You are not logged in.
[quote:48f543c8c6="ex-kolja"]Niiden levyllä vierailee RZA ja GZA, mikä tarkoittaa, että kyseinen kokoonpano on arvostelun yläpuolella.
NO VOI VITTU! Jos noi ei pääse tonne sen takia, että niillä on ollut massia ottaa pari pätevääkin jamppaa levylle, niin jo on perseestä. Toi runkkurinki on paskinta mitä suomalaiselle hiphopille on koskaan tapahtunut![/quote:48f543c8c6]
Olisko noin?
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Silti, miksi kukaan äänestäisi tuota...? Minusta ensimmäinen ehdotus, jolla oikeasti ei ole asiaa tässä äänestyksessä. Hyväksyn toki sen, että se on vain minun mielipiteeni, mutta yhtä kaikki...
Kyllä varmasti jollakulla on jotain hampaankolossa noita vastaan. Itsekin kyllä pidän yhtyeestä, mutta varsinkin ensihitti-renkutuksensa on nostanut samalla tavalla niskakarvat pystyyn kuin monilla Rusketusraitojen takia PMMP:n kohdalla, vaiks Donkkarit onkin tehnyt ihan hitosti tosi komeaa matskua sittemmin.
Mites Giant Robot? Listalle vai not? Kai nyt joku niitäkin mainostoimisto- / arkkitehtihönöjä vihaa?!
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:97f5888940="ex-kolja"]Silti, miksi kukaan äänestäisi tuota...? Minusta ensimmäinen ehdotus, jolla oikeasti ei ole asiaa tässä äänestyksessä. Hyväksyn toki sen, että se on vain minun mielipiteeni, mutta yhtä kaikki...
Kyllä varmasti jollakulla on jotain hampaankolossa noita vastaan. Itsekin kyllä pidän yhtyeestä, mutta varsinkin ensihitti-renkutuksensa on nostanut samalla tavalla niskakarvat pystyyn kuin monilla Rusketusraitojen takia PMMP:n kohdalla, vaiks Donkkarit onkin tehnyt ihan hitosti tosi komeaa matskua sittemmin.
Mites Giant Robot? Listalle vai not? Kai nyt joku niitäkin mainostoimisto- / arkkitehtihönöjä vihaa?![/quote:97f5888940]
Ihmiset kuuntelee liikaa radiota, tai jotain.
Arkkitehtuurisanasto ja Prince-viittaukset tekevät Giant Robotin. Musiikkia en ole koskaan kuunnellut erityisesti, mutta kuka voisi vihata edellä mainituista syistä johtuen.
[quote:d5b86fd801="forssto"]Katotaas, mitäs vielä löytyisi tuolta mielen synkistä syövereistä... En jaksa tsekata löytyykö näitä tuolta aiemmilta listoilta, joten jos tulee duplikaatteja, toimitsijataho osannee poistaa ne.
* Rockin' Da North (kelpaako räppi-"posset")[/quote:d5b86fd801]
tässä tapauksessa ainakin kelpaa ...
[quote:d5b86fd801="forssto"]
* Manboy
[/quote:d5b86fd801]
ilman muuta mukaan.
* Lumo (vai oliko se tää, jolla oli se vitun ärsyttävä opiskelijoiden suosiossa ollut biisi "Riisu pois sun paita jne...)
mä en oo opiskellu enää 10 vuoteen joten taidan olla vähän out. ei mitään havaintoa? otetaanko mukaan. sillai jos ei "parempaa" löydy?
* Bitch Alert
[/quote:d5b86fd801]
kyllähän yksi poko-artisti aina mukaan mahtuu.
* Guava (tiedän, ettei tää kauheasti ärsytä, mutta se vitun Tao Tao -coverointi oli kyllä perseestä)
ei havaintoa.
* Velcra (Suomen Guano Apes!!!)[/quote:d5b86fd801]
miksei mukaan?
* Neljä Baritonia (Kelpaako?! Vastaavat ainakin yhdestä kaikkien aikojen hirveimmistä renkutuksista!)[/quote:d5b86fd801]
ehdottomasti.
* Problems?
* Hybrid Children[/quote:d5b86fd801]
mikä jottei? listan täytteeksi ainakin.
