin loistaa ilmeisesti poissaolollaan. Pitää kuitenkin levy tarkastaa.
aika lailla eri jokaiseen argumenttiin.. paatko pari esimerkkiä munallisista ja korkealaatuisista mc:stä että päästään samalle kartalle??[/quote:20bf11337e]
Joo, ihmettelin tota kans, se mc:hän on todellakin kova![/quote:20bf11337e]
Jaa-a, olen jossakin ääripäiden välillä, mitä tulee tähän... Välillä sopii tosi hyvin, välillä taas on hiukan monotoninen, ja eihän sitä voi monipuoliseksi sanoa... Mutta: kokonaisuus ratkaisee.[/quote:20bf11337e]
Joo, siinä mielessä samaa mieltä, että parit fiitit vois kyllä piristää silloin tällöin, varsinkin livenä homma alkoi vähän puuduttaa loppua kohden molemmilla Tavastian keikoilla.
Uusi levy kuulostaa kyllä siinä suhteessa piristävältä, jotenkin tunnelmiltaan rikkaampi. Nyt en sano enempää, pitää vielä kuunnella ajatuksella.[/quote:20bf11337e]
Tarkennan vielä mitä tarkoitin: en ole samaa mieltä kuin qdes, mutta ymmärrän häntä paremmin kuin silvaa ja pepeä. Uutta en ole kuullut tahtiakaan, joten siitä en sano mitään. Sanottakoon nyt sekin vielä, että mielestäni MC on kehittynyt huimasti. Tokavikalla on huomattavasti parempaa turpakäräjöintiä (kaikin puolin) kuin esim. NNN:llä, joten suunta tuntuu tässä suhteessa olevan nousujohteinen, miksi en missään nimessä ole samaa mieltä kuin qdes, kuten jo sanoin..
no okei.täytyy myöntää että monenkin räpätysaktin läpänheitto alkaa puuduttaa myös allekirjoittanutta kun en juuri koskaan jaksa kuunnella tuota sanomaa. dalekin kohdalla sekään ei ole ongelma koska (varsinkin keikalla) kyseessä on enempi kokonaisvaltainen elämys. ja musiikillisesti ja energiatasollisesti bändi on vaan niin omaa luokkaansa.
ja edelleenkin odottelen argumentteja tuohon munattomuuteen ja keskikertaisuuteen.
[quote:6f1301b2e8="silvawhale"]no okei.täytyy myöntää että monenkin räpätysaktin läpänheitto alkaa puuduttaa myös allekirjoittanutta kun en juuri koskaan jaksa kuunnella tuota sanomaa. dalekin kohdalla sekään ei ole ongelma koska (varsinkin keikalla) kyseessä on enempi kokonaisvaltainen elämys. ja musiikillisesti ja energiatasollisesti bändi on vaan niin omaa luokkaansa.
[/quote:6f1301b2e8]
Tämän kanssa olen täysin samaa mieltä. Varsinkin keikalla ihan käsittämätön kokonaisuus.
Turun keikka Klubilla oli ihan vuoden parhaita. Vain Edan, Alasdair Roberts ja Animal Collective olivat samalla tasolla... Itse asiassa, edellä mainitut olivat mielestäni ihan parhaita koskaan, joten.
"dää lekki menee tajuntaan, sen saundi on kuin pommi..."
[quote:47df2a5a98="Ulvis"]"dää lekki menee tajuntaan, sen saundi on kuin pommi..."
Ehkä ulviksen paras![/quote:47df2a5a98]
kirjaa odotellessa..
Pitchforkissa ihan osuva juttu tosta uudesta levystä.
http://pitchforkmedia.com/article/recor … d_Language
Späm.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:4003ea7db8="qdes"]Dälekin ongelma mulle on aina ollut täysin munaton ja keskinkertainen mc. Noise oli kavereiden valttikortti ja nyt sekin loistaa ilmeisesti poissaolollaan. Pitää kuitenkin levy tarkastaa.
aika lailla eri jokaiseen argumenttiin.. paatko pari esimerkkiä munallisista ja korkealaatuisista mc:stä että päästään samalle kartalle??[/quote:4003ea7db8]
Saul Williams
Dose One
Josh Martinez
Chino Xl
Sole
Sage Francis
Buck 65
muodostavat kovimman kärjen.
