You are not logged in.
Jees, eli lähes n 40 äänestäjää osallistui ja eri levyjä joille äänet jakautuivat oli yli 200.. Kovin tarkkaan en noita ilmestymisvuosia katellut, joten mukana saattaa olla jokunen 2005 vuoden puolella ilmestynyt, mutta ainakin Boriksen Pinkin tapauksessa 2006 julkasu tais olla hieman isommalle yleisölle suunnattu tjsp.
Mutta pidemmittä puheitta spämmilen tähän nyt tätä tulosliuskaa. top 40:stä ylöspäin.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
2. Bonnie "Prince" Billy - The Letting Go
3. Risto - Aurinko aurinko plaa plaa plaa
4. Yo La Tengo - I Am Not Afraid Of You And I Will Beat Your Ass
5. Sonic Youth - Rather Ripped
7. J. Karjalainen - Lännen-Jukka
8. Joose Keskitalo - Kaupungit puristuvat puristimissa
9. Rättö ja Lehtisalo - Ed Benttonin Briljantti Stabilismi Tai Taivaallinen Kylpysaippua
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
11. Echo Is Your Love - Humansize
12. Mastodon - Blood Mountain
13. The Essex Green - Cannibal Sea
14. Melvins - (A) Senile Animal
15. Circle - Miljard
16. The Walkmen - A Hundred Miles Off
17. Converge - No Heroes
18. Cat Power - The Greatest
19. Belle & Sebastian - The Life Pursuit
20. Subtle - For Hero : For Fool
21. The Mars Volta - Amputechture
22. Callisto - Noir
23. Burial - Burial
24. Death Breath - Stinking Up the Night / Liars - Drum's Not Dead
26. Lily Allen - Alright, Still...
27. Asa - Terveisiä kaaoksesta
28. TV-Resistori - Serkut rakastaa paremmin
29. Love Is All - Nine Times That Same Song
30. Magenta Skycode - |||||
31. Woven Hand - Mosaic
32. Muse - Black Holes and Revelations
33. The Heartburns - Fucked Up in a Bad Way
34. Boris - Pink
35. OM - Conference of Birds / Tommi Liimatta - Tropical Cocktail
37. Fujiya & Miyagi - Transparent Things
38. Lair Of The Minotaur - The Ultimate Destroyer
39. Markku Peltola - Buster Keaton tarkistaa idän ja lännen
40. Divine Comedy - Victory For the Comic Muse / My Morning Jacket - Okonokos
Se on siinä. Loppuja reiluja 150 levyä tuskin tähän tarvitsee spämmätä. Tuossa ainakin jokunen tuleva klassikko kai mukana..
Ykkönen ristivarmistuksella ainakin oikein
Älä päästä painiks sitä
Mä en oo kuullu noista kokonaan yhtään... Monet tuttuja artisteja toki. Mutta ainoot uudet ostamani levyt viime vuodelta oli Terje Isungsetin "Icemusic", eikä se nyt kuitenkaan mikään vuoden levy ole, vaikka ihan ok onkin, ja ja... Olikohan jotain seiskoja, Drowning Nationin toka? Helvetin kova levy. Kakkahätä 77 ep jäi ostamatta, siitä olisin varmasti pitänyt. Herojen uus hankkimatta, Heartburns hankkimatta, Echot hankkimatta...Converge hankkimatta...Magyar Posse hankkimatta, Joose hankkimatta... Grey Parkiltakaan ei ehkä just tänä vuonna tullu ihan parasta matskua levyllä...Filth of Mankindin "Final Chapterkin" alunperin jo vuodelta 2000(!). Ildjarneista ei viitti edes puhua 2006 vuoden musiikkina, ja ne nyt on muutenkin aikalailla listojen ulkopuolella.
Et aika hyvin!
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Heartburns hankkimatta, Echot hankkimatta...Magyar Posse hankkimatta...
http://www.ifsociety.com/shop.php
Tee se jo tänään!
Tero saatana, s'olet gay!
mulla on noista 7, mm. top-tenin suomiosasto (4kpl) kokonaan hallussa. vähän vaisuhko kuva tästä vuodesta taitaa kuitenkin jäädä, mutta shanksille kiitos ja mahtavasta tulospalvelusta.
ykkönen ehkä jopa hieman yllättävä ja kai "siihen" pitää tutustua tässä jossain vaiheessa. hmm... cat power ainoa ulkomaan pelleistä jonka oon toistaiseksi kuullut, että saattaa tietty olla ihan oma vika jos ei 2006 niin kovin iskenyt. joanna, SY ja lily allen ainakin vielä ostoslistalla. ja nyt vasta huomaan ettei pmmp mahtunut mukaan...
