You are not logged in.
Tänään Tree of Life, jänskättää!
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Sain ilmaisliput Kill List -leffan ennakkonäytökseen, keskiviikkona peelottaa
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Huomenna mennään kattomaan Le Havre.
Edit: Oli ihana! En spoilaa enempää.
Last edited by mummeli (06.10.2011 21:23)
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
vittu kun ei oo ehtinyt katsoa noita arkiston bunueleja. perjantaina ja sunnuntaina ainakin. tulukaa kahtoo
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
En tuu tällä viikolla, mutta suosittelen lämpimästi Tuhon enkeliä ens viikolla.
en ole kolmekybänen emoboy
Huomenna ajattelin mennä leffaan. Faijalta saatuja plussaseteleitä käyttämättä. (Niillä pääsee keskiviikkoisin finnkinon leffoihin.)
En oo seurannu just mitä leffoja menee. Mitä mä meen kattomaan?
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
ATTACK THE BLOCK
ATTACK THE BLOCK
ATTACK THE BLOCK
!!!
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Huomenna ajattelin mennä leffaan. Faijalta saatuja plussaseteleitä käyttämättä. (Niillä pääsee keskiviikkoisin finnkinon leffoihin.)
No ainakaan et voi valittaa, ettei menis mitään kiinnostavaa. Nähdyistä suosittelen uusinta Almodovaria, jos et oo vielä ehtinyt. Todella hyvä leffa, joka kannattaa katsoa vaikka vihaisi Almodovaria. Tintti oli todella viihdyttävä mun mielestä, joten jos kaipaa kevyttä kamaa niin tämä on valintasi. Moneyball oli hyvä elokuva (Capoten ohjaajan uus, Sorkinin kässäri, Brad Pittin paras roolisuoritus koskaan). Näitä en ole nähnyt, mutta haluan ehdottomasti nähdä: Polisse, Nader ja Simin: Ero, Tartunta, Ikuisesti sinun ja Attack the Block.
edit: Trespass on Nicholas Cage -asteikolla tylsähkö (ts. herralta tavanomainen suoritus), mutta ihan toimiva jännäri. Ei kuitenkaan mikään täydellinen napakymppi.
edti2: Apinatytöt menee Kino Engelissä. Haluan nähdä sen kans.
Last edited by börjeslandet (13.12.2011 22:53)
barton_funk wrote:Huomenna ajattelin mennä leffaan. Faijalta saatuja plussaseteleitä käyttämättä. (Niillä pääsee keskiviikkoisin finnkinon leffoihin.)
No ainakaan et voi valittaa, ettei menis mitään kiinnostavaa.
Enpä ollu valittamassakaan. .
Mut kiitti vinkeistä! Viime aikoina ei oo jaksannu seurata leffateatteriskeneä, vaikka leffassa käyminen onkin suuri nautinto. Missään muualla kuin leffateatterissa ei pysty sellaseen keskittymiseen leffaan.
Tintti oli musta mitätön
Attack the Block "se" varmaan on.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Moneyball oli hyvä elokuva (Capoten ohjaajan uus, Sorkinin kässäri, Brad Pittin paras roolisuoritus koskaan
näkemättä eri
Ajattelin mennä sekä huomenna että 16. päivä elokuviin.
bzort glorf bööth
Brad Pitt
Annoin viimeiset leffalippuni juuri pois, koska Lappi ja porot kutsuvat. Tavoitteenani on toistaa Sensulan tapahtumat oikeassa elämässä. Sitä ennen ei ole takaisin tulemista!
http://1.bp.blogspot.com/_aOQLE4Fqk3w/S … -00022.jpg
Eiku. Itsellä on ollut vaikeuksia käydä leffassa viimeisen puolen vuoden aikana. Ei vaan oikein tahdo jaksaa ja lähteminen, säätäminen + mainokset rasittavat. Tekosyitä, tiedän. Saattaa myös johtua siitä, että vuoden työputki teatterissa veti mehut loppuun.
Kantsii käydä katsomassa Attack the block tai sitten Separation, jos vain mahdollisuus. Ovat hienoja elokuvia molemmat.
Last edited by hc_jose (14.12.2011 01:00)
Eiku. Itsellä on ollut vaikeuksia käydä leffassa viimeisen puolen vuoden aikana. Ei vaan oikein tahdo jaksaa ja lähteminen, säätäminen + mainokset rasittavat. Tekosyitä, tiedän. Saattaa myös johtua siitä, että vuoden työputki teatterissa veti mehut loppuun..
Kävin Nottinghamissa leffassa Cineworldin isossa kompleksissa. Siellä tuli ennen Take Shelteriä melkein 30minuuttia mainoksia. Pakko sanoa kyllä, että en mene enää ikinä niiden teattereihin. Eikä toi ollu ees mikään viikonloppunäytös, vaan arki-iltapäivä. Otti vähän vaikeesti. Onneks leffa oli parempi kuin hyvä.
tulin päivänäytökseen.tää on täynnä koululaisia.
Olivat ihan kohtuullisen siististi.
Koska Piranha 3DD? Tupoun kanssa tästä on ainakin ollut puhetta. Turska kans mukaan?
Koska Piranha 3DD? Tupoun kanssa tästä on ainakin ollut puhetta. Turska kans mukaan?
Ai sen ensi-ilta onkin vasta huomenna. Luulin jo että se on poistunut ohjelmistosta kun ei näkynyt listoilla.
Mutta joo, pitäähän tää nähdä.
börjeslandet wrote:Koska Piranha 3DD? Tupoun kanssa tästä on ainakin ollut puhetta. Turska kans mukaan?
Ai sen ensi-ilta onkin vasta huomenna.
mä kävin kattoo tän kyllä muutama viikko sitten.
stratum wrote:börjeslandet wrote:Koska Piranha 3DD? Tupoun kanssa tästä on ainakin ollut puhetta. Turska kans mukaan?
Ai sen ensi-ilta onkin vasta huomenna.
mä kävin kattoo tän kyllä muutama viikko sitten.
Se tais olla joku kesäspesiaaliennakkospektaakkeli. Ainahan tätä menoa ei voi ymmärtää. Olishan toi ihan kiva kesäleffana käydä kattomassa, mutta jos menee vaan 3D ni jää kyllä syksyksi kotikatseluun.
Vituttaa muuten kun toi Lorax ei menny teatterissa kuin dubattuna ja tais olla 3D:nä jopa alkuperäisenä. Jäi sekin käymättä.
Tänään? Yks pääsee mun seurassa halvemmalla.
Claes Andersonin kans kattomassa Cosmopolista just nyt.
Lähden yksin katsomaan Stalkerin.
varo ettei sua seurata
Kiitos vinkistä, kurkin olan yli koko kotimatkan elokuvan jälkeen.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Piti mennä tänään elokuviin, silleen "dinner & a movie" -tyylillä. Sit tarkistettiin Finnkinon tarjonta.
Tehdään sit kotona ruokaa ja katotaan joku dvd.
I DONT NEED A SERVANT TO DO MY BEHEADING FOR ME
Oisitte menny kattoo Magic Miken. Kuitenki sillees vuoden top5 elokuvia
Oisitte menny kattoo Magic Miken. Kuitenki sillees vuoden top5 elokuvia
Ei kiitos.
I DONT NEED A SERVANT TO DO MY BEHEADING FOR ME
merrim
Kotona elokuvien katselulle
Varikset komentavat