You are not logged in.
pannan tänne kun negativlandille ei näköjään (vielä) löydy omaa otsikkoa:
Negativland gives away U2 multi-track master, invites fans to remix infamous single
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Onko teidän kaikkien iPhone-käyttäjien luureissa nyt "se"?
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Onko teidän kaikkien iPhone-käyttäjien luureissa nyt "se"?
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
pakkofanittajuudelle
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Onneks ei oo iPhonee
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
hipstereillä kupit nurin, ois pitäny olla james blakee
eiq en o kuunnellut paitsi ekaa biisiä sen verran että totesin että se on oikeasti "siellä". Paitsi vissiin tuo on jossain pilvessä kuitenkin kun niitten biisien vieressä on joku pilven kuva, jota ei muissa, itse puhelimeen lataamissani levyissä ole. En tajuu, mutta aika "mielenkiintoinen" veto Applelta.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Pitikö tämän tulla kaikkiin iPodeihin ja iPadeihin? Minulle ei ole tullut. Olen pettynyt. En siis ole edes varma, kuuntelisinko sitä. Mutta kyllä minunkin kuuluu saada se.
En ole koskaan kuunnellut Uukakkosta kovin paljon. Enon tuottamat levyt olen kuullut, mutta en varmaan mitään muita. Zooropa minulla on. Ostin sen eurolla. Ja se olikin niistä levyistä se, josta pidin eniten.
Onko U2 muuten nykyään jokseenkin maailman epämuodikkain bändi? Muistan vielä ajan, jolloin se oli muodikas. Ja se, että se on tällä hetkellä niin epämuodikas kertoo varmaan siitä, että uusi suosio on tulossa lähiaikoina.
No siis aina kun bono avaa suunsa sieltä sataa tekopyhää paskaa, pullistunutta egopelleilyä ja ihan vitun vässykkää "filosofiaa". Ja ne tekee paskaa musaa eikä ketään kiinnosta kun sen sijaan voi kattella vaikka nicky minajin pyllyä tai kuunnella jotain vitun awesomee
Kyllähän ne myi stadikankin täyteen millos se nyt olikaan muutama vuosi sitten. Perusmeininki siis. Musadiggarit ei jaksa ja urpot tykkää.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Bono on maailman rikkain rokkari, ja kyllä ne myy keikkoja ja muuta enemmän kuin moni muu. Tietty mikä nyt on muodikas. Ei varmastikaan saa kaikissa piireissä rakkautta osakseen, mutta mikä nyt saa.
Tämä nyt esillä ollut pakkosiirto tietyn laitevalmistajan elektroniikkavalmistajan tuotteisiin oli dadaistisin spektaakkeli pitkään aikaan. Sinänsä U2 musiikkeineen on minulle varsin yhdentekevä. Omistin joskus Achtung Babyn kasettina.
Ja onhan mulla Unforgottable Fire jossain vinyylinä! Jos ei oo hukkunu muutoissa.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
On mulla näitten niitä vanhoja levyjä aika monta, aika vähä oon tosin kuunnellu.
Tätä kuuntelin joskus aika paljo:
tännekin tämä:
rc-lungen wrote:Onko teidän kaikkien iPhone-käyttäjien luureissa nyt "se"?
no nyt on
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
onnex mullon lumia 720
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Bono on maailman rikkain rokkari
Eipäs ole.
onks tuulipuvut muodikkaita, koska ovat suosittuja?
unohin hipsterit eli varmasti on
norm coreeeee jumalauta
PUHUKAA KÄDELLE EI KIINNOSTA *pier*