Mullon koko listalta 3, vaikka ostin viime vuonna varmasti enemmän levyjä kuin koskaan...
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:b1875fea5d="stratum"]:peuk: shanksille
Noista 40:stä näköjään 6 omistan ja 11 olen kuullut. Ehkä pitäisi kuunnella loputkin ennekuin lopullisesti julistaa levyvuoden vaisuksi.[/quote:b1875fea5d]
smaa paitsi 7 + 1
[quote:bd7ea53d25="lintumies"][quote:bd7ea53d25="stratum"]:peuk: shanksille
Noista 40:stä näköjään 6 omistan ja 11 olen kuullut. Ehkä pitäisi kuunnella loputkin ennekuin lopullisesti julistaa levyvuoden vaisuksi.[/quote:bd7ea53d25]
smaa paitsi 7 + 1[/quote:bd7ea53d25]
Tarkennettakoon sen verran että 11 kuultuun sisältyy nuo omistamani levyt.
19 oon kuullu, mut ei silti aiheuta lisäostoksia välittömässä tulevaisuudessa. Paitsi ehkä yhen ku on jääny toi knaiffi ostamatta
Omistan 10 levyä noista. "Jee!"
19 oon kuullu, mut ei silti aiheuta lisäostoksia välittömässä tulevaisuudessa.
ei bellesebu sitte iskeny
Paitsi ehkä yhen ku on jääny toi knaiffi ostamatta
ace of baseen verrataan, onx se joku ruåttalainen?kansi on kyllä kivan näkönen mut ei "se" aina riitä.
[quote:5d2508204e="HUIG"]19 oon kuullu, mut ei silti aiheuta lisäostoksia välittömässä tulevaisuudessa.
ei bellesebu sitte iskeny [/quote:5d2508204e]
No onhan se sepukin ihan hyvä, mut jotenkin vaan niin sitä itteensä et pitäs varmaan ostaa samalla pellesepu-teepaita ja söpöjä teekuppeja ja istuskella nurkissa. Ei jaksa paneutua...
[quote:5d2508204e="psykokarkki"]
Paitsi ehkä yhen ku on jääny toi knaiffi ostamatta
ace of baseen verrataan, onx se joku ruåttalainen?kansi on kyllä kivan näkönen mut ei "se" aina riitä.[/quote:5d2508204e]
No kuuntele vaikka sieltä juutuupista se we share our mothers health tai jotn...aika vaikee kuvailla silleenniinku. 80-90-lukujen elektroonista soundia, mut silleen kekseliäästi...
No onhan se sepukin ihan hyvä, mut jotenkin vaan niin sitä itteensä et pitäs varmaan ostaa samalla pellesepu-teepaita ja söpöjä teekuppeja ja istuskella nurkissa. Ei jaksa paneutua...
Multa löytyy:
[x] Bebusebu-levyjä
[x] Söpöjä teekuppeja (tyttöystävän, tosin)
[x] Bebusebu-paita x 2
Tykkään Belle & Sebastianista
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:968262c962="HUIG"]No onhan se sepukin ihan hyvä, mut jotenkin vaan niin sitä itteensä et pitäs varmaan ostaa samalla pellesepu-teepaita ja söpöjä teekuppeja ja istuskella nurkissa. Ei jaksa paneutua...
Multa löytyy:
[x] Bebusebu-levyjä
[x] Söpöjä teekuppeja (tyttöystävän, tosin)
[x] Bebusebu-paita x 2
Tykkään Belle & Sebastianista [/quote:968262c962]
Tykkään mäkin, mut aika harvoin jaksan...
Tykkään Belle & Sebastianista
nynnypoppi-topicissa leposilla nämä.
8 noista kokonaan kuultuna. Yhtä olen lisäksi hieman kuullut. Kait sitä voisi ainakin voittajaan tutustua. Minusta viime vuosi oli levyvuotena ihan kohtalainen.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Vain yhdeksän oon tainnu kuulla
Toisaalta omistankin viime vuonna ilmestyneitä äänitteitä vain noin tusinan verran...
