You are not logged in.
Oli kuulemma linnassa joidenki kaa ja jotain
en ole kolmekybänen emoboy
Tais vetää vähän päivään sopivaa freestylee.
ja kun suomi pelaa lätkää
se iskee joka jätkään
kaljaa koneeseen ja ukkometsoon
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Himaan yksin nyt lähen täält, sori vaan mut oon pyrkiny vähentää
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Aina ku mä oon saanu vetää freestylee Salen juhlissa ni mä oon aina vetänyt freestylee Salen juhlissa.
"En kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "Niin, en kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "En kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "Niin, en kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "En kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "Olen shanks kylpyammeessa." Anteeksi, kuinka? "Ja homo."
Kauko Röyhkä lyttäsi "kokoomusräppäri Cheesen"
Kauko Röyhkä älähti virallisilla Facebook-sivuillaan torstaina rap-artisti Cheekista.
Monia ihmisiä tuntuu ärsyttävän suunnattomasti tämä kokoomusräppäri Cheese. No, tuollaisten artistien elinkaari on yleensä lyhyt. Mutta se on laiha lohtu, koska aina on tulossa joku yhtä niljakas tyyppi tilalle, hän kirjoitti.Kommentti sai aikaan vauhdikkaan sananvaihdon. Useat olivat pitkän linjan artistin kanssa samoilla linjoilla.
IS:n tavoittama Kauko Röyhkä perusteli sanavalintojaan.
Hän on ottanut tuollaisen roolin ja tietää varsin hyvin, että se ärsyttää. Suomessa ei yleensä tykätä, kun rahoilla, rikkauksilla ja kauniilla naisilla pröystäillään. Rikkaat ovat pitäneet täällä yleensä matalaa profiilia, hän kommentoi.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Vuoden nuori muotoilija.
röyhkälle
epätoivoisesti lööppijuttuja hakevalle medialle
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Piru ajaa Bentleyllä
Voi Kauko minkä teit. Lähdit sitten väittelemään siitä, kuka on kovempi artisti, sinä vai se toinen jolla on kanssa ihan yhtä hassu taiteilijanimi kuin sinulla. Kauko vastaan Jare -ottelun voittaa Jare mennen tullen 30 miljoonalla youtube-latauksella. Olen kuullut kyllä sinustakin, mutta jouduin Spotifystä tarkistamaan mitkä ne teikäläisen hittibiisit olivatkaan? Paska kaupunki on tuttu, mutta se kai johtuu Heinolasta, mutta mikä on Kauko Röyhkän Aamu? Never heard? Sinun on pakko myöntää, että avauksesi oli huono ja siksi en sen enempää siihen pureudu.
Mutta pureudun seikkaan, jonka vahingossa otit esille tekstissäsi.
Oletan, että sinäkin olet huolissasi meidän nykynuoristamme. Tätä kirjoittaessa Jerry Cottonin kotikaupungissa on tapahtunut jotain sellaista, mitä ymmärryksemme ei pysty käsittämään. Tälläkin viikolla noin kymmenen alle kolmekympistä nuorta on jäänyt työkyvyttömyyseläkkeelle. Elämme laskusuhdanteen aikaa, jopa lamaa. Edellisessä lamassa työttömyys ja turhautuminen näkyi äärioikeiston nousuna ja yleisenä turvattomuutena. Silloin kuin sinulla meni kovaa, samaan aikaan nuorilla miehillä meni yleisesti aika huonosti. En usko, että haluat yhteiskuntamme ajautuvan yhä suurempaan apatiaan ja varmasti sinäkin tuet kaikkia niitä syrjäytymisen estokeinoja mitä vain keksitään. Voin kuvitella, miten sinäkin olet potenut ahdistusta tuloerojen kasvusta ja tehtaiden alas ajosta.
Reilu kymmen vuotta sitten Lahdessa eli paha poika, pikkurikollinen, jonka tulevaisuus oli kirjoitettu tiilenpäihin. En tiedä mitä hänelle tapahtui, mutta se sama nuori mies löysi jostain räpmusiikin ja vuosien saatossa hänestä tuli koko kansan Cheek.
Me haluamme että yhteiskunnan huono-osaiset eivät syrjäydy.
En ymmärrä minkälaisen esimerkin haluat antaa niille, jotka tällä hetkellä yrittävät selvitä kurimuksestaan? Ilmeisesti sukupolvesi hyväksyy ainoaksi selviytymistarinaksi sen, että löytää jumalan? Onko kuitenkin niin, että me jo selvinneet haluamme määrätä miten ja millä keinoilla syrjäytymisestä saa selvitä? Eihän se varmasti kivalta tunnu, jos syrjäytynyt perustaa oman firman ja tienaa satoja tuhansia. Tarkoittaako selviytyminen meille sitä, että pitää olla lopun elämää suojatyössä kunnalla?
Ymmärrän, että Kekkosen ajan diktatuurissa kasvaneet taiteilijat kätkivät onnen, jos sen jostain syystä sattuivat saamaan. Minusta syrjäytymisen kynnyksellä käynyt nuori mies on oikeutettu ilmoittamaan kaikille, että hei mä selvisin, vaikka te väititte muuta!. Haluan nähdä enemmän syrjäytymisvaarassa olevia nuoria nousevan jaloilleen peliteollisuudesta, kukkakaupoista ja aaltoenergiasta. Heitä, jotka ajavat pian Bentleyllä. Haluan, että nämä nuoret valavat meihin uskoa siitä, että kuka tahansa meistä pystyy toteuttamaan unelmansa. Haluan, että nämä nuoret miehet ja naiset luotsaavat meidät maailmaan, jossa tajuamme, että toisen menestyminen ei ole minulta pois.
Ja jos ihan tarkkoja ollaan, niin on tervettä, että nuori mies hymyilee, pukeutuu puhtaisiin vaatteisiin ja yrittää. Olisiko tälle ajalle sopivampaa että hän röhnöttäisi epämukavasti mustissaan, parta-ajamatta ja kertoisi, että Saatana on sitten hyvä jätkä.
Sekö loisi uskoa nykynuoriin?
Hyvä Cheek. Olet minulle selviytymisen sankari. Tiedän, että tässä asiassa et tarvitse tukea. Oletan, että sinuakin naurattaa tämä vanhojen taiteilijasielujen ahdistus, kun heidän maailmassaan ei saa osoittaa, että on pärjännyt. Mutta millainen se sun Bentley on? Siitä kuulemma pitää olla todella kateellinen..
TUUUUUUKKKKA PLS
Koko kansan Cheek
TUUUUUUKKKKA PLS
täpselt
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Flow pelastettu
Kyllä toi jätkä hittejä osaa tehdä
Varmaankin Suomen ainut vai miten se meni
Jotenkin noin
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
ei-yhteiskunnallinen Suomi-rap
Vuoden nuori muotoilija.
Oon odottanut iltiksen lukijakommentteja jo kohta tunnin, että tietäisin mitä mieltä olen tästä asiasta. Ei vielä näy.
Oon odottanut iltiksen lukijakommentteja jo kohta tunnin, että tietäisin mitä mieltä olen tästä asiasta. Ei vielä näy.
Oikeasti @CheekOfficial myy kuin häkä. Nyt KULTTUURIMINISTERI taisi tehdä virhearvion, odotan rap-kansan vastaiskua, ja vähän muidenkin.
— Jari Porttila (@JariPorttila) August 21, 2013
Vuoden nuori muotoilija.
Eikös tämä sama puolue kaipaillut taannoin poliittista ohjausta taiteen tukemiseen?
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
ok.
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
indeed
shotti päähän kurt cobain
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin