You are not logged in.
Slussenanalys on meikästä ihan mainio spinoff. Paskemmanpuoleisia/turhia sitten vaikkapa Lehtisalo Family ja Motorspandex.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
motorspandexhan on paras nwofhm-bändi. pelkästään tarttuvia hittibiisejä.
Slussenanalys on Eläkeläiset ja Circle sen Kumikameli.
Split Cranium o hyvä, Slussenanalysistä en välittäny, Morospändex on Susi-Untoa tai Arkhamin Kirjastoo en oo kuullu mut ehkä vois. Kreisii!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Susi-Unto on aika hiton kova. Osaako joku sanoa, että saako sitä levyä enää mistään?
Tuskin on julkasijoilta loppu. Mulla taitaa muuten olla pari ylimääräistä.
Skeletonni wrote:Susi-Unto on aika hiton kova. Osaako joku sanoa, että saako sitä levyä enää mistään?
Je, voisin jossain välissä ostaa sulta, jos passaa. En nyt, mut jossain välissä
Uudet housut ja paita wrote:Skeletonni wrote:Susi-Unto on aika hiton kova. Osaako joku sanoa, että saako sitä levyä enää mistään?
Kattellaan
Kympillä saa, en muista oliko noita yks vai kaks jälellä.
Skeletonni wrote:Uudet housut ja paita wrote:Skeletonni wrote:Susi-Unto on aika hiton kova. Osaako joku sanoa, että saako sitä levyä enää mistään?
Kattellaan
Kympillä saa, en muista oliko noita yks vai kaks jälellä.
Slussenanalysista tekee mielenkiintoisen se Esko Lönnbergin maaninen tulkinta. Jos tuntee Tukholmaa ja osaa ruotsia, niin sanoituksissa on hyviä juttuja. Jos ei, niin se homma menee aika varmasti ohi.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Ei ne läpätkään sitä muzaa pelasta....
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Lehtisalo Family
muistaakseni tää oli hyvä.
myykääpä muuten joku mulle ektroverden futuro-soundtrack, maksan kympin
Slussenanalysista tekee mielenkiintoisen se Esko Lönnbergin maaninen tulkinta. Jos tuntee Tukholmaa ja osaa ruotsia, niin sanoituksissa on hyviä juttuja. Jos ei, niin se homma menee aika varmasti ohi.
Aika pitkälti näin. Hyvää hulinaa kyllä enimmäkseen.
Lehtisalofamilyhan oli joku Lehtisalon lopputyö oliko nyt Lahden muotoiluinstituutissa. Mun mielestä se on just tosi kiinnostava, just niiden vanhempien panoksen takia. Nehän kun ei kai olleet juurikaan eläessään mitään kummempaa soittaneet. Tiiä ny sitten että mitkä kohdat on niiden soittamia, mut muistaakseni Jussin faija soitti ainakin jotain hammaslääkärin vermeitä, niissä puuhissa kun on kunnostautunut.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Itse en o montaa kertaa Tukholmas käyny, mut kyllä noi lyriikat välittyy musta hyvin silti. Veikkaan että joku paikannimi varmasti viel avartais tarinaa, mutta on ne Fantastista kamaa kyllä. Mainitsemastas tulkinnasta nyt edes puhumatta!
Ja mulle tippuu kyl ne riffitki ihan täysillä. Ektron paras bändi IMO.
Listatkaamme vähiten miellyttäneitä Circle-spinoffeja
Kyllä mä sanoisin että Steel Mammoth on sieltä turhimmasta päästä.
Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.
Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.
Hydra Head Records pistää pillit pussiin. Jääköhän Manner ainoaksi Circlen Hydra Head -levyksi?
hezma wrote:Listatkaamme vähiten miellyttäneitä Circle-spinoffeja
en ole itse jaksanut koskaan steel mammothista innostua mitenkään, vaikka se onkin välillä ihan kelpo rokkia. kaikkeen ei vaan pysty taipumaan. toi split cranium nyt vaan oli täys pettymys. arkhamin kirjaston näytebiisit eivät kiinnostaneet tippaakaan.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Kuvainraastaja wrote:hezma wrote:Listatkaamme vähiten miellyttäneitä Circle-spinoffeja
en ole itse jaksanut koskaan steel mammothista innostua mitenkään, vaikka se onkin välillä ihan kelpo rokkia. kaikkeen ei vaan pysty taipumaan.
