You are not logged in.
[quote:e07b573c9b="ydinaukio"]kannattaa silloin jos top kympistä löytyy rather ripped, jarvis cockerin soololevy ja silent shout.
Mitäs vikaa noissa on? Ookko edes kuullu kahta viimeistä?[/quote:e07b573c9b]
olen kuullut, kaikki tylsiä.
ja eihän näitä listoja tietenkään pidä ottaa tosissaan, mutta välillä vaan ihmetyttää, kuinka tylsää musiikkia ihmiset jaksavatkaan kuunnella.
ja eihän näitä listoja tietenkään pidä ottaa tosissaan, mutta välillä vaan ihmetyttää, kuinka tylsää musiikkia ihmiset jaksavatkaan kuunnella.
En koe kuuntelevani tylsää musiikkia. Olenko poikkeava? Minusta esim. Rather Ripped on mielenkiintoisinta ja ei-tylsintä Sonic Youthia sitten A Thousand Leavesin. Ja eiköhän tuo tylsyyskin ole aika pitkälti makuasia. Ja millainen musiikki sitten on oikeasti niin hyvää ja mielenkiintoista, että sitä pitäisi väkisin alkaa kuuntelemaan?
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Te ootte kaikki oikeessa
"vi jatut"
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
homot
Olen kuullut Drum's Not Deadin, pelas vähän tylsä peli.
[quote:102ce7e6c7="ydinaukio"]ja eihän näitä listoja tietenkään pidä ottaa tosissaan, mutta välillä vaan ihmetyttää, kuinka tylsää musiikkia ihmiset jaksavatkaan kuunnella.
Olen kuullut Drum's Not Deadin, pelas vähän tylsä peli.[/quote:102ce7e6c7]
jpp.
I love you and dream about the Führer
[quote:80314d04e5="ydinaukio"]ja eihän näitä listoja tietenkään pidä ottaa tosissaan, mutta välillä vaan ihmetyttää, kuinka tylsää musiikkia ihmiset jaksavatkaan kuunnella.
Olen kuullut Drum's Not Deadin, pelas vähän tylsä peli.[/quote:80314d04e5]
Kai soit sille vähintään 5 kuuntelua?
[quote:07aae86f60="stratum"][quote:07aae86f60="ydinaukio"]ja eihän näitä listoja tietenkään pidä ottaa tosissaan, mutta välillä vaan ihmetyttää, kuinka tylsää musiikkia ihmiset jaksavatkaan kuunnella.
Olen kuullut Drum's Not Deadin, pelas vähän tylsä peli.[/quote:07aae86f60]
Kai soit sille vähintään 5 kuuntelua?[/quote:07aae86f60]
lol apua
[quote:54b1db90d6="ydinaukio"][quote:54b1db90d6="stratum"][quote:54b1db90d6="ydinaukio"]ja eihän näitä listoja tietenkään pidä ottaa tosissaan, mutta välillä vaan ihmetyttää, kuinka tylsää musiikkia ihmiset jaksavatkaan kuunnella.
Olen kuullut Drum's Not Deadin, pelas vähän tylsä peli.[/quote:54b1db90d6]
Kai soit sille vähintään 5 kuuntelua?[/quote:54b1db90d6]
lol apua [/quote:54b1db90d6]
Kuuntelinpa huvikseni tuota majesteetillista Liarsia ja sanoisin, että tylsältä postrokilta (vai mitä onkaan) kuulosti. Varsinkin eka biisi oli harvinaisen ärsyttävän kuuloinen. Ja kuka helvetin idiootti on antanut noille biiseille nimet? Kaks ekaa biisiä Be Quiet Mt. Heart Attack! ja Let's Not Wrestle Mt. Heart Attack
EDIT: ja en kuunnellut viittä kertaa. En usko, että tuo tuota MINUN korvissani enää paranee.
<@DBGene> senkin karkki
Ohan toi uusin Liars kieltämättä hieman tylsä verrattuna niihi aikasempiin.. en saa siitä juuri mitään otetta vaikka yritystä oli joskus kovastikin.
selvä homma!
tylsältähän se minustakin kuulosti pari ekaa kuuntelua. sen jälkeen parani aika lailla... rather rippedistä en saanut mielenkiintoista n. 10 kuuntelullakaan, tosin.
edit: täytyy mehuttaa tuota drum's not deadia vielä sen verran että minusta kyseessä on aivan uskomaton kokonaisuus, nimenomaan ALBUMI. siistiä on myös se, että vaikka se musa on periaatteessa poppia, niin siinä ei siltikään ole oikeastaan mitään pop-musiikkiin viittaavaa (kertosäkeet, selvät sointukulut, rumpukompit jne). täysin omalaatuinen lähestymistapa musiikkiin siis. neroutta.
