You are not logged in.
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
lol apua
ultravox
Ostaisin
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
lol apua
ultravox
lol apua
ultravox
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Victor Vasarely - Vega-Lep, 1970
LARRY CARLSON, Park Slope After the Snow Storm, digital photography, 2012.
lol apua
ultravox
en löytänyt parempaa topikkia, mutta tsekatkaapa hieno ja mielenkiintoinen kirjoitus:
lol apua
ultravox
http://i1377.photobucket.com/albums/ah7 … 3440e6.jpg
Haa, just eilen kävin katsomassa Vasarelyn näyttelyn EMMAssa. Itselle tuollainen optinen taide kolisee parhaimmillaan kol-kol-kovaa ja näyttely olikin tosi hyvä. Enää tän viikon kai, hop hop, 106 alle ja sinne.
Last edited by noiseidea (05.01.2015 12:29)
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
lol apua
ultravox
psykokarkki wrote:http://i1377.photobucket.com/albums/ah7 … 3440e6.jpg
Haa, just eilen kävin katsomassa Vasarelyn näyttelyn EMMAssa. Itselle tuollainen optinen taide kolisee parhaimmillaan kol-kol-kovaa ja näyttely olikin tosi hyvä. Enää tän viikon kai, hop hop, 106 alle ja sinne.
Päädyin tinderin kautta tähän näyttelyyn
No, oli ihan hyvää kamaa. Värikkäämmät työt tylsempiä, viivaleikit hienompia ja parasta oli se silmän kadottaminen teokseen tjsp. Varmaan puolet näyttelystä iski. Jossaa toisessa tilassa ku näyttelyssä (muuki ku mainosmaailma) noiden kikkojen ja teosten hyödyntäminen toimis ehkä paremmin.
lol apua
ultravox
Kim Dorland, Zombies (The Year That Was), 2013
Oon aika pitkälti taaperosta saakka diggaillu kaikenmoisesta taiteesta ja parhaat lapsuudenmuistot onki taidekoulust ja piirtämisest ylipäätään. Nyttemmin aikuisiällä en tyypillisesti hakeudu taiteen pariin, mut joka kerta ku niin käy, herää se taiteilijaluonne horroksesta. Emma ei ollu entuudestaa tuttu mesta ja nyt jälkikätee se nolottaa hippasen. Nollafiiliksil liikentees siihen saakka et näin Emman rakennuksen, joka jo betonisessa itsessään miellyytti silmää. Pop Art Design -näyttelys oli: Andy Warhol, Charles & Ray Eames, Alvar Aalto, Eero Aarnio ja lukematon määrä muita uskomattomia tapauksia saman katon alla. Oli kohtalaisen kivaa tunnistaa tuttui juttui, kuvii ja muotoi, näyttelystä ja oppii niistä entist enempi. Siinähä kiteytyy vissii museoiden idea: nähä jotai, mikä herättää tunteit. Oli kans hassuu havaita, et vaik me Annan kaa ollaanki vauhdikkaiden extremeaktiviteettien faneja, sai toi näyttely meijät hidastamaan tahtia ja pysähtymään. Ehkä meitsille hienoin hetki oli ku löydettiin ittemme pienestä leffateatterista kattomasta Stanley Kubrickin 2001: A Space Odyssein orkkistraileria. Leffa on nimittäin yks meikäläiseen eniten vaikuttaneist teoksist. Niin siistii, et tämmösii tulee tehtyy.
Mangojauhe goddamn.
Kömmittiin molemmat vähän puolikuntoisina Emmaan. Onneksi taidenäyttelyssä pyöriminen on aika kevyttä akvititeettia, eikä vaadi flunssaselta ihmiseltä sen suurempia ponnisteluja. Meidän korviin oli jostain median kautta kantautunut tieto Pop Art Design -näyttelystä, joka oli kieltämättä aika hieno! Viivyttiin päänäyttelyssä reilu tunti ja katsastettiin muutkin auki olevat näyttelyt pikaisesti. Yksi siisteimmistä asioista tässä nimenomaisessa parisuhteessa on se, että Sebastianin kanssa voi hyvin mennä taidenäyttelyyn ja kulttuuririentoihin. Tuun itse kulttuurin suurkuluttajaperheestä ja oon todella kiitollinen vanhemmilleni siitä, miten paljon oon lapsesta pitäen päässyt näkemään jos jonkinmoista näyttelyä, esitystä ja performanssia. Kun rinnalle valikoituu tatuoitu raksaäijä, ei ensimmäinen ajatus oo ehkä se, että ton kanssa varmaan käydään muuten taidenäyttelyssä. No, siitä raksaäijästä kuoriutui visuaalisempi ja taiteellisempi tyyppi, kuin mitä olisin koskaan osannut kuvitellakaan ja oon todella, todella iloinen siitä, että sen rämäpään kanssa saa kokea, tehdä ja jakaa ajatuksia.
Mangojauhe goddamn.
senna ja abu
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Last edited by barton_funk (21.04.2015 12:16)
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.