You are not logged in.
kaunista
Last edited by MMM (27.03.2012 23:48)
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
^eikös noita näyttelyjä varten ollut oma topicci?
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
on se saatana
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
The best thing just happened - the guy who sold The Scream for $120,000,000, just bought 24,000 of my prints off of my website.
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Aivan vitun siisti mosaiikki ja muutenkin, pää irtoo, KIITOS TÄSTÄ
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Piti panna vielä
:PEUK:
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.
Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.
lol apua
ultravox
Jaakko
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
lol apua
ultravox
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
^ nähty
lol apua
ultravox
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Rothko painting defaced at Tate Modern
A man has defaced a multimillion-pound Mark Rothko mural hanging in the Tate Modern gallery in front of onlookers. A police investigation is now under way into the vandalism of the US artist's work.
A visitor to the museum said he raised the alarm after a man inscribed some words in black ink in a corner of Rothko's 1958 canvas Black on Maroon, before quickly leaving the room.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
ben frost
david foldvari
jasper goodall
trevor brown
jenny saville
peter olschinsky
syd mead
noista oon diggaillu.
Niin ja sit semmoinen kun jiri anderle. Näin äijän teoksia yhdessä grafiikan näyttelyssä joskus 2005 ja vähän sen jälkeen unohdin tyypin nimen kokonaan vuosiks, enkä saanu sitä päähäni millään, ennen kuin muistin sen taas yhtäkkiä. Vähän niinkuin jotain joel peter witkiniä etsattuna
Last edited by Phlegm (25.10.2012 18:00)
Toi jäbä tekee melkoisen huikeita printtejä.
Mua kiinnostais kokeilla noita silkkipainojuttuja, mutta missasin sen koulun yhden ainoan kurssin, jossa jotain lähelle liippaavaa olis ollu. Tosin sekin kurssi oli tekstiiligrafiikkaa, eikä julisteita / vastaavaa. Noita vaan on aika hankala lähtee opettelemaan, jos ei oo työtiloja / laitteita. Pitää joskus kattoo oisko jotain kursseja.
Pitäis muutenkin enemmän piirtää ja maalata. Tyypillisesti tulee vaan tehtyä jotain luonnoksia, joista aina kelaa, että tätä vois työstää jotain pidemmälle, enkä tietty sit koskaan tee mitään.
Last edited by Phlegm (22.11.2012 22:01)
Are Mokkelbost
Seldon Hunt
Stephen O'malley
Frank Kozik