You are not logged in.
Sielu auki.
Yhdys sanat väärin kirjoitettu aina vaan villa sukka vittu jee
pahin horo perse ikänä.
[quote:ea3bbbf2a2="looramerri"]Sielu auki.
Yhdys sanat väärin kirjoitettu aina vaan villa sukka vittu jee
pahin horo perse ikänä.[/quote:ea3bbbf2a2]
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Mulla ei oo tästä oikein mitään muuta käsitystä kuin joskus 2kk sitten nähty musavideo musiikki tv:ssä. Silti on käsittämätön viha tätä kohtaan.
Mulla ei oo tästä oikein mitään muuta käsitystä kuin joskus 2kk sitten nähty musavideo musiikki tv:ssä. Silti on käsittämätön viha tätä kohtaan.
Tarkoitat varmaan musa videoo?
Käsittämätön viha, kyllä!
En voi mitenkään väittää että "JIPULLA" olisi huono ääni, mutta huono ihminen se kuitenkin on.
kuulin radiosta yhden biisin, vähän niinq vilkkumaa mutta ihan tajuton vibraatio... ei oikein tehonnut.
Suunnilleen jokainen tuntemani ihminen vihaa Jippua. Tuo on minusta siinä mielessä hämmentävää, että jopa monet niistä ystävistäni, joilla on jo valmiiksi paska musiikkimaku, kuuluvat tuohon vihaajien joukkoon. Jopa ihminen, joka oikeasti tykkää Lauri Tähkästä inhoaa Jippua.
Ehkä tämä kuuluisi paljastuksia-topiikkiin, mutta minusta se henkäilybiisi, jonka nimeä muista, oli oikein kiva. Jollakin tavalla sympaattinen. Muita biisejä en kai ole kuullut.
Ja sen verran paljon minussa on kielipoliisin vikaa, että säännöllisesti päin helvettiä kirjoitut yhdyssanat saisivat tuon henkäilybiisinkin kuulostamaan ikävältä. Ehkäpä on parempi pysytellä kaukana tuosta Jipun sivusta.
Jopa ihminen, joka oikeasti tykkää Lauri Tähkästä inhoaa Jippua.
oikeassa olet, paljastuksissa nämä.
[quote:ebe19a3336="jn85"]
Ehkä tämä kuuluisi paljastuksia-topiikkiin, mutta minusta se henkäilybiisi, jonka nimeä muista, oli oikein kiva. Jollakin tavalla sympaattinen. Muita biisejä en kai ole kuullut.
[/quote:ebe19a3336]
Täytyy tunnustaa, että sama.
Jippua en ihmisenä itsekään voi sietää. Jotenkin se jo pelkkä nimi "Jippu" aiheuttaa jotain käsittämätöntä vitutusta. Mikä helvetin nimi se "Jippu" oikein on?
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
[quote:3b7e60ef18="jn85"]Jopa ihminen, joka oikeasti tykkää Lauri Tähkästä inhoaa Jippua.[/quote:3b7e60ef18]
oikeassa olet, paljastuksissa nämä.
Niin täytyy korostaa, että minä en ole se ihminen, joka Tähkästä tykkäisi, jos se ei viestistä selvennyt.
Nämä on kuitenkin niin merkittäviä asioita, että tulkinnanvaraa ei passaa jättää.
Siis:
Lauri Tähkä ja Se helvetin elonkerjuu:
Se ainoa kuulemani Jipun biisi:
Jippua en ihmisenä itsekään voi sietää. Jotenkin se jo pelkkä nimi "Jippu" aiheuttaa jotain käsittämätöntä vitutusta. Mikä helvetin nimi se "Jippu" oikein on?
Smaa. (Huomautin samasta asiasta eräällä musafoorumilla, ja heti lätkähti viikon bannit)
Musiikki on tasan yhtä hajutonta ja mautonta kuin maija tervonmaat ym. egotripit. Eniten kuitenkin vituttaa tuo nimi.
Kuulematta paskaa.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Joo, kyllähän tää Jippu on niin vaivaannuttava tapaus, Ne sanat...
Vau... Sillä oli OIKEASTI kaikki yhdyssanat koskaan väärin koko ajan... Ja mä kun luulin että te vaan vittuilette.
*raapii päätä
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:139b95cd3e="arttu"]Vau... Sillä oli OIKEASTI kaikki yhdyssanat koskaan väärin koko ajan... Ja mä kun luulin että te vaan vittuilette.
*raapii päätä[/quote:139b95cd3e]
Joo, piti itekin käydä kattoo. Huh, aloin jo miettii että se oli joku postmoderni vitsi... tai ehkä koko Jippu on.
Jos me asuttaisiin sivistysvaltiossa, niin olisi snadi mahis että koko juttu on taidetta. Mut, hei... HMC....
