You are not logged in.
täs rpk:n versioinnissa on ihan siisti biitti
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Ei ollut kukaan vielä postannut tätä tänne, joten minäpäs teen sen.
bzort glorf bööth
vähe tylsä biisi.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Ei ihan lähteny, tekstikin aika arttuwiskaria. Ei sillä, että tästä olis odottanutkaan mitään Menneen miehen kaltaista megakiimaa, mutta tuntuu että tää homma laimeni vähän samalla tavalla kuin Anssi Kelan uusi tuleminen. Yritetään tehdä sama homma uudestaan samoilla elementeillä mutta tylsemmillä biiseillä.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Yritetään tehdä sama homma uudestaan samoilla elementeillä mutta tylsemmillä biiseillä.
Hyvin sanottu, mutta kuunnellaan nyt levy ensin
En tunne asiaa, mistä on kysymys, mutta täysi, sataprosenttinen tuki. Olen sen sillä tasolla käynyt läpi.
Mulle J. Karjalaisen paluu vuonna 2013 kaiken party-party-party-oh-oh-oh kertakäyttömusan keskelle oli kuin messiaallinen ilmestys. Olen siis kuulolla jälleen, kun seuraava levy tulee.
Incredible Miracle
Ihan kiva styge. "Mennyt mies" sai muuten aikaan tälläsiä ensireagtioita sillon vajaat kolme vuotta sitten:
Jaapajaa... Jukka onnistuu kuulostamaan ihan eriltä kuin aiemmat J. Karjalaiset, mutta let's face it, tässä ollaan valovuosien päässä Lännen-Jukan ja jopa sen jatko-osien loistokkuudesta. Tää on tämmöstä vinguttelukitarasooloilla kyllästettyä Radio Nova-rokkia. Ei auta, että bändi vilisee vanhoja Musta Lasit/Laika & The Cosmonauts-ukkoja...
Vittu, mikä pettymys.
Joo-o, onpa tylsä ja turha biisi
Täysin samaa mieltä.
Vinguttelukitara Muuten varsin menevä biisi
Eipä toi sinällään yllätä, koska olin vähän veikkaamassakin että seuraavaksi Jukalta tulee jotain perusrokimpaa veivausta. On tää nyt aika lailla parempaa mitä suuri osa muusta Suomi-AOR:stä, mutta eipä tää rokki-J:n tuotannollekaan oikein vertoja vedä. Harmi juttu kyllä että tuli näinkin tylsää settiä. Marjaniemessä tais olla viimeinen kohtuuhyvä poppilevy J:ltä, Laura Häkkinen ja Tähtilampun alla hyviä kans.
Jaa,
musta toi oli ihan hauska kappale. Mukavan ilmava tuotanto (miinus toi jatkuvasti äänessä oleva liidikitara), onhan tää ny selkeesti keskivertosuomirokkikuonan yläpuolella.
Mut käyks tässä niin et J. Karjalainenkin saa tuta "indieyleisön" selkäänpuukotuksen kun muutosvastaisella porukalla ei riitä mielenkiinto seurata artistin kehitystä tai ottaa vastaan muuta kuin tiettyä tyyliä
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Yhä samaa mieltä. J oli omaan makuun parhaimmillaan tuossa reilu 30 vuotta sitten.
bzort glorf bööth
Mulle J. Karjalaisen paluu vuonna 2013 kaiken party-party-party-oh-oh-oh kertakäyttömusan keskelle oli kuin messiaallinen ilmestys. Olen siis kuulolla jälleen, kun seuraava levy tulee.
Oliko vuosi 2013 jotenkin erityisen saturoitunut kepeällä "kertakäyttömusalla"?
Vai onko sulla vaan vähän tukkoiset kanavat hyvän musan löytämiseen
Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.
Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.