VÄÄRIÄ mielipiteitä!
Last edited by jaxen (12.09.2012 08:43)
Me ei ynistä, me tullaan Kymistä, KYMI, KYMI, KYMI !
Hydra Head Records pistää pillit pussiin. Jääköhän Manner ainoaksi Circlen Hydra Head -levyksi?
Ymmärtääkseni joo. Vaik en o kyl ihan 100. Eli turha pousti tääki!
rc-lungen wrote:Kuvainraastaja wrote:hezma wrote:Listatkaamme vähiten miellyttäneitä Circle-spinoffeja
en ole itse jaksanut koskaan steel mammothista innostua mitenkään, vaikka se onkin välillä ihan kelpo rokkia. kaikkeen ei vaan pysty taipumaan.
VÄÄRIÄ mielipiteitä!
Ja sit vois kans miettiä, että missä kaikissa bändeissä on pakko nähdä se yhteys Circleen ja mihin voi suhtautua ihan itsenäisinä juttuina. Tai ehkä se on toi spinoff-sana jossa on mun mielestä jo lähtökohtasesti vähän toisarvoinen sävy.
ite olen tykänny Steel Mammothin täyspitkistä..
jaxen wrote:rc-lungen wrote:Kuvainraastaja wrote:hezma wrote:Listatkaamme vähiten miellyttäneitä Circle-spinoffeja
VÄÄRIÄ mielipiteitä!
Ja sit vois kans miettiä, että missä kaikissa bändeissä on pakko nähdä se yhteys Circleen ja mihin voi suhtautua ihan itsenäisinä juttuina. Tai ehkä se on toi spinoff-sana jossa on mun mielestä jo lähtökohtasesti vähän toisarvoinen sävy.
Joo. Sitäpaitsi bändin diskografia on hieno linja tahallisesta käppähevistä southern-boogien kautta kunnon NWOFM/Venon-metalliin. Vaikka tässä(kin) bändissä on Lehtisalo + mun mummo soittamassa bongoja niin en laskis Circle-jatkumoon.
Me ei ynistä, me tullaan Kymistä, KYMI, KYMI, KYMI !
jaxen wrote:rc-lungen wrote:Kuvainraastaja wrote:hezma wrote:Listatkaamme vähiten miellyttäneitä Circle-spinoffeja
VÄÄRIÄ mielipiteitä!
Keskeine pointti ja ajatus must tuo. Esim. Susi-Untossa ja Slussareis on suurin osa luovast miehistöstä kuitenkin muualt ku Circlestä.
Niiden tapaukses hyvin kummalline tulkinta et ne ois jonkulaisii Lehtisalon vapaa-ajan sooloprojekteja, kute "media" tuntu asian hiffaavan.
^Eikös Steel Mammoth tehny pari levyä ilman Jussia, vai ooks ny ihan ulalla näistä taiteilijanimistä?
hyvin kummalline tulkinta et ne ois jonkulaisii Lehtisalon vapaa-ajan sooloprojekteja, kute "media" tuntu asian hiffaavan.
Ite en kyllä oo mieltäny mitään näistä spinoff-bändeistä (tai mitä sanaa nyt haluaa käyttääkään näistä joissa on samaa miehistöä) "vapaa-ajan sooloprojekteiksi", kaikilla on ollu oma identiteetti ja tarkotus.
Uudet housut ja paita wrote:jaxen wrote:rc-lungen wrote:Kuvainraastaja wrote:hezma wrote:Listatkaamme vähiten miellyttäneitä Circle-spinoffeja
VÄÄRIÄ mielipiteitä!
Joo. Sitäpaitsi bändin diskografia on hieno linja tahallisesta käppähevistä southern-boogien kautta kunnon NWOFM/Venon-metalliin. Vaikka tässä(kin) bändissä on Lehtisalo + mun mummo soittamassa bongoja niin en laskis Circle-jatkumoon.
Jep, eipä pikkasen ihmetytä että mistä se "kraut" sana on tämänkin bändin kohdalla osattu kaivaa esiin. Jos nää olis jotkut ihan muuten vaan ossit jostain muualta soittamassa tommosta niin se menis luontevasti sinne Venomin palvonta lokeroon. Nyt pitää kaivaa joku krautboogie-näkökulma siihen ku on yhteys Circleen Puhun siis lähinnä Rumba/jne osaston asiantuntijoista.
