You are not logged in.
Bad Movies We Love -kirjassa on seuraavanlainen kuvateksti:
Dead or alive? Who can tell? Andrea Occipinti works overtime to get an expression - any expression - out of Bo Derek (to no avail) in this torrid sex scene from Bolero.
Last edited by tigrushka (16.02.2012 11:49)
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Muistaakseni myötähäpeä oli käsinkosketeltava, eikä tarvinnu 3D:tä vaan kälynen vanha vuokra-vhs.
En aio katsoa uudelleen ikinä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Muistaakseni myötähäpeä oli käsinkosketeltava, eikä tarvinnu 3D:tä vaan kälynen vanha vuokra-vhs.
En aio katsoa uudelleen ikinä.
Juu ei. Kertakin oli liikaa.
Jos nyt jotain positiivista yrittää keksiä, niin saamme edelleenkin kohtalotoverin kanssa hepulit aina kun muistelemme kriittisessä kohdassa vilkkunutta EXTASY-valomainosta.
American Psycho.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Huomenna tulee Suuri gangsterisota. Siinä inhokkielokuvani arkkityyppi.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Huomenna tulee Suuri gangsterisota. Siinä inhokkielokuvani arkkityyppi.
Kerran yritettiin katsoa tämä, taisimme luovuttaa ekan vartin aikana.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Okko wrote:
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
barton_funk wrote:Okko wrote:
En oikein osaa väkivaltaleffoja, tulee paha olo ja alkaa ahistaa. Sama pätee kauhuleffoihin. Ja jotkut trilleritkin ottaa vähe vaikeesti.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
kuninkaan puhe
mitä sä sössötät
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
En oikein osaa väkivaltaleffoja, tulee paha olo ja alkaa ahistaa. Sama pätee kauhuleffoihin. Ja jotkut trilleritkin ottaa vähe vaikeesti.
Siinä tapauksessa Suurta gangsterisotaa lienee turha suositella kokeiltavaksi toisen kerran
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Musta taas The Townissa näytteli loistavasti
Loistoleffa
Vittu pitikin taas tulla tänne sössöttämään
tigrushka wrote:En oikein osaa väkivaltaleffoja, tulee paha olo ja alkaa ahistaa. Sama pätee kauhuleffoihin. Ja jotkut trilleritkin ottaa vähe vaikeesti.
Siinä tapauksessa Suurta gangsterisotaa lienee turha suositella kokeiltavaksi toisen kerran
Joo. Se alun pieksäntäsessio oli oitis liikaa.
Jean-Babtiste wrote:tigrushka wrote:En oikein osaa väkivaltaleffoja, tulee paha olo ja alkaa ahistaa. Sama pätee kauhuleffoihin. Ja jotkut trilleritkin ottaa vähe vaikeesti.
Joo. Se alun pieksäntäsessio oli oitis liikaa.
Okko wrote:kuninkaan puhe
mitä sä sössötät
ihan pätevää näyttelyä ja teknisesti varmaan ihan pl mut muuten ei vaan kiinnosta tai kosketa paskan vertaa jonkun nollan änkytysongelma. mikä tässä ees on hyvää?
Jean-Babtiste wrote:Okko wrote:kuninkaan puhe
mitä sä sössötät
ihan pätevää näyttelyä ja teknisesti varmaan ihan pl mut muuten ei vaan kiinnosta tai kosketa paskan vertaa jonkun nollan änkytysongelma. mikä tässä ees on hyvää?
Eiq tää oli vähän niiku vizi
Elokuva on järkyttävän huono. Tosin pari korjausta: Laura Birnin rooli on nerokas, vittumainen ja hauska. Luin jostain et Louhimies asuu Vuosaaressa.
"En kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "Niin, en kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "En kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "Niin, en kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "En kerro, millä tavalla sen nimen välitin." Siis välititte? "Olen shanks kylpyammeessa." Anteeksi, kuinka? "Ja homo."
Inception
hölmöä viihdettä, toimi siinä mulle oikein hyvin
elokuva oli aivan pöyristyttävän huono. ei edes vitsinä viihdyttävä. vähän niin kuin tämä biisi ja esitys omassa kontekstissaan:
MITÄ VITTUU TOI VIDEO aaaargh
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
barton_funk wrote:Urho Ghettonen wrote:Inception
hölmöä viihdettä, toimi siinä mulle oikein hyvin
tää leffa on muuten täyttä paskaa.
sama.
Memento on kyllä tota vielä huonompi
en ole kolmekybänen emoboy
Tänään tulee taas näköjään Pretty Woman. Siinä vasta paska leffa.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Tänään tulee taas näköjään Pretty Woman. Siinä vasta paska leffa.
Pilke wrote:Tänään tulee taas näköjään Pretty Woman. Siinä vasta paska leffa.
Olisin voinu melkein arvata, että olet samoilla linjoilla!
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Prakk wrote:Lisätään nyt vielä 2001: Avaruusseikkailu, jota en edes ole koskaan ihan kokonaan jaksanut katsoa (oon yrittäny pari kertaa). Joo, onhan se ihan komeaa ja silleen, ja periaatteessa mun pitäis tykätä, mutta ei kun ei. Ja kaikista muista näkemistäni Kubrickeista pidän.
smaa, Kubrick kuuluu lemppariohjaajiin mutta tää "avaruusseikkailu" ei napannu
Oon nähny 2001:sta puolet (lukion leffakerhossa petti tekniikka...) eikä ole ikinä käynyt mielessä katsoa sitä toista puolikasta, eka riitti, kitoooos.
Voispa kattoo taas. Ehk paras lefu ikin
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.