You are not logged in.
ÔN
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Höh, ärränbeetä ilman klassikkoja täällä.
Messages from the stars Kepeä melankolia on just sopiva fiilis R'n'B:lle imelyyden, epäuskottavan suurien tunteiden tai liukkaan pelimiesotteen sijasta.
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho
Terius Youngdell Nash (born September 21, 1977), better known by his stage name The-Dream, is an American singer-songwriter and record producer. He is known for co-writing chart topping hits such as "Baby" for Justin Bieber, "Umbrella" for Rihanna, "Me Against the Music" for Britney Spears and "Single Ladies (Put a Ring on It)" for Beyoncé, as well as for his three solo albums, Love Hate, Love vs. Money, and Love King.
No nyt on :silkkii:
Vuoden nuori muotoilija.
Vuoden nuori muotoilija.
Messages from the Stars kyl törkeen hieno, en oo kyl rnb-kontekstissa edes ajatellut, mutta miksipäs ei. Mut tätä tulin spämmään
Kyllähän Rah Band on ihan täyttä rnb:tä aina mun mielestä ollut, hyvää kamaa any hows.
Vuoden nuori muotoilija.
http://www.factmag.com/2013/09/23/r-kel … kie-dough/
dinosaur-shaped chicken nuggets
Vuoden nuori muotoilija.
Aiemmin mainittu I Wanna Be Down kyllä
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Vuoden nuori muotoilija.
Pannaas tääkin vielä, koska paras biisi:
Vuoden nuori muotoilija.
Have you became a Sex-pert yet? Play Kellz #Genius quiz and earn different badges today! http://sexgenius.r-kelly.com/
Kellz
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Kellz tosiaankin
Last edited by kikke (20.11.2013 22:14)
laulahan lisää ensimmäisestä aiheesta
Ei yllätyksiä, mutta ei myöskään pettymyksiä Kellsin uudella. On se vaan aika vitun kova kaveri
Sit tossa mehusteltiinkin Folkkixen kans tätä Laurel Halon miksausta, jossa on kyllä vähän muutakin ku tän topsun kamaa, mutta kuitenkin.
Erityisesti tää:
Öööh siis Jessy Lanzan
parasta black pantiesissa on se että shut up pääty mukaan, vaikka on aika vanha biisi , migos on saatu levylle ja duetto futuren kanssa
my story remix katie got ugly facella ois voinu korvaa 2 chainzin
Joo, Shup Up on kyllä ihan törkeen kova edelleen.
Tällä Tinashen uudella teipillä on aika kovia juttuja kans, kuten:
:peuk:
Kellz
Vuoden kovin panomiesstyge
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
kellz
tinashen mixtapen nimiraita
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
en jaksa aina floodata wu-topikkia joten pannan tänne tämä klassikko
Paras mainosvideo ja itse EP:n julkaisulle myös
shlohmo
Mites ihmisille on toiminu nörtti r'n'b?
Rakkaalla lapsella on monta nimeä: R-Neg-B, hipster R&B, alternative R&B...
Wikipedian mukaan kyseisen genren artisteja ovat mm. The Weeknd, Theophilus London, How to Dress Well, Miguel, Jhené Aiko, Janelle Monáe, Frank Ocean.
Ite oon rakastunu moniin näihin artisteihin. Vähän samalla tavalla käyny nyt tän r&b:n kanssa ku jenkkiräpin kanssa kävi. Eli cloud-räpin kautta aloin taas tykkäämään joistain jenkkiartisteista ja lopulta "hyväksyin" koko genren. Tässä nörtti r'n'b:ssä on ehkä muutenkin samantapaisia piirteitä kuin cloud-räpissä.
DJ Forresterin asiallinen mixaus
Mielelläni lukisin suosituksia/hypetyksiä/hehkutuksia/yms. tällaisesta musiikista
Last edited by Folkhälsan (02.01.2014 17:26)
Vuoden nuori muotoilija.
Sain ostettuu ton seiskanki