You are not logged in.
Ei yhtään hullumpi biisi! Toisaalta mä en tykännytkään Lännen Jukasta sillon ilmestyessään. Vois olla aika kokeilla sitäkin uusiksi, taisin olla hypen takia vähän nihkeesti mukana.
Hyvä biisihän toi
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
jookcha wrote:Hyvä biisihän toi
yllättävän hyvä
kuunnellu ton tänään jotain kymmenen kertaa
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Mitäs täällä taas nillitetään? Hyvä biisi
Last edited by Terrorfirmer (02.01.2013 23:53)
shanks wrote:jookcha wrote:Hyvä biisihän toi
yllättävän hyvä
kuunnellu ton tänään jotain kymmenen kertaa
No sama. En tiiä miten täs näin kävi mut toi kolahtaa tosi lujaa.
Mä olen aina väistelly Karjalaisen musaa, tavallaan diggaillu sen lauluääntä ja tyyliä, mutta ollu vähän liian modernia ameriikanbluesia mun makuun. Ja eka Lännen Jukka meni multa ihan ohi, sen jälkeen alko yksittäiset jutut kiinnostamaan. Ja se trilogian kakkoslevy löytyy hyllystäkin, ja siinä on helvetin hienoja juttuja. Vähän miettiny et vois kirppiksiltä haalia niitä 80-luvun levyjä koska uskon et tykkäisin osasta. Aika moni niistä klassikkobiiseistä on tullu liian tutuiksi aikoinaan radiosoiton myötä, tää Leevi & The Leavings ilmiö, et ei ole enää tarvetta alkaa tuoreeltaan diggailemaan jotain koska se musa on jo niin tuttua et siitä ei oikein enää löydä mitään. Mut mä tiedän vaan ne hitit.
Ja siis tää uus biisi lupaa ihan helvetin hyvää, pitää tutustua tulevaan levyyn. "aina ilosta syntyvä uudestaan." Eiks toi ny summaa ihan täydellisesti et miks tulee tämmöstä musaa Lännen Jukan sijaan.
Ja ei toi liidikitarakaan enää niin häiritse
Kerrassaan hieno piisi. Toi yksinkertaistamisen taito on jotain aivan huikeeta.. Ja sellainen vahva kotiinpaluun tunne vain lisää ainakin meikäläisen liikutuksen määrää.
eiq täällä on kollektiivinen joukkopsykoosi käynnissä
ja väinö on nerokas biisi, hieman ylisoitettu vain, mutta
eiq täällä on kollektiivinen joukkopsykoosi käynnissä
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Kollektiivisessa joukkopsykoosissa
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Sama
The only one who could ever reach me was the son of a pizza man
Hyvä biisi, joraan töissä kopissani.
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Olen kääntänyt takkini. Uusi single on soinut riittävän useasti radiossa ja olen alkanut tykkäämään siitä.
bzort glorf bööth
Perjantaina tää uus levy sitten ilmestyy.
Ihan hauska paita levykauppax:n kampanjassa. Näyttää olevan koot aika vähissä. linkki
Eiku olihan noita paitoja vaikka kuin tossa digipak version kohdalla.
Last edited by kuninkees (13.03.2013 09:33)
Olen kääntänyt takkini. Uusi single on soinut riittävän useasti radiossa ja olen alkanut tykkäämään siitä.
Monta down, enää tomitarmo to go
J. Karjalainen tänään 45 minuutissa. Joskus PR voi olla niin tehokasta, että levyyn kyllästyy ennen kuin se ilmestyy. Go home, Markku!
— Saska Saarikoski (@SaskaSaarikoski) March 13, 2013
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Oli tuolla muutamia vähän väsyneempiä vetoja välissä, mut kokonaisuutena ihan hyvä maku jäi. Riisinjyvän kertsi oli ihan Pablo Honey -ajan Radioheadia.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Hieno kansi levyssä, tulee itse asiassa mieleen Yöjuttu-lehden kansikuvat.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Lähikuvassa J. Karjalainen.
YLE Radio Suomi 20.09 - 21.00
siis tänään
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Kävin eilen Tavastialla katsomassa J:tä. Oli tosi hyvä keikka.
Bändi oli heti alusta lähtien hyvissä feeliksissä ja yleisö myös. Varsinkin J itse nautti selkeesti olostaan. Uusista biiseistä tuli suurin osa. Keikka olikin aika pitkä, yli 2h ja yli 20 biisiä. Bändi oli kova. Kitaristi varsinkin veti eleettömän tyylikkäästi. Vanhoja biisejä tuli iso liuta ja mun mielestä sovitukset oli aika onnistuneita. Sopivasti pienen pientä jammailua siellä täällä. En ole ihan varma miten keikka loppui, kun lopussa tullut Sankarit ei oikein lähtenyt itselle ja kiusaus välttää narikkajonot voitti. Tässä vaiheessa oli vielä kuulematta Ankkurinappi ja Doris, joten ehkä jompi kumpi niistä vielä tuli.