Ite en kyllä oo mieltäny mitään näistä spinoff-bändeistä (tai mitä sanaa nyt haluaa käyttääkään näistä joissa on samaa miehistöä) "vapaa-ajan sooloprojekteiksi", kaikilla on ollu oma identiteetti ja tarkotus.
tosin kyllähän noissa välillä tietoisesti leikitellään sillee että "väärällä" nimellä julkaistaan jotain matskua, joka siis kuulostaa joltain muulta projektilta.
mutta kyllä ainakin mulle circle-nimellä julkaistut on yleensä tarjonneet ne parhaat hetket, vaikka sielläkin on jonkinasteisia huteja joukossa.
Jos nää olis jotkut ihan muuten vaan ossit jostain muualta soittamassa tommosta niin se menis luontevasti sinne Venomin palvonta lokeroon. Nyt pitää kaivaa joku krautboogie-näkökulma siihen ku on yhteys Circleen Puhun siis lähinnä Rumba/jne osaston asiantuntijoista.
Tää kyllä. Varmaan Westerlundin tuleva soololevykin on Nyt-liitteen arvostelussa "hypnoottista krauttia".
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
hezma wrote:Ite en kyllä oo mieltäny mitään näistä spinoff-bändeistä (tai mitä sanaa nyt haluaa käyttääkään näistä joissa on samaa miehistöä) "vapaa-ajan sooloprojekteiksi", kaikilla on ollu oma identiteetti ja tarkotus.
tosin kyllähän noissa välillä tietoisesti leikitellään sillee että "väärällä" nimellä julkaistaan jotain matskua, joka siis kuulostaa joltain muulta projektilta.
Totta tämä, ja ei huono asia, mitäs läksit niin ja nää nää siitäs sait
Jos muuten kiinnostaa niin levyhyllyä peratessa löyty yks Circle-sivuprojekti myyntiin eli Custom Drummerin Genius of Modern Music vol 3 12". Innovatiivista krautjumputusta ja yksi oleellisimmista Circle-sivuhaaroista. Tässä siis soittaa Circlen rumpali. Ja tää kuulostaa siltä kuin Circlen rumpali treenais Circlen kappaleita ittekseen.
PANNAAN VAIKKA VITOSELLA.
Uudet housut ja paita wrote:Jos nää olis jotkut ihan muuten vaan ossit jostain muualta soittamassa tommosta niin se menis luontevasti sinne Venomin palvonta lokeroon. Nyt pitää kaivaa joku krautboogie-näkökulma siihen ku on yhteys Circleen Puhun siis lähinnä Rumba/jne osaston asiantuntijoista.
Tää kyllä. Varmaan Westerlundin tuleva soololevykin on Nyt-liitteen arvostelussa "hypnoottista krauttia".
Ai niin voi vittu ihan unohtanut ne Plain Riden levyjen arviot...
Kantsis pällien kuunnella vähän vaikka CCR:ää tai jotain vanhaa bluesia ja miettiä onko rokkia jumitettu ennenkin.
rc-lungen wrote:Lehtisalofamilyhan oli joku Lehtisalon lopputyö oliko nyt Lahden muotoiluinstituutissa. Mun mielestä se on just tosi kiinnostava, just niiden vanhempien panoksen takia. Nehän kun ei kai olleet juurikaan eläessään mitään kummempaa soittaneet. Tiiä ny sitten että mitkä kohdat on niiden soittamia, mut muistaakseni Jussin faija soitti ainakin jotain hammaslääkärin vermeitä, niissä puuhissa kun on kunnostautunut.
Näin muute keikal Lahden hiusmuotoiluinstituutin auditorios 90-luvun lopul.
Mika Rintalan rakentamia theremin-tyyppisii soittimia sekä vissii just sitä hammasporaa vanhemmat Lehtisalot skulas muistaakseni iha antaumuksella, Kraftwerkmäisen ilmeettömään tyyliin. Rintala kytkeskeli kirjahyllyn kokost modulaaria, ja oiskoha Jussil ollu iha skeba.
Vatteiden selkäpuolelle oli kiinnitetty nuoremmille soittajille Nokian puhelimia.