You are not logged in.
[quote:be73488b4b="psykokarkki"]kuka tunnustaa:
http://www.jippu.com/keskustelu/viewtopic.php?t=119[/quote:be73488b4b]
Poistettu
Tero saatana, s'olet gay!
Violan ukko samaistuu kuulijoihinsa.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
No Todellakin on!!Razz Aika teinix-ihkutusta mutta mitäs se haittaa.Very Happy Se on muuten hyvännäkö(i)nen yhteen kirjotettuna.Razz Mutt siis: Kivan pitkänhuiskee (lipputanko:P, mutta onko liian pitkä?)n.194cm, iloinen ja valloittava hymy joka näkyy Usein ja muutenkin erittäin ilmeikkäät kasvot. Hmm, mitäs muuta... Kivat (blondit!)pörröhiukset, olemus yleensä sopivan "huoleton"(tyhmä sana juu..), ei liian kaunis poika tai laittautuvaa tyyppiä,joka on hyvä asia, ei tuu itelle alemmuuskompleksia.Very Happy Esim. sairaalapaita ekassa karsinnassa.Very Happy
Tossa oli puhtaasti ulkonäölliset seikat.Razz Vallottavaan olemukseen kuuluu paljon muutakin, esim. hyvä läpänheitto.Smile Niin ja tietysti ett se on uskis.
Mun äiti sano jotain siihen suuntaan että mun pitäs alkaa metsästää Ilkkaa, mutt enpä tiiä, aika vanha ukkohan se jo on, melkein isoveljeni ikänen, joten ois aika kummallista.Very Happy Mul ja Ilkalla ikäeroa Vain 8vuotta Embarassed No joo tää menee jo aika villiksi Laughing Very Happy Wink Äitin vika! Laughing
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
bzort glorf bööth
Tilastonikkareille:
JIPPU kertoo uudessa Me-lehdessä, miten sai kutsuma nimen "Jippu" :
"Jippu oli Gremlins - Riiviöt - elokuvan olio, joka inhosi syömistä ja vettä."
ei oo sit tyttö kattonu Gremlinsejä johonkin aikaan. Ja Gizmon suomentaminen "Jipuksi"
I DONT NEED A SERVANT TO DO MY BEHEADING FOR ME
http://www.vantaanlauri.fi/arkisto/2006 … ua_ikavaan
Sama info löytyy ylläolevasta osoitteesta.
Toivon, että voisin lauluillani lohduttaa petettyjä. Musiikkiani voisi kutsua vaikkapa eronneiden ja hylättyjen miesten iltamusiikiksi.
Muualta poimittua:
Tää kuullostaa hölmöltä, mutta sanon sen kuitenkin: mä uskon että satuja on olemassa oikeesti.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Tilastonikkareille:JIPPU kertoo uudessa Me-lehdessä, miten sai kutsuma nimen "Jippu"
Ja kun mä aina heitän Me-lehden avaamatta roskikseen. En edes tajua, että miks sellanen tulee. Tästä lähtien luen sen kannesta kanteen, jotta voin spämmäillä foorumille ajankohtaisuuksista.
mä uskon että satuja on olemassa oikeesti
Ihanaa
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Tyyli on näköjään muuttunut hiukan. Tai muutettu, siis.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Täytyy kyllä ihan pikkiriikkisen ihmetellä miksi juuri Jippu saa tämän kaiken huomion foorumisteitlta, kun Suomi (ja maailma) on kuitenkin täynnä muitakin samanlaisia "jippuja"? Harmitonta mainstream-hömppää, sanoisin niiden parin kuulemani biisin perusteella... Eikä edes sieltä ärsyttävimmästä päästä. Kaipa tosta tulee aika äijä olo, kun oikein joukolla täytyy parikymppistä ihan nättiä tyttöstä tölviä.
Kaikea minäkin mietin...
[quote:862deb3e6c="upsetter"]Täytyy kyllä ihan pikkiriikkisen ihmetellä miksi juuri Jippu saa tämän kaiken huomion foorumisteitlta, kun Suomi (ja maailma) on kuitenkin täynnä muitakin samanlaisia "jippuja"? Harmitonta mainstream-hömppää, sanoisin niiden parin kuulemani biisin perusteella... Eikä edes sieltä ärsyttävimmästä päästä. Kaipa tosta tulee aika äijä olo, kun oikein joukolla täytyy parikymppistä ihan nättiä tyttöstä tölviä.
Kaikea minäkin mietin... [/quote:862deb3e6c]
mehän kaikki salaa diggaillaan...
[quote:5bef41e029="upsetter"]Täytyy kyllä ihan pikkiriikkisen ihmetellä miksi juuri Jippu saa tämän kaiken huomion foorumisteitlta, kun Suomi (ja maailma) on kuitenkin täynnä muitakin samanlaisia "jippuja"? Harmitonta mainstream-hömppää, sanoisin niiden parin kuulemani biisin perusteella... Eikä edes sieltä ärsyttävimmästä päästä. Kaipa tosta tulee aika äijä olo, kun oikein joukolla täytyy parikymppistä ihan nättiä tyttöstä tölviä.