Oli tuolla muutamia vähän väsyneempiä vetoja välissä, mut kokonaisuutena ihan hyvä maku jäi.
Samanlaisia mietteitä levy on minussakin herättänyt. Positiivinen yllätys kaiken kaikkiaan.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Jestas tää on hieno biisi:
^ jep, sanoisin jopa uuden levyn parhaaksi biisiks
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
kreosoottii ja yksi kerrallaan
Mä en ihan oikeasti ymmärrä tätä hypeä, vaikka oon tykänny jiistä vauvasta lähtien mustat lasit päässä.
en ole kolmekybänen emoboy
Mä en ihan oikeasti ymmärrä tätä hypeä, vaikka oon tykänny jiistä vauvasta lähtien mustat lasit päässä.
Smaa tohon pienestä asti tykkäämiseen, näin nuorgamilaisesti oli ensimmäinen popkappale mistä muistan pitäneeni Avaruuden ikkuna. Mut ymmärrän kyllä hypen, ja tavallaan pidän sitä ihan mukavanakin ilmiönä. Siis että pitkästä aikaa joku artisti tekee tällaisen totaalisen mediahaltuunoton - olkoonkin, että etabloitunut ja pitkän linjan sellainen - vieläpä oikein hyvälläkin musiikilla. Mieluummin sitä näkee Jiin levymyyntilistojen kärjessä kuin Vain elämää -kokikset. Tietty sen suhteen voi aina pyöritellä, että miten paljon tää hype on ollut artistin itsensä markkinakoneiston luomaa, mutta tuntuu silti että kaikeksi onneksi hype on luotu musiikki edellä.
Ei sillä ettäkö olisin itse nyt erityisemmin ollut siinä "mukana", muutoin kuin tuon uuden levyn yllättävän hyväksi havainnut. Jiillä on ollut alusta asti vähän helmasyntinä muutoin hyville levyille jaella enemmän tai vähemmän rasittavia jollotuksia (Doris, Sankarit jne), mutta tällä levyllä en oo moisiin törmännyt (tai no ehkä nimibiisi). Pitkästä aikaa kans käsittämättömän hyvin tuotettua suomirokkia.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Oli ihan helvetin hyvä keikka lauantaina Pakkiksella!
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Smaa tohon pienestä asti tykkäämiseen, näin nuorgamilaisesti oli ensimmäinen popkappale mistä muistan pitäneeni Avaruuden ikkuna. Mut ymmärrän kyllä hypen, ja tavallaan pidän sitä ihan mukavanakin ilmiönä. Siis että pitkästä aikaa joku artisti tekee tällaisen totaalisen mediahaltuunoton - olkoonkin, että etabloitunut ja pitkän linjan sellainen - vieläpä oikein hyvälläkin musiikilla. Mieluummin sitä näkee Jiin levymyyntilistojen kärjessä kuin Vain elämää -kokikset. Tietty sen suhteen voi aina pyöritellä, että miten paljon tää hype on ollut artistin itsensä markkinakoneiston luomaa, mutta tuntuu silti että kaikeksi onneksi hype on luotu musiikki edellä.
Ei sillä ettäkö olisin itse nyt erityisemmin ollut siinä "mukana", muutoin kuin tuon uuden levyn yllättävän hyväksi havainnut. Jiillä on ollut alusta asti vähän helmasyntinä muutoin hyville levyille jaella enemmän tai vähemmän rasittavia jollotuksia (Doris, Sankarit jne), mutta tällä levyllä en oo moisiin törmännyt (tai no ehkä nimibiisi). Pitkästä aikaa kans käsittämättömän hyvin tuotettua suomirokkia.
Tälle laatupostaukselle iso Ja Avaruuden ikkuna oli itselläkin kai ensimmäinen biisi mistä muistan pitäneeni! (Tai sitten Miljoonasateen 506 ikkunaa)
Muutenkin sama suhtautuminen tuohon hypeen. Toisaalta kyllä, siinä maaliskuussa alkoi tuntua HS:n kansimainoksen sekä lukuisien pitkien haastattelujen (HS:n lisäksi mm. Suomen kuvalehti) että Markku tulee korvista ulos. Kuitenkin, kun musa on sen verran hyvää radiosoittolistojen ja levymyyntilistojen keskivertokamaan nähden, niin kyllä tästä on hyvillään. Taitavasti J. on käyttänyt mediaa hyväkseen saadakseen täyden mahdollisen huomion julkaisulleen... mutta no, mitä sitten. Tai varmaan minua ärsyttäisi enemmän jos kyseessä olisi joku awyrjänä tm., mutta nyt on kuitenkin kyse lapsuudensuosikista.
Jyväskylän keikalle liput on, sehän taitaakin olla jo ensi viikolla. Valitettavasti sielläkin taitaa joutua Doriksen ja Sankarit kuulemaan.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!