You are not logged in.
voiskohan tän siirtää kevyempään?
Myös lapsien ja veteraanien kerrottiin närkästyneen
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Miltäköhän Arhinmäen äiti näyttää kun radiossa soi Cheek?
Minun mielestäni Cheekin ja Arhinmäen äitien olisi syytä istua yhteisen pöydän eteen jälkikasvunsa kanssa ja puhua tämä loanheittotapaus selväksi. Sen jälkeen lehdistötilaisuus, kehuvat kommentit toisten saavutuksista, ystävällinen kädenpuristus ja miehekäs taputus olalle. Asia olisi sillä selvä.
Missä "Cheekin äiti itki - KATSO KUVAT" -otsikot?
Kuten joku feisbyykissä totesi: "Cheekin äiti Vain elämää -sarjaan!"
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
nuorgamissa dead c -kriitikko tykkää:
http://www.nrgm.fi/kritiikit/cheek-kuka-muu-muka/
pitäisköhän tää topikki siirtää kevyempään jukka pojan seuraksi?
nuorgamissa dead c -kriitikko tykkää:
http://www.nrgm.fi/kritiikit/cheek-kuka-muu-muka/
Mullon ysiysi ongelmaa, kaikki ämmii
Cheekki lainaa Oukkidouppii! Vihdoin!
kahen kilon cheeka
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Cheek pitää tiedotustilaisuuden Helsingin Kämp hotellin Peilisalissa tiistaina 19.11. klo 13-15. Tiedotustilaisuuden jälkeen on mahdollista haastatella ja kuvata artistia. Pyydämme mediaa saapumaan paikalle klo 12.30.
Cheek pitää tiedotustilaisuuden Helsingin Kämp hotellin Peilisalissa tiistaina 19.11. klo 13-15. Tiedotustilaisuuden jälkeen on mahdollista haastatella ja kuvata artistia. Pyydämme mediaa saapumaan paikalle klo 12.30.
Mä teen sen, mitä mun tehtävä on. Mä meen, koska mun mentävä on. Elikkäs nyt käyn äkkiä vessassa. Aah. #wccheek
— Koti-Cheek (@KotiCheek) November 14, 2013
klo 13 suuri paljastus, mitähän se taas on keksiny, aah
TOKKA IRTI! Porot karkasivat aitauksesta. Ei perkele. Aah. #poronkasvattajacheek
— Koti-Cheek (@KotiCheek) 18. marraskuuta 2013
oskari vois tulla tänne kommentoimaan cheekgatea
Vihaajat vihaa, meitsi ne tiedotustilaisuudesta blokkaa. Aah. #sensuuricheek
— Koti-Cheek (@KotiCheek) 19. marraskuuta 2013
Joku mennyt mun mieltä painaa, @oskarionninen omaa kuoppaansa kaivaa. Aah. #sensuuricheek
rumba teki tästä jo jutun: Cheek kielsi toimittajalta pääsyn tiedotustilaisuuteen Oliko tällä levyarviolla osuutta asiaan?
5 minsaa vielä, aah
psykokarkki ihan KIIMASSA!
Ei aukea linkkiä, vissiin liikaa tungosta linjoilla!
Täällä jälleen, viides kerta hukas peräjälkeen, kutsu lahtelaiseks kuka muu eksyy Stadis tällee? Aah. #tiedotustilaisuusmyöhästyneecheek
Tänään pressissä Jare Tiihosen kaa. Jos oot @oskarionninen niin varmasti paleltaa. Aah. #sensuuricheek
— Koti-Cheek (@KotiCheek) November 19, 2013
kiitos ceek
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Cheek järjesti levy-yhtiönsä Warner Musicin kanssa tiistai-iltapäivänä Helsingin Hotelli Kämpin Peilisalissa tiedotustilaisuuden, jonka sisällöstä ei hiiskuttu etukäteen mitään. Nyt salaperäisen tilaisuuden viesti on selvillä: Cheek järjestää keikan Helsingin Olympiastadionilla 23.8.2014!
Cheekin kiertueen päättävän historiallisen stadionkonsertin liput tulevat myyntiin ensi viikon maanantaina 25. marraskuuta kello 9.00.
Radio Suomipopilla kuullaan Cheek-spesiaali perjantaina 22.11 kello 12-14. Räppäri on piilottanut konserttilippuja Ouluun, Turkuun, Tampereelle, Helsinkiin ja Kuopioon, ja hän paljastaa lippujen sijainnin perjantaina Radio Suomipopilla. Kuuntele ja voit saada liput itsellesi ennen lipunmyynnin avautumista!