Kaikea minäkin mietin... [/quote:5bef41e029]
Vahvasti eri. Jippu nyt vaan sattuu olemaan just sillä tavalla hölmö ja melodramaattinen, että se - etenkin niputettuna Orders-ilmiöön - ansaitsee pientä erikoishuomiota. Näytä mulle joku muu mainstream-hömppäjuttu, josta irtoaa noita "Suomalainen taxi kuski" ja "mä ainakin uskon, että satuja on olemassa" -juttuja! Mun mielestä ei ole yhtään ihmeellistä, että Jippu on hampaissa.
kun Suomi (ja maailma) on kuitenkin täynnä muitakin samanlaisia "jippuja"?
.
Jutun juurihan on se, että Jipun mielestä Suomi ja maailma EI ole jippuja täynnä, vaan hää on ainut laatune ja kaikki voipane joski tiätysti muodikkaa "rikkinäine". Jne.
[quote:82160480f9="forssto"][quote:82160480f9="upsetter"]Täytyy kyllä ihan pikkiriikkisen ihmetellä miksi juuri Jippu saa tämän kaiken huomion foorumisteitlta, kun Suomi (ja maailma) on kuitenkin täynnä muitakin samanlaisia "jippuja"? Harmitonta mainstream-hömppää, sanoisin niiden parin kuulemani biisin perusteella... Eikä edes sieltä ärsyttävimmästä päästä. Kaipa tosta tulee aika äijä olo, kun oikein joukolla täytyy parikymppistä ihan nättiä tyttöstä tölviä.
Kaikea minäkin mietin... [/quote:82160480f9]
Vahvasti eri. Jippu nyt vaan sattuu olemaan just sillä tavalla hölmö ja melodramaattinen, että se - etenkin niputettuna Orders-ilmiöön - ansaitsee pientä erikoishuomiota. Näytä mulle joku muu mainstream-hömppäjuttu, josta irtoaa noita "Suomalainen taxi kuski" ja "mä ainakin uskon, että satuja on olemassa" -juttuja! Mun mielestä ei ole yhtään ihmeellistä, että Jippu on hampaissa.[/quote:82160480f9]
Jipusta mulla ei ole hyvää eikä pahaa sanottavaa, kun en tunne koko ihmisen tuotantoa, eikä se suuremmin kiinnostakaan. Keskityn mielummin kuitenkin semmosiin juttuihin, jotka kiinnostaa edes jollain lailla ja joista on mahdollisesti jopa jotain positiivista sanottavaa. Sitä sorttia on maailmassa vieläkin sen verran, että en näe pointtia aikani tuhlaamiseen asioihin, jotka selvästi ärsyttää, ja joiden kohderyhmä (jos sellaista yleensä on??) on aivan joku aivan muu kuin 20v-30v-40v-indie-rokki-jullit.
Huvinsa tietysti kullakin.
[quote:70a504b525="upsetter"]Jipusta mulla ei ole hyvää eikä pahaa sanottavaa, kun en tunne koko ihmisen tuotantoa, eikä se suuremmin kiinnostakaan. Keskityn mielummin kuitenkin semmosiin juttuihin, jotka kiinnostaa edes jollain lailla ja joista on mahdollisesti jopa jotain positiivista sanottavaa. Sitä sorttia on maailmassa vieläkin sen verran, että en näe pointtia aikani tuhlaamiseen asioihin, jotka selvästi ärsyttää, ja joiden kohderyhmä (jos sellaista yleensä on??) on aivan joku aivan muu kuin 20v-30v-40v-indie-rokki-jullit.
Huvinsa tietysti kullakin.[/quote:70a504b525]
Samoilla linjoilla-spåm
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Al Gore loi Internet-putket jotta kaikkien alojen nörtit voivat rauhassa nälviä kaikesta universumissa.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:f9c7400cf6="Alxity"][quote:f9c7400cf6="upsetter"]Jipusta mulla ei ole hyvää eikä pahaa sanottavaa, kun en tunne koko ihmisen tuotantoa, eikä se suuremmin kiinnostakaan. Keskityn mielummin kuitenkin semmosiin juttuihin, jotka kiinnostaa edes jollain lailla ja joista on mahdollisesti jopa jotain positiivista sanottavaa. Sitä sorttia on maailmassa vieläkin sen verran, että en näe pointtia aikani tuhlaamiseen asioihin, jotka selvästi ärsyttää, ja joiden kohderyhmä (jos sellaista yleensä on??) on aivan joku aivan muu kuin 20v-30v-40v-indie-rokki-jullit.