Substance wrote:Mulle J. Karjalaisen paluu vuonna 2013 kaiken party-party-party-oh-oh-oh kertakäyttömusan keskelle oli kuin messiaallinen ilmestys. Olen siis kuulolla jälleen, kun seuraava levy tulee.
Oliko vuosi 2013 jotenkin erityisen saturoitunut kepeällä "kertakäyttömusalla"?
Vai onko sulla vaan vähän tukkoiset kanavat hyvän musan löytämiseen
Tukoksia voi olla kanavissakin, mutta nyt ei ole kyse siitä mitä minä löysin yksikseni, vaan siitä mitä "suuret massat" löysivät kimpassa. Kun kävin J:n keikalla niin siellä oli porukkaa ihan kaikista ikäluokista. Kuntosalilla tuuttasi NRJ ja heristin korviani keväällä 2013, kun siellä soi Anssi Kela ja J Karjalainen sen kaiken kertakäyttöpaskan keskellä.
Incredible Miracle
J. Karjalaisen ensi levyn julkaisun ajoilta 1981 on peräisin yksi karjalaisharvinaisuus. Talkin' Machine Needles -nimellä, Renne Records -merkille tehtiin kokeileva omakustannesingle 'Leatni'/'Hatase'. Painosmäärä oli satakunta kappaletta. Singlen biisit äänitettiin kelamankalla. Kannet ovat Karjalaisen käsialaa. Mukana olivat Jukka (laulu B-puolella ja viulu), Papu "Quatro" Haro (laulu A-puolella ja basso) sekä Jasso (rummut). 'Leatni' oli tekstiltään suomalainen biisi, mutta B-puolen 'Hatasella' Karjalainen laulaa keksityllä kielellä mitä nyt sitten laulaakin.
b-puolta ei taida löytyä youtubesta
Sä kuljetat mua, Sirkka Lautamies.
en ole biisiä vielä kuullut, mutta tarinahan on mielenkiintoinen: https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000005881308.html
Viittasin tuossa kahteen eri biisiin. En ole ikinä ollut kummoinen J.-fani, mutta uusin levy iski yllättävän kovaa. Lautamies kuulosti heti hyvältä, ja sitten kun luin Hesarin juttua ja kuuntelin biisiä noin kolmatta kertaa, niin tippahan siinä tuli linssiin.
https://areena.yle.fi/1-4047919 hyvä tää Pekka Laineen dokkari Karjalaisesta
https://areena.yle.fi/1-4047919 hyvä tää Pekka Laineen dokkari Karjalaisesta
kyllä. helvetin hieno mies
Okko wrote:https://areena.yle.fi/1-4047919 hyvä tää Pekka Laineen dokkari Karjalaisesta
kyllä. helvetin hieno mies
tämähän tuli äsken telkkarista ja hyvä dokkari oli. oon viime vuosina ruvennut tykkäämään enemmänkin karjalaisen musasta, pitäis varmaan ostaa joskus lisää levyjäkin, ei ole kuin lännen-jukka, sen jatko-osa ja vanhaa rautaa -kokoelma.
J. Karjalaisen uusi tuottaja on hänen poikansa Väinö – josta on tullut kotimaisen musiikin kantava voima
uusi sinkku ilmestyy perjantaina
uusi sinkku ilmestyy perjantaina
J määrää, just kuuntelen, törkeen kovvoo kammoo
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Miärää
bzort glorf bööth
psykokarkki wrote:uusi sinkku ilmestyy perjantaina
Hywä biisi
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Tiukka rieska tää Laura Häkkisen silmät. Hei hoo rock'n'roll
huomenna se ilmestyy
J tänään 65 v.
uus video:
aikamoisen kallis toi uusi vinyyli, vielä hieman kahden vaiheilla tarvitsenko kun cd oli jo ennakkotilattu, mutta hyvältä tää kyllä kuulostaa, ja myy varmaan aika nopeasti ainakin ekan painoksen loppuun. teini-pää sai nyt kovan haastajan vuoden levyn valintaan.