You are not logged in.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
en ole kolmekybänen emoboy
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Älä päästä painiks sitä
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
bzort glorf bööth
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
organizing the boy scouts for murder is wrong
Vuoden nuori muotoilija.
Last edited by hrmunoita (11.01.2012 12:36)
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
SOSDO MASSA KOMOROSSA
Tämä selitys on täyttä guggenheimia!
Näe ja kuule kun aivokuorilta poistuu samaan aikaan kaikkien tasojen elektronit, sekoittavat paikat ja palailevat uusiin konstellaatioihin. Sisäiset galaksit törmäilevät, yhtyvät ja tuhoutuvat yhteen suureen mustaan aukkoon. Guggenheimilainen big bang soolona. Huima suoritus.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Sent from my iPhone 16
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Näin käy kun pieni piiri saa vallan päättää kuvataiteen olennaisista reunaehdoista: sen rahoituksesta, hankinnasta, levityksestä, esilläpidosta, medianäkyvyydestä, kriittisestä arvostuksesta, ja poliittisesta ja taloudellisesta arvosta.