You are not logged in.
Yritin etsiä tällaista topikkia, mutta ei kai sitten ollut. Asiana oli Alicia Keys. Aikaisemmin se on ollut ihan kuolettavan tylsä muusikko ja tulkitsija, mutta tykkään sikana tämän uusimmalla levyllä olevan biisin kasarituotannosta biisin tuottaja on Jeff Bhasker.
Pannan se tähän.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
You Don't Know My Name :rakkaus::sydan:
Parasta Keyssiä mitä koskaan on tullu, eikä parempaa tulekaan enää. Eiks noi kasarisoundit rupee oleen vähän hasbeeniä jo
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
[quote:082ca6baac="kikke"]You Don't Know My Name :rakkaus::sydan:
Parasta Keyssiä mitä koskaan on tullu, eikä parempaa tulekaan enää:[/quote:082ca6baac]
Aika tiucca se puhe cohta tossa stygessä
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
:?:;)
Valitettavasti on käynyt rosvo.
Eiks noi kasarisoundit rupee oleen vähän hasbeeniä jo
Ketä kiinnostaa hei? Mene vapaan puolelle spämmimään vielä vähän lisää natsivideoita
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
kasarisoundit foreva
Musta Alicia Keys on aina ollut vähän aliarvostettu. HOT!
en ole kolmekybänen emoboy
Musta Alicia Keys on aina ollut vähän aliarvostettu. HOT!
onks se tehny sittemmin möykkäelit eiq
R Kelly on yks neroimpia tällä elossa olevia muusikoita, ei mulla muuta.
R Kelly on yks neroimpia tällä elossa olevia muusikoita, ei mulla muuta.
Komp.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Ignition forever!
Ja just retee toi uus Alicia.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
[quote:7c90c504df="maloun"]R Kelly on yks neroimpia tällä elossa olevia muusikoita, ei mulla muuta.
[/quote:7c90c504df]
Komp.
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
[quote:0f2956d3e8="hrmunoita"][quote:0f2956d3e8="maloun"]R Kelly on yks neroimpia tällä elossa olevia muusikoita, ei mulla muuta.
[/quote:0f2956d3e8]
Komp.[/quote:0f2956d3e8]
Jaahas, sain näköjään kirjotettua yhden virkkeen mittasen spämmin väärin.
Empä tienny että tästä oli tehty joku videoki:
Esittäispä kokonaan ja pelkästään kaikki Trapped in the Closetit.
Niinpä. Sit ois kyllä pakko lähtä.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Katoin kerran yhteen menoon kaikki "Closetit" -späm
Katoin kerran yhteen menoon kaikki "Closetit"
-späm
Itelle yks kerta ei oo riittänyt.
Ootkin kyltymätön
Argh paras biisi ikinä!
By Marah Eakin December 14, 2011 Weezer has a cruise. Skrillex and Diplo have a cruise. John Mayer had a cruise for years. Finally, one of Chicagos own is getting in the mix. Last night, R. Kelly tweeted the following bombshell: Come aboard and join me as I sail away on my first annual Love Letter Cruise. Granted, this was just days after his heartfelt tweet about the demise of the McRib, but the tweet was big news all the same, linking to the website for the cruise.
The five-day adventure at sea isnt cheap, with double rooms starting at $1,499, but that includes a stepping class, 12 Play basketball, and at least one guaranteed admission to an R. Kelly concert. Oh, and the boat also stops at some islands and beaches and stuff.
Tickets are on sale now, and theres a convenient payment plan set up for interested, but broke, parties. With the holidays coming up, this seems like the perfect gift for people who are into McRibs, R&B, and water sports of all sorts.
^
Siinä on kaikki just eikä melkein.
edit:novittu
Last edited by Folkhälsan (17.12.2011 22:48)
Vuoden nuori muotoilija.
Vitun kova