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
* Guava (tiedän, ettei tää kauheasti ärsytä, mutta se vitun Tao Tao -coverointi oli kyllä perseestä)
Muuten oli ihan varsin mukava bändi, mut toi Tao Tao pisti vituttamaan enemmän kuin työkkäri, eli varsin massiivisin mitoin.
Perselintu! Kommentoikin kyseistä biisiä varsin osuvasti: http://www.mikseri.net/music/play.php?id=17267&type=hi
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
phintelligents
kapasiteettiyksikkö
tyrävyö
viola
broadcast
bomfunk mc's
mighty 44
waltari
wiidakko (mikä fitun wiidakko? neverheard....)
don johnson big band
rockin' das north
manboy
bitch alert
velcra
neljä baritonia
problems?
Supperheadz
Tekniikan Ihmelapset
Scandinavian Music Group
Limonadi Elohopea
debatin alla: hybrid children, giant robot
Arkkitehtuurisanasto ja Prince-viittaukset tekevät Giant Robotin. Musiikkia en ole koskaan kuunnellut erityisesti, mutta kuka voisi vihata edellä mainituista syistä johtuen.
Joo, turha sun _mulle_ on noita selittää. Mä olen ollut Robotti-fani (Arttu, eipäs aleta ylpistymään!!!) siitä aaltopaffiin pakatusta 12":sta asti, mutta aika paljon niitä dissataan kun ovat niin küül ja hip ja plaa plaa plaa, ergo: ärsyttävät ihmisiä, joten kuuluvat listalle.
[quote:2390a64d31="ex-kolja"]Arkkitehtuurisanasto ja Prince-viittaukset tekevät Giant Robotin. Musiikkia en ole koskaan kuunnellut erityisesti, mutta kuka voisi vihata edellä mainituista syistä johtuen.
Joo, turha sun _mulle_ on noita selittää. Mä olen ollut Robotti-fani (Arttu, eipäs aleta ylpistymään!!!) siitä aaltopaffiin pakatusta 12":sta asti, mutta aika paljon niitä dissataan kun ovat niin küül ja hip ja plaa plaa plaa, ergo: ärsyttävät ihmisiä, joten kuuluvat listalle.[/quote:2390a64d31]
Pyh. Kriteerit löystyvä. Kierros 999 jättää jäljelle sen yhden kotimaisen bändin, joka sitten julistetaan vähiten huonoksi?
Supperheadz (nimenomaan tässä kirjoitusasussa, ne Tangerinen eepeet on ihan ok jopa osittain melkein)
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
[quote:051a1d7934="ex-kolja"]Arkkitehtuurisanasto ja Prince-viittaukset tekevät Giant Robotin. Musiikkia en ole koskaan kuunnellut erityisesti, mutta kuka voisi vihata edellä mainituista syistä johtuen.
Joo, turha sun _mulle_ on noita selittää. Mä olen ollut Robotti-fani (Arttu, eipäs aleta ylpistymään!!!) siitä aaltopaffiin pakatusta 12":sta asti, mutta aika paljon niitä dissataan kun ovat niin küül ja hip ja plaa plaa plaa, ergo: ärsyttävät ihmisiä, joten kuuluvat listalle.[/quote:051a1d7934]
ihanaa.
myös ajatus bändistä kokonaistaideteoksena tai miksei rakennuksena (hehehee) saattaisi miellyttää bändin henkilöstöä. puoltaisiko tämä paikkaa listalla?
myös ajatus bändistä kokonaistaideteoksena tai miksei rakennuksena (hehehee) saattaisi miellyttää bändin henkilöstöä. puoltaisiko tämä paikkaa listalla?
No helvetti... Mehän haimme tätä efektiä jo vuonna 2000, mutta kukaan ei tajunnut, joten aivan varmasti kuulumme tuolle listalle silkkaa ärsyttävyyttämme. Luulisin. Tai siis mua voisi risoa jos en olisi bändissä
Mutta kun on bändissä, niin on niin sairaan hauska koklaa kaikkee... En mä niitä levyjä joudu onneksi kuuntelemaan tai artikkeleja lukemaan sen jälkeen kun olen toimittajien asiavirheet ja vinot sitaatit korjannut.
Mutta sitten on kyllä vaikea jättää ketään opois, koska eihän tässä maassa tai maailmassa ole yhtään orkesteria jota ei olisi helppo kokea ärsyttäväksi sille tuulelle sattuessaan tai vaikka harrastuksen vuoksi.