Onneks et sanonu Why? vai onks joku noista se
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Itse levystä voisin sen verran sanoa että pari ensimmäistä kuuntelukertaa eivät hirveästi kyllä kostuttaneet paikkoja. Dälekin evoluution huippu oli mielestäni edellisen levyn Ever Somber jossa oli raikkaasti noisen lisäksi miellyttävä melodia. Nyt koko homma on ikäänkuin aloitettu alusta eikä tällainen soundi kovin hiotulta ja tarpeeksi harjoitetulta vielä kuulosta. Mc on edelleenkin tylsistyttävä eikä houkuttele kuuntelemaan lyriikoita tarpeeksi. Pitää kuitenkin kuunnella lisää ja onhan tämä siinä rajalla ostanko vai jätänkö kauppaan.
Onneks et sanonu Why? vai onks joku noista se
Ei ole kukaan noista. Enpä ole Why?:n kuullut räppäävän kovin monessa biisissä, mutta ainakin cLOUDDEADin Rifle Eyesissa ja Reaching Quietin Broken Crowssa kuulosti varsin mukavalta. Enemmän räppiä ja vähemmän laulua, niin se toimi Elephant Eyelashin avausbiisissäkin.
[quote:bfeba19e1c="HUIG"]Onneks et sanonu Why? vai onks joku noista se
Ei ole kukaan noista. Enpä ole Why?:n kuullut räppäävän kovin monessa biisissä, mutta ainakin cLOUDDEADin Rifle Eyesissa ja Reaching Quietin Broken Crowssa kuulosti varsin mukavalta. Enemmän räppiä ja vähemmän laulua, niin se toimi Elephant Eyelashin avausbiisissäkin.[/quote:bfeba19e1c]
Njoo eipä tuo taida tarkemmin ajateltuna hiveästi räppäillä. Jotenkin vaan tuli mieleen taas tuo Why?n primaveran keikan ylenpalttinen paskuus ja piti sitäkin alkaa taas toitottamaan
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:f0c622958f="silvawhale"][quote:f0c622958f="qdes"]Dälekin ongelma mulle on aina ollut täysin munaton ja keskinkertainen mc. Noise oli kavereiden valttikortti ja nyt sekin loistaa ilmeisesti poissaolollaan. Pitää kuitenkin levy tarkastaa.
aika lailla eri jokaiseen argumenttiin.. paatko pari esimerkkiä munallisista ja korkealaatuisista mc:stä että päästään samalle kartalle??[/quote:f0c622958f]
Saul Williams
Dose One
Josh Martinez
Chino Xl
Sole
Sage Francis
Buck 65
muodostavat kovimman kärjen.[/quote:f0c622958f]
Joo-o, enää en ymmärrä enkä ole samaa mieltä.
kuuntelin kerran tuon uutukaisen ja hyvältähän se kuulosti. ei nyt mitenkään paremmalta tai huonommaltakaan kuin aikaisemmat.
[quote:3809404a5a="qdes"][quote:3809404a5a="silvawhale"][quote:3809404a5a="qdes"]Dälekin ongelma mulle on aina ollut täysin munaton ja keskinkertainen mc. Noise oli kavereiden valttikortti ja nyt sekin loistaa ilmeisesti poissaolollaan. Pitää kuitenkin levy tarkastaa.
aika lailla eri jokaiseen argumenttiin.. paatko pari esimerkkiä munallisista ja korkealaatuisista mc:stä että päästään samalle kartalle??[/quote:3809404a5a]
Saul Williams
Dose One
Josh Martinez
Chino Xl
Sole
Sage Francis
Buck 65
muodostavat kovimman kärjen.[/quote:3809404a5a]
Joo-o, enää en ymmärrä enkä ole samaa mieltä.[/quote:3809404a5a]
Kerro toki mikä lista saisi meidät samalle sivulle.
Buck 65 on kokonaisteoksena ihan viihdyttävä, mutta ei kai kukaan voi väittää että jätkä on kova MC...
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Buck 65 on kokonaisteoksena ihan viihdyttävä, mutta ei kai kukaan voi väittää että jätkä on kova MC...
Samoilla linjoilla.
Omat MC-suosikit tällä hetkellä ovat kaiketi aika perinteisiä (ja meinstriimejä), joten mikä minä olen..., mutta kuitenkin: Rakim, GZA, Pharoahe Monch (tällä hetkellä se, josta tykkään eniten, tai jota ainakin tulee kovasti kuunneltua), Ghostface Killah & Raekwon (miksei erikseenkin, mutta mieluiten yhdessä), Q-Tip (ei teknisesti niitä parhaita, mutta jokin tässä aina viehättää), MF Doom, Percee P, Mr. Lif, jne.