#NYTTEHTIINHISTORIAA #KIITOSCEEK #AAH
#geokatkocheek?
Mangojauhe goddamn.
warner music: hypen luomista tyhjästä jo talouskasvun ajoilta lähtien.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
IL: Mmm, tota... tässä oli vielä tällainen tieto tuli ennen tätä tiedotustilaisuutta, että tänne oli estetty yhden toimittajan pääsy kun hän oli kirjoittanut vähän... öääh, ääh, kritis... kritiikkiä sun levystä, niin pitääks tää paikkaansa? Ja jos on, niin miksi näin?
C: Öö, joo, tota, mietittiin että ei haluta negatiivista energiaa tähän, tota, saliin tänään.
IL: Eli vain sellaiset toimittajat, jotka kirjoittaa sinulle suotuisia juttuja pääsevät lehdistötilaisuuteen?
C: Ei missään nimessä, kritiikki on aina tervetullutta. Sitä mä olen saanut 14 vuotta mun uralla ja se kasvattaa mua artistina.
IL: No mikä tässä oli sitten niin vaikea tilanne että?
C: Niin kuin sanoin, niin ei haluttu negatiivista energiaa tänään, öää, saliin. Eihän tota kannata sen enempää kommentoida.
taitaa olla kuitenkin parempi ettei oskari kommentoi asiaa täällä, emme halua foorumille enempää negatiivista energiaa.
Varo, kohta joudut tuotantotiimiini! Rumba (lopulta) Cheekin tiedotustilaisuudessa
Niinhän mä rähisen Ai että niinkuin hashtag-Aah! Joo ei vittu, tossa on ideaa. Mähän voisin tehdä seuraavaksi sellaisen biisin kuin Hashtag aah, eli siis #Aah! Kiitti uudesta biisi-ideasta Rumballe heiiii!
#AAH
1. Syntynyt Vantaalla, mistä muutti kuusivuotiaana perheineen Lahteen.
2. Cheekillä eli Jare Tiihosella on kaksoisveli Jere. Lahdessa asuva Jere on hieroja, ovimies, vapaaottelun ammattilainen ja valmentaja.
3. Sai artistinimensä jo koulussa pyöreiden poskipäidensä takia.
4. Räppäsi nuorena myös englanniksi.
5. Kertonut joutuneensa nuorena Lahden kaduilla käsirysyihin joka viikonloppu.
6. Ennen levytyssopimusta teki pari omakustannetta Human & Beast -nimisellä sooloprojektillaan.
7. Valmistui markkinoinnin tradenomiksi Lahdessa 2007, minkä jälkeen muutti Helsinkiin.
8. Nähty usein kantamassa luksusmerkki Louis Vuittonin kasseja. Pukeutui merkin pukuun Linnan juhliin 2012.
9. Vihaa aurajuustoa.
10. Menettänyt väliaikaisesti ajolupansa kaksi kertaa.
11. Kolaroi 2011 Bentley Continental GT -merkkisen luksusautonsa Helsingin Hakaniemen sillan pieleen ja sai sakkoja ja tuomion liikenneturvallisuuden vaarantamisesta.
12. Asuu Helsingin Töölössä arvoasunnossa, jossa on oma kattoterassi.
13. Katsoo kotona elokuvien sijasta tv-sarjoja, kuten Entouragea.
14. Oli ennen kotona aina farkuissa, mutta viihtyy nykyisin myös collegehousuissa.
15. Kertonut keksivänsä nimiä pehmoeläimilleen. Iltalehdessä on esitelty Otus-niminen pehmoeläin.
16. Haluaisi koiran, mutta ei voi ottaa sitä tässä elämäntilanteessa.
17. Vieraili vuonna 2012 Vain elämää -sarjan lisäksi omana itsenään myös Ylen Uusi päivä -sarjassa.
18. Cheek oli viimevuotisissa presidentinvaaleissa mukana Sauli Niinistön vaalikampanjassa.
19. Olkavarressa on tatuointi, jossa on kolme apinaa(kuuro, mykkä ja sokea) ja teksti See, hear, speak no evil. Tatuointi perustuu siihen, että räppärin mielestä maailmassa on aivan liikaa negatiivista energiaa, jota ei kannata imeä itseensä. Artistin muut tatuoinnit ovat muistoja tietystä ajasta tai kaveriporukasta.
20. Tänä syksynä huhuttiin artistin kuolleen. Fanit ehtivät jo esittää surunvalitteluja verkossa.
21. Lempikaupunki on New York.
9. Vihaa aurajuustoa.
vihaajat vihaa
Cheek-gaten opetukset, osa 2: Mustat listat eivät ole ratkaisu musiikkialan ongelmiin