Huvinsa tietysti kullakin.[/quote:f9c7400cf6]
Samoilla linjoilla-spåm[/quote:f9c7400cf6]
En ole edes ikinä kuullut koko jippua, mutta olen räkättänyt aivan helvetisti näille jutuille. Inside-huumori = paras huumori. Ellei peräti outside-inside -huumori.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
En ole edes ikinä kuullut koko jippua, mutta olen räkättänyt aivan helvetisti näille jutuille. Inside-huumori = paras huumori. Ellei peräti outside-inside -huumori.
näin on
Kutsukaa Erkki Pirtola spämmäämään!
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:fd3822d1e1="forssto"][quote:fd3822d1e1="upsetter"]Täytyy kyllä ihan pikkiriikkisen ihmetellä miksi juuri Jippu saa tämän kaiken huomion foorumisteitlta, kun Suomi (ja maailma) on kuitenkin täynnä muitakin samanlaisia "jippuja"? Harmitonta mainstream-hömppää, sanoisin niiden parin kuulemani biisin perusteella... Eikä edes sieltä ärsyttävimmästä päästä. Kaipa tosta tulee aika äijä olo, kun oikein joukolla täytyy parikymppistä ihan nättiä tyttöstä tölviä.
Kaikea minäkin mietin... [/quote:fd3822d1e1]
Vahvasti eri. Jippu nyt vaan sattuu olemaan just sillä tavalla hölmö ja melodramaattinen, että se - etenkin niputettuna Orders-ilmiöön - ansaitsee pientä erikoishuomiota. Näytä mulle joku muu mainstream-hömppäjuttu, josta irtoaa noita "Suomalainen taxi kuski" ja "mä ainakin uskon, että satuja on olemassa" -juttuja! Mun mielestä ei ole yhtään ihmeellistä, että Jippu on hampaissa.[/quote:fd3822d1e1]
Sama.
Ja tuskinpa kukaan kovinkaan vakavasti tässä liikkeellä on. Lähinnä kai kysymys on jostain inside-huumorista, eikä niinkään Jipusta itsestään.
Tää koko juttu on vaan saanut ihan oman elämänsä, Jippu vaan toimi sijais synnyttäjänä, katalyyttinä.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Sitäpaitsi kuka pääsee määrittelemään minkä hölmöydelle me ei saada nauraa? Ordersille vissiin saa nauraa, koska me ollaan tavallaan niinku sen kohderyhmää. Susan Kuroselle saa nauraa, koska se nyt on julkista omaisuutta. Miksi Jippu on jotenkin eri kastissa? Mimmi on koominen kuin naamalle lävähtävä harava, pitäisikö sitä jotenkin katsella ohi vain koska juttu ei ole meille suunnattu?
Jipulla on muuten sairaan hyvä ääni. Mutku se on nii perseest oleva villa sukka tyyppi ni ei voi mitää.
Sitäpaitsi kuka pääsee määrittelemään minkä hölmöydelle me ei saada nauraa? Ordersille vissiin saa nauraa, koska me ollaan tavallaan niinku sen kohderyhmää. Susan Kuroselle saa nauraa, koska se nyt on julkista omaisuutta. Miksi Jippu on jotenkin eri kastissa? Mimmi on koominen kuin naamalle lävähtävä harava, pitäisikö sitä jotenkin katsella ohi vain koska juttu ei ole meille suunnattu?
Hyvä kysymys. Tuo on vähän niinkuin kaiken kommentoinin jättäminen "asiantuntijoiden" käsiin... Siitä ei hyvää seuraa.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:3173211408="forssto"]Sitäpaitsi kuka pääsee määrittelemään minkä hölmöydelle me ei saada nauraa? Ordersille vissiin saa nauraa, koska me ollaan tavallaan niinku sen kohderyhmää. Susan Kuroselle saa nauraa, koska se nyt on julkista omaisuutta. Miksi Jippu on jotenkin eri kastissa? Mimmi on koominen kuin naamalle lävähtävä harava, pitäisikö sitä jotenkin katsella ohi vain koska juttu ei ole meille suunnattu?[/quote:3173211408]
Hyvä kysymys. Tuo on vähän niinkuin kaiken kommentoinin jättäminen "asiantuntijoiden" käsiin... Siitä ei hyvää seuraa.
Paitsi Mixu Paatelainen futiksen mm kisoissa. Sillä siinä meillä on todellinen asian tuntija.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:e6a120aa59="upsetter"]Täytyy kyllä ihan pikkiriikkisen ihmetellä miksi juuri Jippu saa tämän kaiken huomion foorumisteitlta, kun Suomi (ja maailma) on kuitenkin täynnä muitakin samanlaisia "jippuja"? Harmitonta mainstream-hömppää, sanoisin niiden parin kuulemani biisin perusteella... Eikä edes sieltä ärsyttävimmästä päästä. Kaipa tosta tulee aika äijä olo, kun oikein joukolla täytyy parikymppistä ihan nättiä tyttöstä tölviä.
Kaikea minäkin mietin... [/quote:e6a120aa59]
Oisko sit sopivampaa nauraa, jos se ei oiskaan nätti & "tyttönen"
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!