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Kuulin ekaa kertaa jipusta tällä foorumilla tänään. Varmaan hyvää outsidermeininkiä kun kukaan ei tykkää. Nimikin alkaa irlantilaisen kaupunkinuorison käyttämällä spermaa tarkoittavalla kirjainyhdistelmällä. Raflaavaa
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Tää on kyllä parasta. Ennustelinkin Jipun liittymistä Ordersiin jo sen Nyt-liitteen jutun jälkeen, kun siinä oli jotain lainauksia osastolta "Niin helvettiä on välillä ollut", "Olen ilmeisesti aina elänyt vereslihalla"... Voi raasu. :rolleyes::center:
Tero saatana, s'olet gay!
Munkin oli pakko tsekata päiväkirja ja yhdys sanat ja perkele, päin helvettiä koko ajan. Mikäs siinä sitten.
En ole Jippua kuullut tahtiakaan.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
laittakaas linkki niihin päivä kirjoihin ? vaikea alkaa ite etsiä, kun jne.
(Huomautin samasta asiasta eräällä musafoorumilla, ja heti lätkähti viikon bannit)
mikä foorumi?
kävin joulu lomalla pariisissa ja se oli kyllä kaunis kokemus! maa oli täynnä nättejä naisia ja komeita miehiä, itse kuljin hupparissa ja farkuissa - tunsin itseni aika harmaaksi.varmaan harmaa oonki, sillä nautin synkkyydestä ja pimeässä kulkemisesta.olen lukenut kirjoja, kirjotellut ja elänyt aika arkisesti..
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
kävin joulu lomalla pariisissa ja se oli kyllä kaunis kokemus! maa oli täynnä nättejä naisia ja komeita miehiä, itse kuljin hupparissa ja farkuissa - tunsin itseni aika harmaaksi.varmaan harmaa oonki, sillä nautin synkkyydestä ja pimeässä kulkemisesta.olen lukenut kirjoja, kirjotellut ja elänyt aika arkisesti..
lukupiirissä nämä.
laittakaas linkki niihin päivä kirjoihin ? vaikea alkaa ite etsiä, kun jne.
Kun mitä? Laitat "Jippu" ja "päiväkirja" Googleen ja olet lähellä totuutta.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Kun mitä?
kun on koko ajan niin vitun masentunut
eiq joo, kysyn kuukkelilta kunhan jaksan. "se" on vaan niin työlästä tehdä kaikki itse, kun jne.
[quote:eb39ece56e="noiseidea"]Kun mitä? [/quote:eb39ece56e]
kun on koko ajan niin vitun masentunut
Ok, en ollut ihan hihnalla.
[quote:2f166b667b="psykokarkki"]laittakaas linkki niihin päivä kirjoihin ? vaikea alkaa ite etsiä, kun jne.
[/quote:2f166b667b]
Jipun on vaikea linkittää, koska hän on niin masentunut koko ajan. Ainoa linkitys jonka hän osaa on avoimen sydämen ja villa sukkien sekä tee kupin välillä.
[quote:097848ac95="looramerri"][quote:097848ac95="psykokarkki"]laittakaas linkki niihin päivä kirjoihin ? vaikea alkaa ite etsiä, kun jne.
[/quote:097848ac95]
Jipun on vaikea linkittää, koska hän on niin masentunut koko ajan. Ainoa linkitys jonka hän osaa on avoimen sydämen ja villa sukkien sekä tee kupin välillä.[/quote:097848ac95]
Aika jännää muuten, että "Jipun päiväkirja" on päivä kirja, eikä esim. blogi.
[quote:2810b72fe6="sheino"]Jippua en ihmisenä itsekään voi sietää. Jotenkin se jo pelkkä nimi "Jippu" aiheuttaa jotain käsittämätöntä vitutusta. Mikä helvetin nimi se "Jippu" oikein on?[/quote:2810b72fe6]
Smaa. (Huomautin samasta asiasta eräällä musafoorumilla, ja heti lätkähti viikon bannit)
no nythän selvisi mikä foorumi:
http://www.jippu.com/keskustelu/
kuu painui mun iholleni,
se oli kaunis viileä ja hiljainen
pian on aamu ja lumi herättää enkelit.
mutta sinun silmissäsi on aina kaikki minun aamuni.
-jippu
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Pikakatsaus osoitti, että ainakin Jipun keskustelupalstalla hallitaan yhdys sanat.
Miten fanaattinen pitää olla, että haluaa/jaksaa/viitsii kirjoitella jonkun tietyn artistin (varsinkin koko luokkaa Jippu) sivujen keskustelupalstalle? Nojoo, voidaanhan siellä höpistä muustakin, mutta silti. Kuinka monta topiccia voi analysoida Jipun sanoituksia tai kehua sen esiintymistä Bettina S:ssä?