Ihan jöös toi Liars, en tajuu kyllä että miten se jakaa noin mielipiteitä. Ei mitenkn tylsä eikä mitenkn mestarillinenkaan mielestäin. Ne mukana tulevat musiikkivideot on hinoja kans
Mun vinyylillä ei oo ainoatakaan musiikkivideoo!!!
Pitäisikö ostaa tuolainen, että pelais: http://www.vinylvideo.com/
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:db3a1a828a="forssto"]Mun vinyylillä ei oo ainoatakaan musiikkivideoo!!!
Pitäisikö ostaa tuolainen, että pelais: http://www.vinylvideo.com/[/quote:db3a1a828a]
Mullei oo ees levyy, mut sen vinyylin mukanahan tuli dvd! Ainaki tääl oli kaikis kaupois niis semmone tarra päällä. Onko tompalla PIRAATTIVINYYLI?!
Mullei oo ees levyy, mut sen vinyylin mukanahan tuli dvd! Ainaki tääl oli kaikis kaupois niis semmone tarra päällä. Onko tompalla PIRAATTIVINYYLI?!
Joooooo, ite prässätty. Koppasin naapurin Turon c-kassusta.
Tero saatana, s'olet gay!
Vertailun vuoksi Metacriticin keräämät listat:
1 Savane by Ali Farka Toure 2006 94
2 Orphans: Brawlers, Bawlers & Bastards by Tom Waits 2006 91
3 Hell Hath No Fury by Clipse 2006 91
4 Modern Times by Bob Dylan 2006 89
5 Ys by Joanna Newsom 2006 89
6 Return To Cookie Mountain by TV On The Radio 2006 89
7 Fishscale by Ghostface Killah 2006 88
8 Destroyer's Rubies by Destroyer 2006 87
9 Boys And Girls In America by The Hold Steady 2006 87
10 The Town And The City by Los Lobos 2006 87
11 Estudando o Pagode by Tom Zé 2006 86
12 'Sno Angel Like You by Howe Gelb 2006 86
13 For Hero: For Fool by Subtle 2006 85
14 The Drift by Scott Walker 2006 85
15 The Crane Wife by The Decemberists 2006 85
16 I Am Not Afraid Of You And I Will Beat Your Ass by Yo La Tengo 2006 85
17 Serena-Maneesh by Serena-Maneesh 2006 84
18 Donuts by J Dilla aka Jay Dee 2006 84
19 Black Cadillac by Rosanne Cash 2006 84
20 Fox Confessor Brings The Flood by Neko Case 2006 84
21 The Letting Go by Bonnie "Prince" Billy 2006 84
22 Whatever People Say I Am, That's What I'm Not by Arctic Monkeys 2006 83
23 Game Theory by The Roots 2006 83
24 Love by The Beatles 2006 83
25 Like Red On A Rose by Alan Jackson 2006 83
26 Nashville by Solomon Burke 2006 83
27 The Body, The Blood, The Machine by The Thermals 2006 83
28 Food & Liquor by Lupe Fiasco 2006 83
29 Morph The Cat by Donald Fagen 2006 83
30 Bang Bang Rock & Roll by Art Brut
I love you and dream about the Führer
en osaa lukea tuollaisia listoja joissa on ensin levyn ja sitten artistin nimi -späm
SMAA, tuli heti mieleen! Ei vaan osaa.
Oho! Dylanin Modern Times on vasta neljäs tuolla listalla.
<@DBGene> senkin karkki
Metacriticin listahan on paljon parempi kuin teiän lista...
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
[quote:31203f1239="HUIG"]19 oon kuullu, mut ei silti aiheuta lisäostoksia välittömässä tulevaisuudessa.
ei bellesebu sitte iskeny [/quote:31203f1239]
Luin ensin, että "belsebuubbi"... mutta joo, kaksi vikaa bellesebua on belsebuubista.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Helvetin rasittavan kuulonen bändi toi bellesebu loppupelissä on.