You are not logged in.
Oli hrmiksen ja stratumin kanssa sen verran kivaa Transformers2:sta katsomassa, että pannan jo seuraava elokuva listalle:
Ensi-ilta on perjantaina. Ketkäs lähtis ja koska katsomaan? Ja tähän topikkiin ei sitten tarvii spämmiä mitään "vittu borat oli paska" juttuja
Jos Brüno ei kiinnosta, niin sitten voidaan harkita Michael Mannin uutuutta Public Enemies. Pääosissa Johnny Depp, Christian Bale, Marion Cotillard (huigin painajainen? )
On saanut aika hyvät arviot (paremmat kuin Miami Vice), ensi-ilta 14.8.
http://www.metacritic.com/film/titles/publicenemies
http://movies.nytimes.com/2009/07/01/mo … ref=movies
en ole kolmekybänen emoboy
joo perjantaina pitäis mennä katsomaan tuo bruno. jo toinen kerta tänä vuonna elokuvateatterissa!
joopa joo viikonloppuna kans kattomaan brunoa. ainiin ja oon käynyt tänä vuonna useammin elokuvissa kuin kahdesti.
bzort glorf bööth
Brüno joo ehkåPÅ!
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Bruno ja MM toki pitää tsekkaa!
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Huomenna Brüno Bristolissa 20.15. Paikkoja näyttäis olevan ja huomenna ei taida tapahtua mitään: http://www.finnkino.fi/show/34787/
Ketkäs lähtee?
Mä voisin melkein lähteä. Tosin jo pelkän kuvan perusteella haukun tän jo ihan paskaksi
Et oo nähny Boratia? Tervetuloo silti. Varasin jo viis paikkaa. Aika aneemista tää osallistuminen tähän mennessä...
[quote:454a7fd1bc="grasskirt"]Mä voisin melkein lähteä. Tosin jo pelkän kuvan perusteella haukun tän jo ihan paskaksi
Et oo nähny Boratia? Tervetuloo silti. Varasin jo viis paikkaa. Aika aneemista tää osallistuminen tähän mennessä...[/quote:454a7fd1bc]
NÄKEMÄTTÄ KUOLETTAVAA PASKAA. (Tai näimmä trailerin.)
Meen kattoo tänään jonku muun leffan.
[quote:15b552a69b="grasskirt"]Mä voisin melkein lähteä. Tosin jo pelkän kuvan perusteella haukun tän jo ihan paskaksi
Et oo nähny Boratia? Tervetuloo silti. Varasin jo viis paikkaa. Aika aneemista tää osallistuminen tähän mennessä...[/quote:15b552a69b]
Oon mä nähnyt Boratin, mutta en halua tietää onko tätä pidetty parempana vai huonompana. Enkä myöskään kerro pidinkö Boratista, mutta varmaan tiedät muutenkin jo vastauksen
voin lähtee jos mahtuu.
Mahtuu. Eihän muut oo vielä varmistanu ku toi hassuttelujen vihaaja :x
10e
Mö voin tulla. Ostan kyl opiskelijasarjalipun
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Ostan sinulta opiskelijalipun. Ei ole tosin opiskelijakorttia.
Ei kuule oikein onnistu ilman "sitä"
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
[quote:0ea2ff61a7="Ulvis"]Ostan sinulta opiskelijalipun. Ei ole tosin opiskelijakorttia.
Ei kuule oikein onnistu ilman "sitä"[/quote:0ea2ff61a7]
Enpä kuule tiijä Helsingistä, mutta ei ne Turussa ainakaan katso saliin sisään mennessä millaisella lipulla sinne menee. Eri asia tietysti, jos koittaa siitä lippuluukulta ostaa opiskelijalippuja ilman korttia.
[quote:0359de84e1="barton_funk"][quote:0359de84e1="Ulvis"]Ostan sinulta opiskelijalipun. Ei ole tosin opiskelijakorttia.
Ei kuule oikein onnistu ilman "sitä"[/quote:0359de84e1]
Enpä kuule tiijä Helsingistä, mutta ei ne Turussa ainakaan katso saliin sisään mennessä millaisella lipulla sinne menee. Eri asia tietysti, jos koittaa siitä lippuluukulta ostaa opiskelijalippuja ilman korttia.[/quote:0359de84e1]
joo, lippuluukulla sitä korttia vaan tarvitaan.
[quote:23c25b861d="lejoncio"][quote:23c25b861d="barton_funk"][quote:23c25b861d="Ulvis"]Ostan sinulta opiskelijalipun. Ei ole tosin opiskelijakorttia.
Ei kuule oikein onnistu ilman "sitä"[/quote:23c25b861d]
Enpä kuule tiijä Helsingistä, mutta ei ne Turussa ainakaan katso saliin sisään mennessä millaisella lipulla sinne menee. Eri asia tietysti, jos koittaa siitä lippuluukulta ostaa opiskelijalippuja ilman korttia.[/quote:23c25b861d]
joo, lippuluukulla sitä korttia vaan tarvitaan.[/quote:23c25b861d]
Joskus on tarkistettu ovellakin. Harvinaisempaa tosin.
Opiskelijakortin väärennös kesken, joten en tule, mutta ens kerralla mezzissä!
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Opiskelijakortin väärennös kesken, joten en tule, mutta ens kerralla mezzissä!
Passeja väärennät kuitenkin ja kuulut johonkin Nigerialaiseen liigaan!
Mut toisen kerran.
Keskiviikkona klo 17 ilmaisnäytös Michael Mannin Public Enemiesistä. Liput saa ku käy kysymässä Tavastiaa vastapäätä olevasta Crush nimisestä ravintolasta ilmaislippuja.
Keskiviikkona klo 17 ilmaisnäytös Michael Mannin Public Enemiesistä. Liput saa ku käy kysymässä Tavastiaa vastapäätä olevasta Crush nimisestä ravintolasta ilmaislippuja.
Niin kiinnostaako/pääsekö ketään mukaan?
Iltavuoro
[quote:9042d7107a="börjeslandet"]Keskiviikkona klo 17 ilmaisnäytös Michael Mannin Public Enemiesistä. Liput saa ku käy kysymässä Tavastiaa vastapäätä olevasta Crush nimisestä ravintolasta ilmaislippuja.
Niin kiinnostaako/pääsekö ketään mukaan?[/quote:9042d7107a]
Mul on yks ylimääränen lippu jos jotain nyt sattumalta vielä kiinnostais mut ei jaksa käydä tuol ravintolassa. Homostelkaa privana puhelimella esim.
Äh. Jos oisin jo Stadissa, ni oisin voinut tulla.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Jaa editoidaanpa tuplapostauksen vaikka sitten yksi (1)
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Ois voinu tulla mutta spämmin tässä alusvaatteisillani ja kello jo 16:53!
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Ajattelin mennä katsomaan tuon District 9:n tänään puoli ysin näytökseen Bristoliin. Saa liittyä seuraan.
Sent from my iPhone 16
Jos tänään menis katsomaan Tarantinon uusimman.
"A repo man's always intense"
Jos tänään menis katsomaan Tarantinon uusimman.
sunnuntaina varmaan tämä tai sit viimeistään ens viikolla