You are not logged in.
Vuonna 2002 Louvressa tämä taulu räjäytti mun pään.
Claude Joseph Vernet - Seaport by Moonlight
^ hieno
Pop-taidetta Espoon Emmassa tuli katseltua. Eilen vikaa päivää. Paljon hienoja kuvia ja muita vempeleitä.
Emma
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
^ Kävin tuolla lauantaina kääntymässä, mutta en viitsinyt maksaa 12 euron sisäänpääsymaksua kun olisin halunnut käydä vain siinä Futuro-talossa eikä inspannut tehdä pidempää visiittiä. Keskiviikkoisin pääsee klo 18-20 ilmaiseksi, eli pihistelen ja menen sinne joku keskiviikko.
Tulipa muuten käytyä Futurossa ekaa kertaa, ollut aikaisemmilla kerroilla aina kiinni. Juu ei siitä ihan kahtatoista euroa kannata maksaa
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
:peuk:
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
^
Livestriimi noihin liittyen http://www.twitch.tv/317070
How do I participate?
Every 45 seconds, a new topic to dream about is picked at random from viewers' suggestions posted in the chat. You will need a Twitch account to participate.
If your suggestion is picked, the AI will respond to you in the chat, and your username and suggestion will appear in the top left corner after a while.
If the topic is changed too quickly, the dreams of the AI don't get enough time to materialize. So you may have to be patient for a while until your suggestion gets picked up. Thanks for your understanding!
What is this?
It's an AI that hallucinates. It's interactive: you can tell it what to dream about!
The AI in question was originally created to classify objects in images. Inspired by Google's inceptionism art, we have repurposed it to dream about these objects instead.
You can suggest things to dream about in the chat. Here are some cool things it knows about:
ant
balloon
butterfly
corn
dalmatian
gorilla
mosque
pineapple
spider web
tarantula
volcanoIn total, it knows about 1000 different animals, plants, vehicles, buildings, objects and places. The full list is available here.
Note that not everything will work equally well. Some things are harder to dream about than others. Plants and animals tend to work best, but vehicles tend to be pretty difficult for example.
edit:
Watch live video from 317070 on www.twitch.tv
Täällä siis lista asioista joita voi ehdottaa chatissä: http://image-net.org/challenges/LSVRC/2 … se-synsets
Last edited by E (24.06.2015 22:27)
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Eilen ihastelin Turneria Tate Britainniassa ja tänään lisää National Galleryssä. On se kova! Oli siellä jotain muutakin näytillä. Kuvataidetta on rentouttava katsella, kunhan ei ahmi liikaa kerralla.
Last edited by leposi (29.06.2015 14:58)
pitihän tämä arvata, koska ominaisuus saadaan photoshopiin?
Now You Can Turn Your Photos Into Computerized Nightmares With 'Deep Dream'
paras kuvaus: "Instagram filter on acid" oispa
pannan ny vaikka tänne:
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Eric White
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
"The Rooks Have Returned!" by Alexei Savrasov, 1871.
kelpais meikän seinälle
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
kelpais meikän seinälle
Last edited by barton_funk (02.09.2015 20:23)
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
en väitä vastaan
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
What Only Exists In The Mind - Jeffrey Smith
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox