You are not logged in.
Jippua sen kummemmin kommentoimatta, pakko ihmetellä miten siellä Jääskeläinen brothers-topikissa joku oli onnistunut näkemään toisen veljistä 27 ja toisen 23 kertaa? Tostahan tulee 50 keikkaa yhteensä! Vai esiintyykö ne joskus yhdessä, vai olikohan se nähnyt ne kauppajonossa taijotain?
Hitto mitä omistautumista, nehän tuli vasta jostain vuoden takasesta Idolsista eikö niin?
Olen sanaton.
Mangojauhe goddamn.
[quote:219a35d79e="HUIG"][quote:219a35d79e="upsetter"]Täytyy kyllä ihan pikkiriikkisen ihmetellä miksi juuri Jippu saa tämän kaiken huomion foorumisteitlta, kun Suomi (ja maailma) on kuitenkin täynnä muitakin samanlaisia "jippuja"? Harmitonta mainstream-hömppää, sanoisin niiden parin kuulemani biisin perusteella... Eikä edes sieltä ärsyttävimmästä päästä. Kaipa tosta tulee aika äijä olo, kun oikein joukolla täytyy parikymppistä ihan nättiä tyttöstä tölviä.
Kaikea minäkin mietin... [/quote:219a35d79e]
Oisko sit sopivampaa nauraa, jos se ei oiskaan nätti & "tyttönen" [/quote:219a35d79e]
Vaikka joo... eiku ei sittenkään. Tai emmätiä...
Kaikkihan saa naureskella ihan mille huvittaa, vaikka sitten Jipun fanien (=lasten/teinien?) foorumikirjoituksille tai tähtösen omille yhdys sana virhe-viisauksille. Kuten jo sanoin, minä en tiedä Jipusta paljoakaan, mutta sen verran kuitenkin, että mun intressit on jossain ihan muualla kuin hänen laajassa tuotanossaan. Ehkä siihen kantsis alkaa perehtyä, kun sieltä löytyy noin paljon ajattelemisen aihetta aiheuttavaa matskua.
Nääh...
Jippua sen kummemmin kommentoimatta, pakko ihmetellä miten siellä Jääskeläinen brothers-topikissa joku oli onnistunut näkemään toisen veljistä 27 ja toisen 23 kertaa? Tostahan tulee 50 keikkaa yhteensä! Vai esiintyykö ne joskus yhdessä, vai olikohan se nähnyt ne kauppajonossa taijotain?
jostain ymmärsin että ne esiintyy yhdessä, mutta levyillä vaan toinen, levy-yhtiön mielestä laulava veljespari on niin wanha juttu tai jotain. en tiä, eikä kyl hirveesti kiinnostakaan, jos suoraan sanotaan.
tai no, vähän kyl kiinnostaa
Minusta(kin) alkaa vähän tuntumaan, et palstan rokkipojat on ihastuneet Jippuun aika kovastikin, kun tuntuu, ettei päivääkään mene ettei Jippu olisi ajatuksissa? Päiväkirjan sivut vaan täyttyy....
I'm higher than the sun
Minusta(kin) alkaa vähän tuntumaan, et palstan rokkipojat on ihastuneet Jippuun aika kovastikin, kun tuntuu, ettei päivääkään mene ettei Jippu olisi ajatuksissa? Päiväkirjan sivut vaan täyttyy....
näin on... kunpa se vaan tekis parempaa musaa
Ala-asteella nämä...
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:04dcf4d13a="Number9"]Minusta(kin) alkaa vähän tuntumaan, et palstan rokkipojat on ihastuneet Jippuun aika kovastikin, kun tuntuu, ettei päivääkään mene ettei Jippu olisi ajatuksissa? Päiväkirjan sivut vaan täyttyy....[/quote:04dcf4d13a]
Ala-asteella nämä...
Niin, kuka aikuinen mies sitä nyt musisoijanaiseen lankeaisi. Päivä kirja merkinnöistä puhumattakaan.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Niin, kuka aikuinen mies sitä nyt musisoijanaiseen lankeaisi. Päivä kirja merkinnöistä puhumattakaan.
Niin no, lähinnä meinasin tuota "kiusitte tota, ni ootte varmaan pihkassa" -retoriikkaa.
[quote:0502922911="noiseidea"]Niin, kuka aikuinen mies sitä nyt musisoijanaiseen lankeaisi. Päivä kirja merkinnöistä puhumattakaan.[/quote:0502922911]
Niin no, lähinnä meinasin tuota "kiusitte tota, ni ootte varmaan pihkassa" -retoriikkaa.
Nojoo, kai mä sen tajusin. Kunhan vaan tartuin epäolennaiseen!
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:18653bca93="noiseidea"]Nojoo, kai mä sen tajusin. Kunhan vaan tartuin epäolennaiseen![/quote:18653bca93]
"kyl mää ton tiäsi, mutku"-retoriikka myös ala-asteella :rolleyes:
Haist.
[quote:c2af048a9d="noiseidea"]Haist.[/quote:c2af048a9d]
Katoha! Noisetti pääsi just ylä-asteelle!
Veä vittu päähän.
Jätkä täyttää kohta valtion villeimätkin koulutustavoitteet!
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Onhan noita masentavan huonoja (nais)artisteja muitakin kuin Jippu, esim. Irina. Jipussa on kuitenkin jotakin sellaista hauskaa tahatonta komiikkaa, joten pakkohan sitä on vähän tölväistä. Irinassa taas ei ole mitään mielenkiintoista suuntaan eikä toiseen.
Joka tapauksessa Jipun tulevaisuus ja menestys musiikkimarkkinoilla ratkaistaa todennäköisesti jossakin muualla kuin täällä.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
[quote:64cfc3b92d="simo_vaatehuoneelta"]Onhan noita masentavan huonoja (nais)artisteja muitakin kuin Jippu, esim. Irina. Jipussa on kuitenkin jotakin sellaista hauskaa tahatonta komiikkaa, joten pakkohan sitä on vähän tölväistä. Irinassa taas ei ole mitään mielenkiintoista suuntaan eikä toiseen.
Joka tapauksessa Jipun tulevaisuus ja menestys musiikkimarkkinoilla ratkaistaa todennäköisesti jossakin muualla kuin täällä.[/quote:64cfc3b92d]
Tässähän tää tulikin aika hyvin kiteytettynä. Hajuttomia ja mauttomia (nais-)artisteja kyllä riittää. En mä jaksa edes yrittää keksiä mitään hauskaa jostain Katri Yo-landerista tai Jonna Tervomaasta. Ovat vain yhdentekeviä. Jippu sen sijaan pelailee estetiikalla, joka saa karvat nousemaan pystyyn kaikissa kaikennähneissä ja kovaksikeitetyissä musakolleissa, joten väkisinkin siitä kumpuaa monet naurut. Ehkä se jopa kielii Jipun taiteellisesta merkityksestä, koska eiks 1 ja 5 tähteä ole ne parhaat arvosanat vai kui?
...ja kuten jälkimmäisessa kappaleessa todettiin, harmitonta ja loppupeleissä hampaatonta haukkuahan tämä meidän purpatuksemme on. Ei kai meistä kukaan ole ajatellut lähteä oikeasti muuttamaan maailmaa nettifoorumien kautta?
Katri Ylander on niin hajuton kermakko että se on jo tosi extremeä...
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Jipun tv haastattelu. Taitaa olla joku pissis ohjelma.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
[quote:dc5f95ce5e="simo_vaatehuoneelta"]Jipun tv haastattelu. Taitaa olla joku pissis ohjelma.
http://www.youtube.com/watch?v=0yq7OMjatXw[/quote:dc5f95ce5e]
Ettei vaan ois kuvannu tv-ruutua heiluvalla kameralla.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
[quote:6b70bf7104="aqzu"]kuu painui mun iholleni,
se oli kaunis viileä ja hiljainen
pian on aamu ja lumi herättää enkelit.
mutta sinun silmissäsi on aina kaikki minun aamuni.