This must be what jail / I will scratch
Top kympistä 7/10 kuultuna, mitä nyt Ristoa vähän alusta mutta kuitenkin tässä tapauksessa riittävästi. Sijat 10-20 ovat monet minulle vieraampia, mutta monet kuitenkin sillai tuttuja bändejä, että tietää mitä saisi.
Jännästi omat suosikit loistivat nyt poissaolollaan, kun viime vuonna ne olivat hyvin edustettuina.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Jännästi omat suosikit loistivat nyt poissaolollaan, kun viime vuonna ne olivat hyvin edustettuina.
Melkeinpä sama ekaan, mutta toka kohtaa taitais tulla eri.
<@DBGene> senkin karkki
aivan vitun naurettavaa on se, että vuoden 2006 paras levy, liarsin drum's not dead, ei ole koko listalla
24. Death Breath - Stinking Up the Night / Liars - Drum's Not Dead
Ite sijoittaisin kyllä korkeemalle, ehkä jopa top vitoseen, mutta taidan kuitenkin suosiolla jättää tän vuoden top-listat väliin. Kuunnellu vaan niin randomina kaikkea ja varsinkin nettiradioita, joista ei kyllä aina edes tiedä mikä soi...
Mutta mitä ovat listan uppo-oudot nimet Burial ja Death Breath?
Death Breath on Hellacoptersista parhaiten tunnetun Nicke Anderssonin ja tovereidensa täydellinen old school death metal-pastissi. Burial puolestaan oli noin vuosina 1989-1990 toiminut vantaalainen hoocee-bändi...
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
[quote:5495cf0845="turkele"] Mutta mitä ovat listan uppo-oudot nimet Burial ja Death Breath?
Death Breath on Hellacoptersista parhaiten tunnetun Nicke Anderssonin ja tovereidensa täydellinen old school death metal-pastissi. Burial puolestaan oli noin vuosina 1989-1990 toiminut vantaalainen hoocee-bändi... [/quote:5495cf0845]
Ai juu, tuota mulle kehuttukin, en vaan nimeen osannut yhdistää. Siis kuolonhönköä.
I love you and dream about the Führer
[quote:1baee11575="helicon"]24. Death Breath - Stinking Up the Night / Liars - Drum's Not Dead
[/quote:1baee11575]
oho, kirjoitin viestini humalassa enkä varmaan voinut uskoa että se on VASTA sijalla 24.
aivan vitun naurettavaa on se, että vuoden 2006 paras levy, liarsin drum's not dead, ei ole koko listalla
Naurettavaa ei sen sijaan ole oman musiikkimaun pitäminen ylivertaisena muihin nähden? Tai kaikkihan varmaan pitävät, mutta kannattaako sitä tuohon sävyyn julistaa?
[quote:481acdab09="ydinaukio"]aivan vitun naurettavaa on se, että vuoden 2006 paras levy, liarsin drum's not dead, ei ole koko listalla
Naurettavaa ei sen sijaan ole oman musiikkimaun pitäminen ylivertaisena muihin nähden? Tai kaikkihan varmaan pitävät, mutta kannattaako sitä tuohon sävyyn julistaa? [/quote:481acdab09]
kannattaa silloin jos top kympistä löytyy rather ripped, jarvis cockerin soololevy ja silent shout.
no makuja on monia sano mummo kun..
eihän näitä listoja ny kannata ihan tosissaan ottaa.. tän hetkinen otos vaan siitä mitä palstalla roikkujat vuoden aikana hyviksi havainneet. Jos puuttui Liars listalta, niin puuttuipa myös monen muunkin ykköseksi sijoittama levy. Ja kuten kirjotin tonne ekaan viestiin, niin "ääniä" sai yli 200 levyä eli otoskin kyllä aika iso ja kärkipäähän pääsivät semmoset joita oli moni eri henkilö listoille sijottanut.
Edit: ja ite ainakin kyl tulee tämmösten listausten perusteella pistettyä nimiä ja levyjä mieleen joita voi yrittää jostain kuunnella.
kannattaa silloin jos top kympistä löytyy rather ripped, jarvis cockerin soololevy ja silent shout.
Mitäs vikaa noissa on? Ookko edes kuullu kahta viimeistä?
<@DBGene> senkin karkki