1. Index
  2. » Raskaampaa
  3. » Circle

#2041 11.09.2012 12:54

Katkennut petsari
Member
From: Killerjärvi
Registered: 23.06.2006
Website

Re: Circle

Slussenanalys on meikästä ihan mainio spinoff. Paskemmanpuoleisia/turhia sitten vaikkapa Lehtisalo Family ja Motorspandex.

- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.

#2042 11.09.2012 12:58

ydis
vegan princess
Registered: 07.03.2006

motorspandexhan on paras nwofhm-bändi. pelkästään tarttuvia hittibiisejä. pimppeuk

#2043 11.09.2012 12:59

Heihei Kaveri
Member
Registered: 15.12.2007
Website

Slussenanalys on Eläkeläiset ja Circle sen Kumikameli.

#2044 11.09.2012 13:05

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005

Split Cranium o hyvä, Slussenanalysistä en välittäny, Morospändex on pimp Susi-Untoa tai Arkhamin Kirjastoo en oo kuullu mut ehkä vois. Kreisii!

Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

#2045 11.09.2012 13:33

Uudet housut ja paita
tekotaiteellinen paskiainen
Registered: 16.05.2012

Skeletonni wrote:

Susi-Unto on aika hiton kova. Osaako joku sanoa, että saako sitä levyä enää mistään?

Tuskin on julkasijoilta loppu. Mulla taitaa muuten olla pari ylimääräistä.

#2046 11.09.2012 15:19

Skeletonni
maki kolehmainen
Registered: 06.04.2009

Uudet housut ja paita wrote:
Skeletonni wrote:

Susi-Unto on aika hiton kova. Osaako joku sanoa, että saako sitä levyä enää mistään?

Je, voisin jossain välissä ostaa sulta, jos passaa. En nyt, mut jossain välissä ff

#2047 11.09.2012 15:29

Uudet housut ja paita

Skeletonni wrote:
Skeletonni wrote:

Je, voisin jossain välissä ostaa sulta, jos passaa. En nyt, mut jossain välissä ff

Kattellaan  icon_cool

Kympillä saa, en muista oliko noita yks vai kaks jälellä.

#2048 11.09.2012 16:04

Skeletonni
maki kolehmainen
Registered: 06.04.2009

Skeletonni wrote:
Skeletonni wrote:

Kattellaan  icon_cool

Kympillä saa, en muista oliko noita yks vai kaks jälellä.

peuk

#2049 11.09.2012 16:33

rc-lungen
Member
From: Hamburg
Registered: 28.09.2009

Slussenanalysista tekee mielenkiintoisen se Esko Lönnbergin maaninen tulkinta. Jos tuntee Tukholmaa ja osaa ruotsia, niin sanoituksissa on hyviä juttuja. Jos ei, niin se homma menee aika varmasti ohi.

Amppeliooppeli Ex-Pooppeli

#2050 11.09.2012 16:53

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005

Ei ne läpätkään sitä muzaa pelasta....

Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

#2051 11.09.2012 17:46

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Website

Katkennut petsari wrote:

Lehtisalo Family

muistaakseni tää oli hyvä.

myykääpä muuten joku mulle ektroverden futuro-soundtrack, maksan kympin ff

Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

#2052 11.09.2012 17:57

Kalossimies
valmistaa Vallilassa puudildoja
Registered: 07.08.2010

rc-lungen wrote:

Slussenanalysista tekee mielenkiintoisen se Esko Lönnbergin maaninen tulkinta. Jos tuntee Tukholmaa ja osaa ruotsia, niin sanoituksissa on hyviä juttuja. Jos ei, niin se homma menee aika varmasti ohi.

Aika pitkälti näin. Hyvää hulinaa kyllä enimmäkseen.

Lehtisalofamilyhan oli joku Lehtisalon lopputyö oliko nyt Lahden muotoiluinstituutissa. Mun mielestä se on just tosi kiinnostava, just niiden vanhempien panoksen takia. Nehän kun ei kai olleet juurikaan eläessään mitään kummempaa soittaneet.  Tiiä ny sitten että mitkä kohdat on niiden soittamia, mut muistaakseni Jussin faija soitti ainakin jotain hammaslääkärin vermeitä, niissä puuhissa kun on kunnostautunut. ff

Oivalluksen hetkellä olin heikosti kippis ravittu, joten biggrin totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava kaka Nälkä.

#2053 11.09.2012 21:31

Heihei Kaveri
Member
Website

rc-lungen wrote:

Itse en o montaa kertaa Tukholmas käyny, mut kyllä noi lyriikat välittyy musta hyvin silti. Veikkaan että joku paikannimi varmasti viel avartais tarinaa, mutta on ne Fantastista kamaa kyllä. Mainitsemastas tulkinnasta nyt edes puhumatta!
Ja mulle tippuu kyl ne riffitki ihan täysillä. Ektron paras bändi IMO.

#2054 11.09.2012 21:56

Kuvainraastaja
Member
Registered: 15.06.2011

hezma wrote:

Listatkaamme vähiten miellyttäneitä Circle-spinoffeja

Kyllä mä sanoisin että Steel Mammoth on sieltä turhimmasta päästä.

Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.

Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.

#2055 12.09.2012 00:25

samulj
Member
From: Se missä hyvää
Registered: 04.05.2007

Hydra Head Records pistää pillit pussiinicon_sad  Jääköhän Manner ainoaksi Circlen Hydra Head -levyksi?

#2056 12.09.2012 07:14

rc-lungen
Member
From: Hamburg
Registered: 28.09.2009

Kuvainraastaja wrote:
hezma wrote:

en ole itse jaksanut koskaan steel mammothista innostua mitenkään, vaikka se onkin välillä ihan kelpo rokkia. kaikkeen ei vaan pysty taipumaan. toi split cranium nyt vaan oli täys pettymys. arkhamin kirjaston näytebiisit eivät kiinnostaneet tippaakaan.

Amppeliooppeli Ex-Pooppeli

#2057 12.09.2012 08:43

jaxen
Member
From: Bussilla lähtenyt
Registered: 15.08.2011
Website

rc-lungen wrote:
Kuvainraastaja wrote:
hezma wrote:

en ole itse jaksanut koskaan steel mammothista innostua mitenkään, vaikka se onkin välillä ihan kelpo rokkia. kaikkeen ei vaan pysty taipumaan.

VÄÄRIÄ mielipiteitä! _tsot

Last edited by jaxen (12.09.2012 08:43)

Me ei ynistä, me tullaan Kymistä, KYMI, KYMI, KYMI !

#2058 12.09.2012 09:29

Heihei Kaveri
Member
Website

samulj wrote:

Hydra Head Records pistää pillit pussiinicon_sad  Jääköhän Manner ainoaksi Circlen Hydra Head -levyksi?

Ymmärtääkseni joo. Vaik en o kyl ihan 100. Eli turha pousti tääki!

#2059 12.09.2012 10:04

Uudet housut ja paita

jaxen wrote:
rc-lungen wrote:
Kuvainraastaja wrote:
hezma wrote:

en ole itse jaksanut koskaan steel mammothista innostua mitenkään, vaikka se onkin välillä ihan kelpo rokkia. kaikkeen ei vaan pysty taipumaan.

Ja sit vois kans miettiä, että missä kaikissa bändeissä on pakko nähdä se yhteys Circleen ja mihin voi suhtautua ihan itsenäisinä juttuina. Tai ehkä se on toi spinoff-sana jossa on mun mielestä jo lähtökohtasesti vähän toisarvoinen sävy.

ite olen tykänny Steel Mammothin täyspitkistä..