-jippu
[/quote:6b70bf7104]
Ihmiskulttuurin on nyt virallisesti tuhoutunut
[quote:836d929530="Bedderi"][quote:836d929530="simo_vaatehuoneelta"]Jipun tv haastattelu. Taitaa olla joku pissis ohjelma.
http://www.youtube.com/watch?v=0yq7OMjatXw[/quote:836d929530]
Ettei vaan ois kuvannu tv-ruutua heiluvalla kameralla. [/quote:836d929530]
"öisin on mukavampi elää kun on niin hiljaista että kuulee oman verenkierron." -jippu
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
[quote:3710990024="sheino"][quote:3710990024="looramerri"]Sielu auki.
Yhdys sanat väärin kirjoitettu aina vaan villa sukka vittu jee
pahin horo perse ikänä.[/quote:3710990024]
[/quote:3710990024]
[quote:3710990024="kri"]
Mulla ei oo tästä oikein mitään muuta käsitystä kuin joskus 2kk sitten nähty musavideo musiikki tv:ssä. Silti on käsittämätön viha tätä kohtaan. [/quote:3710990024]
Ai, en olekaan ainoa
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Täytyy kyllä ihan pikkiriikkisen ihmetellä miksi juuri Jippu saa tämän kaiken huomion foorumisteitlta, kun Suomi (ja maailma) on kuitenkin täynnä muitakin samanlaisia "jippuja"?
Ehkä se on vaan se, mitä uskomatonta hölynpölyä se suoltaa. Ikävä kyllä satuin kerran kuulemaan radiosta.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
[quote:159feb8c28="upsetter"]Täytyy kyllä ihan pikkiriikkisen ihmetellä miksi juuri Jippu saa tämän kaiken huomion foorumisteitlta, kun Suomi (ja maailma) on kuitenkin täynnä muitakin samanlaisia "jippuja"?[/quote:159feb8c28]
Ehkä se on vaan se, mitä uskomatonta hölynpölyä se suoltaa. Ikävä kyllä satuin kerran kuulemaan radiosta.
Olen eri mieltä tuosta Upsetterin kommentista. Suomi ei suinkaan ole ihan täynnä "jippuja", tai jos on, ei niitä ainakaan julkisuudessa näy.
Osittain Jippuun kohdistuva huomio forumilla johtuu siitä, että Jippu pyrkii esiintymään aitona "sydänverellään" taidetta tekevänä artistina (falskia romantiikan ideologiaa taustalla siis). Joku Katri Ylander ei vastaavassa mielessä edes pyri olemaan "aito" taiteilija. Kun Jippu pyrkii käyttämään aitouden tai autenttisuuden retoriikkaa, syntyy kontrasti sen välille mitä Jippu todellisuudessa on ja miten Jippu pyrkii julkisuudessa luomaan kuvaa itsestään. Vaikka Jippua selkeästi markkinoidaankin toiselle porukalle kuin mitä täällä forumilla kirjoittelee, Jippu hyödyntää ihan niitä samoja keinoja kuin ns. tällä forumilla vakavasti otettavat artistit.
Ehkäpä juuri siitä se huumori syntyykin. Sama pätee myös Ordersiin..
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Aika syväluotaavaa Jippu-analyysia tulee monelta suunnalta... Onko jengi tosiaan tutustunut tähän neitoseen näin hyvin, vai onko päätelmät tehty nopeasti parin ohimennen kuullut musiikkiesityksen, naistelehti-haastiksen ja teinien Jippu-foorumikirjoitusten perusteella?
Mulle nämä Ylanderit, Irinat ja Jiput on ihan samaa kamaa, ja sitä päivää saadaan kyllä odotelle, että alan perehtyä näiden neitosten ajatuksiin ja teksteihin yhtä suurella intohimolla, millä porukka on täällä Jipun perässä.
Ehkä kantsis alkaa suuntaamaan ylimääräsiä energioita niihin juttuihin mistä oikeesti tykkää eikä niihin, jotka on silkkaa skeidaa. Tulee huomattavasti parempi fiilis itelle... Tai no, saahan sitä kukin työnnellä vaikka tikkuja kynsiensä alle, jos se tuntuu hyvältä idealta.
Loppu.
100% positiivisuus on perseestä. Tulee Steiner-koulu mieleen...
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Tarkoitin tuota omien energioiden kanavoimista vain positiivisiin asioihin
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan