1. Index
  2. » Ei-popimpaa
  3. » Iiro Rantala

#1 22.06.2012 20:41

Hassuttelija
jäbä joka diggaa Sufjanin uusinta ihan homona
Registered: 29.01.2010

Iiro Rantala

Ottaa raskaasti nähä tää jätkä melkein jokaisessa tv-ohjelmassa ton vitun pianon kanssa.

THs56SD.gif

In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.

#2 23.06.2012 16:11

Kalossimies
valmistaa Vallilassa puudildoja
Registered: 07.08.2010

Re: Iiro Rantala

Mun mielestä Iiro on ihan kiva. ff Ei oo tullut kauheesti joka ohjelmassa vastaan, tosin johtunee siitäkin että telkunkatsominen on viime vuosina ollut aika vähäistä. Mut ihan hyvin se tossa Juhannusjunassakin veti ja toukokuun lopulla tuli automatkalla radiosta joku sen haastis liittyen tohon häppeningiin, niin siitä jotenkin aisti sen miten kyseessä on tyyppi, joka ei ainakaan pyri esittämään tai olemaan mitään muuta kuin oma itsensä. En tiiä, ehkä tollaiset "valoisat ja hauskat" tyypit jakaa mielipiteitä ja suurin osa sellaisista onkin aika ärsyttäviä, mut Iirosta oon kyllä aina digannut, niin tyyppinä kuin
soittajanakin.

EDIT: Eiku nythän vasta huomasin että tää onkin raskaammassa roll Mut justhan se Iiro laihduttikin ja vaikka mitä redface_new

Last edited by Kalossimies (23.06.2012 16:17)

Oivalluksen hetkellä olin heikosti kippis ravittu, joten biggrin totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava kaka Nälkä.

#3 24.06.2012 04:09

ex-kolja
Sexy MF Doom
Registered: 26.06.2005

Kalossimies wrote:

Mun mielestä Iiro on ihan kiva. ff Ei oo tullut kauheesti joka ohjelmassa vastaan, tosin johtunee siitäkin että telkunkatsominen on viime vuosina ollut aika vähäistä. Mut ihan hyvin se tossa Juhannusjunassakin veti ja toukokuun lopulla tuli automatkalla radiosta joku sen haastis liittyen tohon häppeningiin, niin siitä jotenkin aisti sen miten kyseessä on tyyppi, joka ei ainakaan pyri esittämään tai olemaan mitään muuta kuin oma itsensä. En tiiä, ehkä tollaiset "valoisat ja hauskat" tyypit jakaa mielipiteitä ja suurin osa sellaisista onkin aika ärsyttäviä, mut Iirosta oon kyllä aina digannut, niin tyyppinä kuin
soittajanakin.

Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!

#4 24.06.2012 04:34

jookcha
vieressä retkottava nainen
From: blaze mountain
Registered: 21.10.2005

Perseest peuk

Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?

1. Index
  2. » Ei-popimpaa
  3. » Iiro Rantala

Board footer