You are not logged in.
Pages: 1
Ottaa raskaasti nähä tää jätkä melkein jokaisessa tv-ohjelmassa ton vitun pianon kanssa.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Mun mielestä Iiro on ihan kiva. Ei oo tullut kauheesti joka ohjelmassa vastaan, tosin johtunee siitäkin että telkunkatsominen on viime vuosina ollut aika vähäistä. Mut ihan hyvin se tossa Juhannusjunassakin veti ja toukokuun lopulla tuli automatkalla radiosta joku sen haastis liittyen tohon häppeningiin, niin siitä jotenkin aisti sen miten kyseessä on tyyppi, joka ei ainakaan pyri esittämään tai olemaan mitään muuta kuin oma itsensä. En tiiä, ehkä tollaiset "valoisat ja hauskat" tyypit jakaa mielipiteitä ja suurin osa sellaisista onkin aika ärsyttäviä, mut Iirosta oon kyllä aina digannut, niin tyyppinä kuin
soittajanakin.
EDIT: Eiku nythän vasta huomasin että tää onkin raskaammassa Mut justhan se Iiro laihduttikin ja vaikka mitä
Last edited by Kalossimies (23.06.2012 16:17)
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Mun mielestä Iiro on ihan kiva. Ei oo tullut kauheesti joka ohjelmassa vastaan, tosin johtunee siitäkin että telkunkatsominen on viime vuosina ollut aika vähäistä. Mut ihan hyvin se tossa Juhannusjunassakin veti ja toukokuun lopulla tuli automatkalla radiosta joku sen haastis liittyen tohon häppeningiin, niin siitä jotenkin aisti sen miten kyseessä on tyyppi, joka ei ainakaan pyri esittämään tai olemaan mitään muuta kuin oma itsensä. En tiiä, ehkä tollaiset "valoisat ja hauskat" tyypit jakaa mielipiteitä ja suurin osa sellaisista onkin aika ärsyttäviä, mut Iirosta oon kyllä aina digannut, niin tyyppinä kuin
soittajanakin.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Perseest
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Pages: 1