You are not logged in.
noniin. toista kierrosta pukkaa. uusien nimien tiputtelu hiipui siinä määrin että selvittäänköhän tästä alkukarsinnasta kahdella erällä..?
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Kolmannelle kierrokselle sit se Tyrävyö?
Kolmannelle kierrokselle sit se Tyrävyö?
no voihan prkele. kyllä se siellä listassa oli. minne lie polli-kone sen hukannut.
edit: ja eihän tuota postia pysty enää editoimaan kun äänestys on jo alkanut. no sovitaan että tyrävyölle sit vaan huutoäänitä tähän ketjuun.
Tässä pollissa ei kyllä yhtään riittävän huonoa jotta ääneni antasin.
saanko tehä kolmannen alkuerän, siihen lisäisin ainakin tuon puuttuvan tyrävyön lisäksi pinpin ja timo rautiaisen niskalaukauksen. Sekä yleisön pyynnöstä violan.
edit: ja aikakone molemmissa polleissa? missäs Sound of RELS luuraa?
Sonata arctica. Sain kerran yhden niiden singlen ja meinasin tukehtua nauruun.
eiku jumalauta olihan tuolla kolmas nainen! mul on tästä asti aikaa
kuka äänesti movetronia, lintumies?
Panic IC:n levyn olisi joskus saanut Anttilasta 90-luvun lopulla 20 pennillä. En ostanut.
Silti se sai ääneni.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
trio niskalaukaus oli jo ekalla kierroksella. samaten sound of lers.
niin aikakone oli jo ekalla kierroksella.. tosiaan. no, nolla ääntä siellä että ehkä uusi "yritys" on tarpeen..
Panic IC ottaa aika vakuuttavan johtoaseman heti kärjessä!
Melkein pitäisi kutsua Molli-Olli foorumille kommentoimaan asiaa!
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
jos etsitään ärsyttävintä telkkarista tuttua tyyppiä niin molli-olli on vahvoilla. vieläks se yrittää eduskuntaan? huh mikä ääliö.
En mä ehkä haluaisi lukea sanaakaan sen kirjoittamia juttuja.
VAI HETKINEN! ONKO TÄÄ JOKU SALAJUONI? ONKO JEAN-BABTISTE SITTENKIN MOLLI-OLLI?!
Tero saatana, s'olet gay!
VAI HETKINEN! ONKO TÄÄ JOKU SALAJUONI? ONKO JEAN-BABTISTE SITTENKIN MOLLI-OLLI?!
voi ei, asiat alkaa selviämään forsstolle...
En tiiä teistä muista, mutta oon ollut Molli-Ollin kaa baarissa! Kaikki täsmää! J-B on Mollis!
Onneksi selvitin tänkin pähkinän tosta vaan.
Kolmas nainen sai ääneni. On tää vaan mukavaa, kuinka huonous virittää aina paljon enemmän keskustelua kuin paremmuus.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Tämä oli huomattavasti hankalampi erä äänestää, mutta kuuntelin sisimpäni ääntä ja annoin oman ääneni yhtyeelle joka on aiheuttanut käsittämättömiin mittasuhteisiin menevää kollektiivista hehkutusta kierrättämällä kaikkia maailman kliseitä rakentamisesta tutun termin alkaessa kiertää kaikkien huulilla.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
njaa, pannan indica...joo jee hih
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Toimitsijat HOI!
Miten kilpailujärjestelmässä huomioidaan se seikka, että ensimmäisessä alkuerässä oli mukana 40 yhtyettä ja tässä kakkosraakkauksessa vain 17?
Nyt vähän speksiä kehiin! Tää alkaa menemään sietämättömäksi jännityksen kanssa!!
Mutchafucka-sinkkua hypistellen odottelen innolla lopputulosta.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Ääni Sonata Arcticalle. Paskaa paskalla nimellä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
ääni Kapasiteettiyksikölle!
[quote:361c14087b="forssto"]Toimitsijat HOI!
Miten kilpailujärjestelmässä huomioidaan se seikka, että ensimmäisessä alkuerässä oli mukana 40 yhtyettä ja tässä kakkosraakkauksessa vain 17?
Nyt vähän speksiä kehiin! Tää alkaa menemään sietämättömäksi jännityksen kanssa!![/quote:361c14087b]
Taitaa olla sellaiset jamaikalaistyyliset vaalit, ilman ruumiita tosin.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
ääni Kapasiteettiyksikölle!
Niin siis, miksi ei oikeasti tullut mukaan Fintelligenssiä, Kapasiteettiyksikköä ja vastaavia?!
Ja missä on Luumusukka? Ei kyllä mitään tietoa, et miten paskaa musaa olisi kyseessä, mut joskus Jyrkissä näyttivät musavideon ja se oli kamalaa. Nimikin on varsin nerokas
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Ja missä on Luumusukka? Ei kyllä mitään tietoa, et miten paskaa musaa olisi kyseessä, mut joskus Jyrkissä näyttivät musavideon ja se oli kamalaa. Nimikin on varsin nerokas
mä näin kerran jyrkissä semmosen ku sissy spacek. mitähän niistäki tuli, eiq