Ai niin, RDN-posse ON ehdottomasti vastenmielisintä hiphoppia jota tämä vastenmielisen hiphop raskassarjalaismaa on synnyttänyt.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:7d671f3d7a="silvawhale"]myös ajatus bändistä kokonaistaideteoksena tai miksei rakennuksena (hehehee) saattaisi miellyttää bändin henkilöstöä. puoltaisiko tämä paikkaa listalla?
No helvetti... Mehän haimme tätä efektiä jo vuonna 2000, mutta kukaan ei tajunnut, joten aivan varmasti kuulumme tuolle listalle silkkaa ärsyttävyyttämme. Luulisin. Tai siis mua voisi risoa jos en olisi bändissä
Mutta kun on bändissä, niin on niin sairaan hauska koklaa kaikkee... En mä niitä levyjä joudu onneksi kuuntelemaan tai artikkeleja lukemaan sen jälkeen kun olen toimittajien asiavirheet ja vinot sitaatit korjannut.
Mutta sitten on kyllä vaikea jättää ketään opois, koska eihän tässä maassa tai maailmassa ole yhtään orkesteria jota ei olisi helppo kokea ärsyttäväksi sille tuulelle sattuessaan tai vaikka harrastuksen vuoksi.
Ai niin, RDN-posse ON ehdottomasti vastenmielisintä hiphoppia jota tämä vastenmielisen hiphop raskassarjalaismaa on synnyttänyt.[/quote:7d671f3d7a]
Täällä täytyy ruveta varomaan sanojaan, muistakin kuin Ripsipiirakasta ja Echo Is Your Lovesta..
Ai kui? Mulle saa mun bändejä haukkua ihan vapautuneesti
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:caecf9dfe9="silvawhale"]myös ajatus bändistä kokonaistaideteoksena tai miksei rakennuksena (hehehee) saattaisi miellyttää bändin henkilöstöä. puoltaisiko tämä paikkaa listalla?
No helvetti... Mehän haimme tätä efektiä jo vuonna 2000, mutta kukaan ei tajunnut, joten aivan varmasti kuulumme tuolle listalle silkkaa ärsyttävyyttämme. Luulisin. Tai siis mua voisi risoa jos en olisi bändissä [/quote:caecf9dfe9]
tai mua voisi risoa jos vielä olisi bändissä tupla-
[quote:caecf9dfe9="arttu"]
Mutta sitten on kyllä vaikea jättää ketään opois, koska eihän tässä maassa tai maailmassa ole yhtään orkesteria jota ei olisi helppo kokea ärsyttäväksi sille tuulelle sattuessaan tai vaikka harrastuksen vuoksi.[/quote:caecf9dfe9]
niin. nyt päästäänkin demokratian ydinongelmaan. kun kaikkien mielipiteet pitäis ottaa jossain määrin huomioon.
mutta pakko hoputtaa nyt ihmisiä. kolmas kierros on kulman takana, sormet syyhyää jo. äkkiä nyt kavereita/idoleja pelastamaan. muuten menee koko lista tosta ylempää pölkylle.
Ai kui? Mulle saa mun bändejä haukkua ihan vapautuneesti
sama. eniten mua ainakin on vituttaneet aina heppoisin perustein annetut 5/5-arviot.. (juu näitäkin on ollut).
Tekniikan Ihmelapset ja Scandinavian Music Group
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Kato. Ulviksella ja Puurulan Jukalla on jotain yhteistä...
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:36bf2f65c6="simo_vaatehuoneelta"]Kas kun Tik Tak ei ole kelvannut listalle. Mun mielestä se on ihan ok, mutta voisin kuvitella että jollakin on antipatioita sitä kohtaan.
Sankaritar oli vuoden 2005 paras biisi eli ei oo tulossa listalle![/quote:36bf2f65c6]
ihan paska. heilutaan on paljon parempi.
han paska. heilutaan on paljon parempi.
Hasitakaa molemmat! Se "Kuka portit taivaaseen..." -biisi on vähän paras noilta koskaan! Jos esikoishittiä "Lopeta" ei lasketa.