Uusi Dälek on alkanut kiinnostaa, vaikken ole nuottiakaan kuullut...
Ei millään meinaa saada tosta uudesta otetta. Kuuntelin sitten Hold Tightin ja olin vaan, että tällaista pitäisi olla.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Ei millään meinaa saada tosta uudesta otetta. Kuuntelin sitten Hold Tightin ja olin vaan, että tällaista pitäisi olla.
mulle pamahti kunnolla kun kuuntelin luureilla ja lujaa. aukes noi oktopusin hillittömät rakennelmat... ihan vitun kova levy.
Pitäis toi uusi saada kuunteluun, kun siitä tulee noin ristiriitaisia kommentteja. Se voisi merkitä vähintään mielenkiintoista levyä...
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Pitäis toi uusi saada kuunteluun, kun siitä tulee noin ristiriitaisia kommentteja. Se voisi merkitä vähintään mielenkiintoista levyä...
jeps. se saattaa vaikuttaa sillai nopeasti kuunneltuna aika simppeliltä mut toi luurikuuntelu räjäytti mulla pankin. tosi makeesti kans käytetty dälekin ääntä sillai teksturaalisena elementtinä. filtteröitynä tai muuten efektoituna.
Ite en ole Absencea kuullut, mutta toi Filthy Tongues on kyllä kova. Uutukainen vähän hillitympää matskua ja vähemmän raskasta, ei paha sekään.
Kaveri tokaisi tuolla Dälekin Kickstartin keikalla, että "tämäkö on sitten sitä doom-hoppia", mikä on kyllä aika osuva kuvaus, jos nyt ei assosioida doom-liitettä mihinkään doom-metalleihin.
Ja lopuksi pitää vähän brassailla, että minähän olen ollut herra Dälekin kanssa jatkoilla, juurikin tuon Kickstartin jälkeen. Hieno tyyppi kyllä. Tosi lepponen kaveri eikä kyllä yhtään rokkistaran piirteitä. Ja tiesi musastakin ihan homona, kuunteli kaikkea aina Slayerista suomalaiseen Giant Robottiin. Päästiin vähän selaamaan miehen iPodia ja sitten sitä juttua riittikin. My mate Dälek
Fassun ja Laurin haastista odotellessa...
>:{/
Alkanut toi uusin toimia. Varsinkin loppupään biisit, perkele.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Alkanut toi uusin toimia. Varsinkin loppupään biisit, perkele.
Tokan kuuntelun jälkeen oli mun kohdalla aika selvää jälkeä, helvetin kova levy. Harmittaa, että kestikin levyn hommaamisessa näin kauan. Ja ihmetyttää kun paristakin suunnasta tullut kommentteja, plus joissain arvioissa saanut lukea, että bändi olisi alkanut flirttailemaan mainstreamhopin kanssa, pehmentänyt soundiaan jne. Paskat. Ehkä säröä on taustoissa vähempi, yleissoundi vähemmän raastava, mutta ihan samoilla intensiteettitasoillahan tässä mennään. Pitää testaa toi luurikuuntelu tässä lähipäivinä.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Tykkään uusimmasta melkoisesti.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Ja lopuksi pitää vähän brassailla, että minähän olen ollut herra Dälekin kanssa jatkoilla, juurikin tuon Kickstartin jälkeen. Hieno tyyppi kyllä. Tosi lepponen kaveri eikä kyllä yhtään rokkistaran piirteitä. Ja tiesi musastakin ihan homona, kuunteli kaikkea aina Slayerista suomalaiseen Giant Robottiin. Päästiin vähän selaamaan miehen iPodia ja sitten sitä juttua riittikin. My mate Dälek
sama. Silloin julkaisemattoman levyn lisäksi podilla oli matskua mahdollisesti joskus tulevalta(ei kai ole näkynyt vielä?) remix-levyltä, ainakin Barry Adamsonin tekemää miksausta tuli kuunneltua. Tuohon lepposuuteen vielä, että hällä oli tosinkin tuo uusi levy silloi podilla ja kun ripattiin jotain musaa siltä, tuumasi artisti: "en oo tulossa tarkistaan, mutta älkää plz niitä D-biisejä ottako, ettei vuoda nettiin" ..tämä tosin ameriikaksi.
Vaan tuskinpa uskaltaa Suomeen palata Junkiemanin karhuhalauksen jälkeen..
Menetetty peli