You are not logged in.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
What is Guggenheim?
Baby don't hurt me
Don't hurt me no more
Baby don't hurt me
Don't hurt me no more
What is Guggenheim?
Yeah
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Nyt Paavo skarppausta siellä ministeriössä, stop being on my side, you make my side look stupid
Eka Fok_it josta tykkäsin.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
mun mutsin itseoppineella menopaussi-paskataiteilijafrendillä
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
no voi yhyy
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Oliko toi joku kokeellinen runo vaiko ihan oikea lehtijuttu?
Helsingissä ja Suomessa sen sijaan kannattaa pysähtyä miettimään, miksi me niin yksimielisesti käännämme selkämme suuren kansainvälisen taidemuseon tarjoamalle yhteistyölle.
Johtuuko se siitä, että taidesäätiön perustaja oli juutalainen liikemies?
Johtuuko se siitä, että amerikkalainen taidemuseo on suuren rahan hapattama?
Johtuuko se siitä, että museon takana oleva säätiö vaatii yhteistyöstä miljoonapalkkion?
Johtuuko se siitä, että hankkeen alle hukkuu jotain kansallisesti arvokasta?
Johtuuko se siitä, että hanke maksaa niin paljon? Niin kauan kuin kaikkia homekouluja ei ole korjattu ja vanhustenhoivaan osoitettu varmasti riittäviä määrärahoja, minkäänlaiseen taidemaailman riskinottoon ei saa mennä mukaan.
Vai johtuuko se lopulta vain siitä, että me olemme käpertymässä omaan erinomaisuuteemme?
Rakennanko olkinukkeja?
Vedänkö antisemitisti-kortin ihan piruuttani pöytään?
Vanhan maailman opetus kuitenkin on, että älä pane ovea säppeen vaan pidä se auki.
Kun miettii Suomen kehitystä Ruotsin vallan hämärästä näihin päiviin, huomaa, että sen suuri linja on ollut sopeutuminen maailman muutoksiin.
Nousevien suurvaltojen sotalaivaostojen tarpeisiin syntyi tervakauppa. Hollannista ja Virosta opittiin sahauksessa hyödynnettävä tekniikka, ja Saksasta kopioitiin paperin valmistus puusta. Venäjän ja Neuvostoliiton tarpeisiin taas syntyi ja kasvoi konepajateollisuus.
Suuret murrokset idän ja lännen rajapinnassa ovat aina olleet Suomelle kriisejä mutta lähes aina myös uuden kehityksen sysäyksiä. Me emme ole suuri keksijäkansa, mutta ainakin me olemme olleet suuria sopeutujia, ja siitä olemme hyötyneet.
Kieltämättä hyvin yhteismitallisia asioita toi sahauksessa hyödynnettävä tekniikka ja öö nykytaide.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Tervakauppa- ja puuteollisuuskorttien pöytään iskemiselle kyllä :salut:
Oliko toi joku kokeellinen runo vaiko ihan oikea lehtijuttu?
Helsingissä ja Suomessa sen sijaan kannattaa pysähtyä miettimään, miksi me niin yksimielisesti käännämme selkämme suuren kansainvälisen taidemuseon tarjoamalle yhteistyölle.
Johtuuko se siitä, että taidesäätiön perustaja oli juutalainen liikemies?
Johtuuko se siitä, että amerikkalainen taidemuseo on suuren rahan hapattama?
Johtuuko se siitä, että museon takana oleva säätiö vaatii yhteistyöstä miljoonapalkkion?
Johtuuko se siitä, että hankkeen alle hukkuu jotain kansallisesti arvokasta?
Johtuuko se siitä, että hanke maksaa niin paljon? Niin kauan kuin kaikkia homekouluja ei ole korjattu ja vanhustenhoivaan osoitettu varmasti riittäviä määrärahoja, minkäänlaiseen taidemaailman riskinottoon ei saa mennä mukaan.
Vai johtuuko se lopulta vain siitä, että me olemme käpertymässä omaan erinomaisuuteemme?
Rakennanko olkinukkeja?
Vedänkö antisemitisti-kortin ihan piruuttani pöytään?Vanhan maailman opetus kuitenkin on, että älä pane ovea säppeen vaan pidä se auki.
Kun miettii Suomen kehitystä Ruotsin vallan hämärästä näihin päiviin, huomaa, että sen suuri linja on ollut sopeutuminen maailman muutoksiin.
Nousevien suurvaltojen sotalaivaostojen tarpeisiin syntyi tervakauppa. Hollannista ja Virosta opittiin sahauksessa hyödynnettävä tekniikka, ja Saksasta kopioitiin paperin valmistus puusta. Venäjän ja Neuvostoliiton tarpeisiin taas syntyi ja kasvoi konepajateollisuus.
Suuret murrokset idän ja lännen rajapinnassa ovat aina olleet Suomelle kriisejä mutta lähes aina myös uuden kehityksen sysäyksiä. Me emme ole suuri keksijäkansa, mutta ainakin me olemme olleet suuria sopeutujia, ja siitä olemme hyötyneet.
Kieltämättä hyvin yhteismitallisia asioita toi sahauksessa hyödynnettävä tekniikka ja öö nykytaide.
Eliitin (oletan nyt tämmöisen "eliitin olevan olemassa") argumentoinnin perusteet, part ykkönen:
Meillä on puolellamme järki ja viisaus ja viileä mieli. Me tunnustamme tosiasiat, katsomme tulevaisuuteen avoimin mielin ja kansainvälisin silmin. Tunnustamme ja tunnistamme talouden "tosiasiat" ja tiedämme, mitä on tehtävä. Olemme tietämään vihitty etujoukko ja kansakunnan tulevaisuus.
Vastapuolella ovat impivaaralaiset ja kaiken maailman ylipainoiset ja huonoihoiset suomettujat, pelokkaat raukat, jotka eivät rasismipöhnissään ymmärrä omaa parastaan ja yhteistä hyvää. Ne vastustavat Guggenheimia, vakaussopimuksia, Hornetteja, Natoa ja ylipäänsä kaikenlaisia merkkejä, joilla voimme kertoa, että kyllä tässä sivistynyttä länttä ollaan. Ne haluaa panna oven säppiin ja käpertyä odottamaan, että joku johtajahahmo tulee ja pelastaa.
Last edited by Folkhälsan (11.03.2012 21:50)
Vuoden nuori muotoilija.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
GGS on da move: Meilahti vittuun, kaikki vittuun
alkoi välittömästi soida tää päässä
käykääpä joku kysymässä, että saako Guggenheimin kanssa FREE MUSTARD DRIZZLE
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
housut pois, kaljaa nekkuun ja Pajuselle twiittailemaan
Tällä hetkellä @GuggenheimHki:a seuraa yks mun lisäksi. eipä taida paljoa kiinnostaa.
en keksi mikä giffi tähän sopis, niin lannistavaa paskaa
Millon se lisenssi ois tarkotus ostaa?
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
ei selvinnyt hesarin jutusta, joka lähinnä keskittyi toteamaan kuinka hyvint hanke lopulta eteneekään.
huvittavaa että hesarissa se yksi toimittaja (en muista nimeä) jaksaa toistaa mantrana että vihreät tekee tän vain vittuillakseen kokkareille, jotka ei äänestäny braxia siihen johonkin hommaan
ja vaikka niin olisikin niin
osittain tässä varmaan on kysymys kaupungin sisäisestä valtataistelusta, mutta sellaistapa se politiikka on