#2060 12.09.2012 10:14

jaxen
Member
From: Bussilla lähtenyt
Registered: 15.08.2011
Website

jaxen wrote:
rc-lungen wrote:
Kuvainraastaja wrote:
hezma wrote:

Ja sit vois kans miettiä, että missä kaikissa bändeissä on pakko nähdä se yhteys Circleen ja mihin voi suhtautua ihan itsenäisinä juttuina. Tai ehkä se on toi spinoff-sana jossa on mun mielestä jo lähtökohtasesti vähän toisarvoinen sävy.

Joo. Sitäpaitsi bändin diskografia on hieno linja tahallisesta käppähevistä southern-boogien kautta kunnon NWOFM/Venon-metalliin. Vaikka tässä(kin) bändissä on Lehtisalo + mun mummo soittamassa bongoja niin en laskis Circle-jatkumoon.

Me ei ynistä, me tullaan Kymistä, KYMI, KYMI, KYMI !

#2061 12.09.2012 10:25

Heihei Kaveri
Member
Website

jaxen wrote:
rc-lungen wrote:
Kuvainraastaja wrote:
hezma wrote:

Keskeine pointti ja ajatus must tuo. Esim. Susi-Untossa ja Slussareis on suurin osa luovast miehistöstä kuitenkin muualt ku Circlestä.
Niiden tapaukses hyvin kummalline tulkinta et ne ois jonkulaisii Lehtisalon vapaa-ajan sooloprojekteja, kute "media" tuntu asian hiffaavan.

#2062 12.09.2012 10:25

hezma
Vanhempi Käynnissäpitäjä
From: Helesinki
Registered: 13.11.2008

^Eikös Steel Mammoth tehny pari levyä ilman Jussia, vai ooks ny ihan ulalla näistä taiteilijanimistä?

#2063 12.09.2012 10:28

hezma
Vanhempi Käynnissäpitäjä

Heihei Kaveri wrote:

hyvin kummalline tulkinta et ne ois jonkulaisii Lehtisalon vapaa-ajan sooloprojekteja, kute "media" tuntu asian hiffaavan.

Ite en kyllä oo mieltäny mitään näistä spinoff-bändeistä (tai mitä sanaa nyt haluaa käyttääkään näistä joissa on samaa miehistöä) "vapaa-ajan sooloprojekteiksi", kaikilla on ollu oma identiteetti ja tarkotus.

#2064 12.09.2012 10:32

Uudet housut ja paita

jaxen wrote:
jaxen wrote:
rc-lungen wrote:
Kuvainraastaja wrote:
hezma wrote:

Joo. Sitäpaitsi bändin diskografia on hieno linja tahallisesta käppähevistä southern-boogien kautta kunnon NWOFM/Venon-metalliin. Vaikka tässä(kin) bändissä on Lehtisalo + mun mummo soittamassa bongoja niin en laskis Circle-jatkumoon.

Jep, eipä pikkasen ihmetytä että mistä se "kraut" sana on tämänkin bändin kohdalla osattu kaivaa esiin. Jos nää olis jotkut ihan muuten vaan ossit jostain muualta soittamassa tommosta niin se menis luontevasti sinne Venomin palvonta lokeroon. Nyt pitää kaivaa joku krautboogie-näkökulma siihen ku on yhteys Circleen spede Puhun siis lähinnä Rumba/jne osaston asiantuntijoista.

#2065 12.09.2012 10:36

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Website

hezma wrote:

Ite en kyllä oo mieltäny mitään näistä spinoff-bändeistä (tai mitä sanaa nyt haluaa käyttääkään näistä joissa on samaa miehistöä) "vapaa-ajan sooloprojekteiksi", kaikilla on ollu oma identiteetti ja tarkotus.

tosin kyllähän noissa välillä tietoisesti leikitellään sillee että "väärällä" nimellä julkaistaan jotain matskua, joka siis kuulostaa joltain muulta projektilta.

mutta kyllä ainakin mulle circle-nimellä julkaistut on yleensä tarjonneet ne parhaat hetket, vaikka sielläkin on jonkinasteisia huteja joukossa.

Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

#2066 12.09.2012 10:37

jookcha
vieressä retkottava nainen
From: blaze mountain
Registered: 21.10.2005

Jos nää olis jotkut ihan muuten vaan ossit jostain muualta soittamassa tommosta niin se menis luontevasti sinne Venomin palvonta lokeroon. Nyt pitää kaivaa joku krautboogie-näkökulma siihen ku on yhteys Circleen spede Puhun siis lähinnä Rumba/jne osaston asiantuntijoista.

Tää kyllä. Varmaan Westerlundin tuleva soololevykin on Nyt-liitteen arvostelussa "hypnoottista krauttia".

Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?

#2067 12.09.2012 10:38

hezma
Vanhempi Käynnissäpitäjä

psykokarkki wrote:
hezma wrote:

tosin kyllähän noissa välillä tietoisesti leikitellään sillee että "väärällä" nimellä julkaistaan jotain matskua, joka siis kuulostaa joltain muulta projektilta.

Totta tämä, ja ei huono asia, mitäs läksit niin ja nää nää siitäs sait  icon_cool

#2068 12.09.2012 10:41

Uudet housut ja paita

Jos muuten kiinnostaa niin levyhyllyä peratessa löyty yks Circle-sivuprojekti myyntiin eli Custom Drummerin Genius of Modern Music vol 3 12". Innovatiivista krautjumputusta ja yksi oleellisimmista Circle-sivuhaaroista. Tässä siis soittaa Circlen rumpali. Ja tää kuulostaa siltä kuin Circlen rumpali treenais Circlen kappaleita ittekseen.

PANNAAN VAIKKA VITOSELLA.

#2069 12.09.2012 10:42

Uudet housut ja paita

jookcha wrote:

Jos nää olis jotkut ihan muuten vaan ossit jostain muualta soittamassa tommosta niin se menis luontevasti sinne Venomin palvonta lokeroon. Nyt pitää kaivaa joku krautboogie-näkökulma siihen ku on yhteys Circleen spede Puhun siis lähinnä Rumba/jne osaston asiantuntijoista.

Tää kyllä. Varmaan Westerlundin tuleva soololevykin on Nyt-liitteen arvostelussa "hypnoottista krauttia".

Ai niin voi vittu ihan unohtanut ne Plain Riden levyjen arviot... spede

Kantsis pällien kuunnella vähän vaikka CCR:ää tai jotain vanhaa bluesia ja miettiä onko rokkia jumitettu ennenkin.

#2070 12.09.2012 10:49

Heihei Kaveri
Member
Website

Kalossimies wrote:
rc-lungen wrote:

Lehtisalofamilyhan oli joku Lehtisalon lopputyö oliko nyt Lahden muotoiluinstituutissa. Mun mielestä se on just tosi kiinnostava, just niiden vanhempien panoksen takia. Nehän kun ei kai olleet juurikaan eläessään mitään kummempaa soittaneet.  Tiiä ny sitten että mitkä kohdat on niiden soittamia, mut muistaakseni Jussin faija soitti ainakin jotain hammaslääkärin vermeitä, niissä puuhissa kun on kunnostautunut. ff

Näin muute keikal Lahden hiusmuotoiluinstituutin auditorios 90-luvun lopul.

Mika Rintalan rakentamia theremin-tyyppisii soittimia sekä vissii just sitä hammasporaa vanhemmat Lehtisalot skulas muistaakseni iha antaumuksella, Kraftwerkmäisen ilmeettömään tyyliin. Rintala kytkeskeli kirjahyllyn kokost modulaaria, ja oiskoha Jussil ollu iha skeba.

Vatteiden selkäpuolelle oli kiinnitetty nuoremmille soittajille Nokian puhelimia.

1. Index
  2. » Raskaampaa
  3. » Circle

Board footer