[quote:be129dc2fc="Ulvis"][quote:be129dc2fc="simo_vaatehuoneelta"]Kas kun Tik Tak ei ole kelvannut listalle. Mun mielestä se on ihan ok, mutta voisin kuvitella että jollakin on antipatioita sitä kohtaan.
Sankaritar oli vuoden 2005 paras biisi eli ei oo tulossa listalle![/quote:be129dc2fc]
ihan paska. heilutaan on paljon parempi.[/quote:be129dc2fc]
lopeta on paras ikinä.
joudun kohta jättämään foorumin, mutta problems? heti pois listalta, varhaistuotannon perusteella ei mitään asiaa tämmöselle listalle edes leikillään. sitä paitsi nyky-problems tais jättää kyssärin nimestään, joten jos leikkimielellä pitää saada tumpin poppoo mukaan niin kyssäri pois.
scandinavian music groupia en myöskään kannata listalle, ihan kivaa radiopoppista, suorastaan ilahtuu jos radiosta joskus noin hyvää tulee.
[quote:41016d731d="silvawhale"]han paska. heilutaan on paljon parempi.
Hasitakaa molemmat! Se "Kuka portit taivaaseen..." -biisi on vähän paras noilta koskaan! Jos esikoishittiä "Lopeta" ei lasketa.[/quote:41016d731d]
mut tärkeämpiin asioihin? listalle vai not?
[quote:244ddb0be9="silvawhale"][quote:244ddb0be9="forssto"]Don Johnson Big Band?
lisätty. [/quote:244ddb0be9]
Pilke kiittää!
*[/quote:244ddb0be9]
sama.
[quote:5b5f65a604="Pilke"][quote:5b5f65a604="silvawhale"][quote:5b5f65a604="forssto"]Don Johnson Big Band?
lisätty. [/quote:5b5f65a604]
Pilke kiittää!
*[/quote:5b5f65a604]
sama.[/quote:5b5f65a604]
Se uuden levyn eka sinkku oli paras viime vuonna julkaistu kotimainen sinkku (ellei Joosen ep:tä lasketa sinkuksi).
[quote:eb806c918a="silvawhale"]
mut tärkeämpiin asioihin? listalle vai not?[/quote:eb806c918a]
eiköhän olla liikuttavan yksimielisiä että ei tiktakia listalle, ainoa synti lienee se, että marzi nymanilla oli niiden tarra skebassaan telkkarissa. suurempiakin rikoksia on kyllä nähty...
Se uuden levyn eka sinkku oli paras viime vuonna julkaistu kotimainen sinkku (ellei Joosen ep:tä lasketa sinkuksi).
Siis se Road? Joo, oli kyllä aika messevä pläjäys.
[quote:44199509b7="ex-kolja"]Se uuden levyn eka sinkku oli paras viime vuonna julkaistu kotimainen sinkku (ellei Joosen ep:tä lasketa sinkuksi).
Siis se Road? Joo, oli kyllä aika messevä pläjäys.[/quote:44199509b7]
Juuri se.
än kannata listalle, ihan kivaa radiopoppista, suorastaan ilahtuu jos radiosta joskus noin hyvää tulee.
tuohon ei voi todeta kuin että huh huh...
täältä puoltoääni smg:lle. listalle vaan! lyhenne tuo sitäpaitsi mieleen msg:n. ja juu en nyt puhu michael schenker groupista (parhautta) vaan tästä
[quote:2e5a1e3df5="forssto"][quote:2e5a1e3df5="ex-kolja"]Se uuden levyn eka sinkku oli paras viime vuonna julkaistu kotimainen sinkku (ellei Joosen ep:tä lasketa sinkuksi).
Siis se Road? Joo, oli kyllä aika messevä pläjäys.[/quote:2e5a1e3df5]
Juuri se.[/quote:2e5a1e3df5]
okei, en oo kuullu, mutta ylexillä soi aina se joku aivan järkky-huono renkutus, nimee en muista.
[quote:ca143323ff="forssto"][quote:ca143323ff="ex-kolja"]Se uuden levyn eka sinkku oli paras viime vuonna julkaistu kotimainen sinkku (ellei Joosen ep:tä lasketa sinkuksi).
Siis se Road? Joo, oli kyllä aika messevä pläjäys.[/quote:ca143323ff]
Juuri se.[/quote:ca143323ff]
mä oon remixannu ton biisin-spøm
Ehkä se sun remix soi Ylexillä
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan