#1 29.10.2008 18:44

Joe Caligula
Member
Registered: 10.04.2008

Omat inhokkielokuvasi

Tähän topiciin on mahdollista listata, yleisesti kehuttujakin, omia inhokkielokuviasi.

Aloitan;

Little Miss Sunshine

-Siis tän käsikirjoittajat ovat olleet täysin retardeja tai kännissä tai sekä että. "Nyt keksin tähän taas uuden kreizin hahmon...Nyt tuli idis! Kreizi vanhus..Hei se vois vetää kamaa" Lollerisloo!

Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.

No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.

#2 29.10.2008 18:52

duidro
Member
Registered: 10.04.2008
Website

Re: Omat inhokkielokuvasi

Jos ideana on dissata nihkeästi jotain yleisesti hyvinä pidettyjä elokuvia, niin just nyt ei tule mieleen muuta kuin koko David Lynchin tuotanto (tässäkö vaiheessa Börjelle terveisiä!) Siitä en tosin jaksa väitellä enää, mutta paskaa se on silti.

Sen sijaan ihan rehellisesti huonoin elokuva, joka ei ole edes hauskalla tavalla huono, oli hiljattain mielenkiinnosta vuokraamani "Day of the Dead 2" - Contagium. Siis se oli niin huono, ettei sitä huonoutta pysty päässään käsittelemään. Oli pakko lopettaa puolessa välissä, kun silmät oli vielä tallella. Ei jessus.

#3 29.10.2008 19:04

stratum
not tupi
From: Helsinki
Registered: 20.06.2005
Website

Muumio on varmaan paskin elokuva mitä olen nähnyt. Ainakin varmaan mitä olen leffateatterissa käynyt katsomassa. Ei se nyt taida muutenkaan kehuttu olla. Eikä se varmaan ole sen huonompi mitä nuo muut Hollydood-efektirymistelyt, mutta se vain "kolahti" silloin just silleen että hei oikeasti mitä vittua.

#4 29.10.2008 19:49

börjeslandet
stetoskooppisetä

Hyi vittu mikä sen nimi oli missä äijä istu pyörtuolissa ja teki eutanaasian. Voitti parhaan ulkomaisen elokuva oscarin. Hyi helvetti. Javier Bardem pääosassa ja epsanjaa siinä taidettiin mongertaa. Ehkä paskin elokuva ikinä koskaan missään.

en ole kolmekybänen emoboy

#5 29.10.2008 19:57

Moronica
electric barbarella
From: Törmä
Registered: 21.06.2005

Lost In Translation center
Bergmanin Kuiskauksia ja huutoja center center center
Aku Louhimiehen tuotanto, jota ei onneksi ole tarvinnut kokonaan nähdä center center center center center

Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.

#6 29.10.2008 19:58

börjeslandet
stetoskooppisetä

duidro wrote:

(tässäkö vaiheessa Börjelle terveisiä!)

Moicca moi1!!

#7 29.10.2008 19:59

Moronica
electric barbarella

börjeslandet wrote:

Hyi vittu mikä sen nimi oli missä äijä istu pyörtuolissa ja teki eutanaasian. Voitti parhaan ulkomaisen elokuva oscarin. Hyi helvetti. Javier Bardem pääosassa ja epsanjaa siinä taidettiin mongertaa. Ehkä paskin elokuva ikinä koskaan missään.

Meri sisälläni? Mun piti mennä katsomaan, mutta ehkä hyvä etten sitten mennyt.

Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.

#8 29.10.2008 20:01

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005

Moronica wrote:

Lost In Translation center

peuk

Moronica wrote:

center

Matrix center
Before sunheheheehehe center

Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

#9 29.10.2008 20:01

börjeslandet
stetoskooppisetä

Moronica wrote:

[quote:0516888063="börjeslandet"]Hyi vittu mikä sen nimi oli missä äijä istu pyörtuolissa ja teki eutanaasian. Voitti parhaan ulkomaisen elokuva oscarin. Hyi helvetti. Javier Bardem pääosassa ja epsanjaa siinä taidettiin mongertaa. Ehkä paskin elokuva ikinä koskaan missään.

Meri sisälläni? Mun piti mennä katsomaan, mutta ehkä hyvä etten sitten mennyt.[/quote:0516888063]
Just se. En tiiä ehkä jotkut foorumistitkin siitä tykkäs, mutta mua vaan ärsytti se eutanaasia moraalikeskustelu ja eniten se "näytän nyt vitun vammaselta antakaa mulle oscari"...

#10 29.10.2008 20:01

Moronica
electric barbarella

Matrix pääsee listalle kans.

#11 29.10.2008 20:01

Moronica
electric barbarella

börjeslandet wrote:

"näytän nyt vitun vammaselta antakaa mulle oscari"...

roll

#12 29.10.2008 20:06

Prakk
Kakkaava jouluhahmo
Website

Magnolia, haistakaapa Tom Cruise ja sammakot vittu. center

SOSDO MASSA KOMOROSSA

#13 29.10.2008 20:13

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa

Prakk wrote:

Magnolia, haistakaapa Tom Cruise ja sammakot vittu. center

smaaaa

Matti, vaik kuinka yrittäis hassuttelhuumormiälel kattoa niin ei jumalauta ei pysty center

300, joo ihan vitun komeeta on joo, yhtä komeeta ku vessan lattialle räjähtäny rekkakuskin krapulapaska center

Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

#14 29.10.2008 20:20

börjeslandet
stetoskooppisetä

Ulvis wrote:

[quote:62a955efbe="börjeslandet"][quote:62a955efbe="Moronica"][quote:62a955efbe="börjeslandet"]Hyi vittu mikä sen nimi oli missä äijä istu pyörtuolissa ja teki eutanaasian. Voitti parhaan ulkomaisen elokuva oscarin. Hyi helvetti. Javier Bardem pääosassa ja epsanjaa siinä taidettiin mongertaa. Ehkä paskin elokuva ikinä koskaan missään.

Meri sisälläni? Mun piti mennä katsomaan, mutta ehkä hyvä etten sitten mennyt.[/quote:62a955efbe]
Just se. En tiiä ehkä jotkut foorumistitkin siitä tykkäs, mutta mua vaan ärsytti se eutanaasia moraalikeskustelu ja eniten se "näytän nyt vitun vammaselta antakaa mulle oscari"...[/quote:62a955efbe]
I am Sam, kuka muistaa?[/quote:62a955efbe]
Jpp, tosta on oiva vitsikin Tropic Thunderissa

#15 29.10.2008 20:50

ex-kolja
Sexy MF Doom
Registered: 26.06.2005

[quote:fba3932610="huïg"]

Moronica wrote:

center

Matrix center
[/quote:fba3932610]

SMAA! Kuiskauksia ja huutoja. rakkaus

Tosin, en tajuu. Voiko Matrixia pitää ns. vakavasti otettavana leffana..

Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!

#16 29.10.2008 20:56

börjeslandet
stetoskooppisetä

ex-kolja wrote:

Tosin, en tajuu. Voiko Matrixia pitää ns. vakavasti otettavana leffana..

Miksi pitäisi? Toisaalta miksei? Mut enemmänhän se on tollanen ihan viihdyttävä jeesustarina. 90-luvun parhaita Hollywood-leffoja.

#17 29.10.2008 21:17

silvawhale
Member
From: anus tirith
Registered: 21.11.2006

- spede pasolinin salo
- godardin sympathy for the debil

näkemättä paskaa:
- forrest gump (siinä teille oscar-vammainen, syöppä rautanauloja hanks)
- nicolas cagen wicker man (siis mitä vittua oikeesti)

eriävät mielipeet ainakin matrixiin ja 300:aan. ihan vitun viihdyttävää huttua molemmat. center

Jean-Babtiste wrote:

Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.

jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto

#18 30.10.2008 00:01

janne m.
Member
Registered: 28.11.2006

Lilja 4-ever.

Hirveetä yhy-yhy paskadraamaa ja ongelmien esittelyä 'hankala elämä by the book' tyylillä. Muka-vastuullista 'meillä on ongelma tehkää jotain ihan mitä vaan!!' leffaa, ei voi sietää.

organizing the boy scouts for murder is wrong

#19 30.10.2008 00:09

börjeslandet
stetoskooppisetä

[quote:cccbc4822b="janne m."]Lilja 4-ever.

Hirveetä yhy-yhy paskadraamaa ja ongelmien esittelyä 'hankala elämä by the book' tyylillä. Muka-vastuullista 'meillä on ongelma tehkää jotain ihan mitä vaan!!' leffaa, ei voi sietää.[/quote:cccbc4822b]
icon_eek SMAA! En oo ton jälkeen jaksanut katsoa yhtään Moodyssonia. Kiinnostais nähdä se Göteborgin miekkareista tehty dokkari mutta muuten ei oikeestaan. Fucking Åmål toimii silti edelleen.

#20 30.10.2008 00:15

janne m.
Member
Registered: 28.11.2006

[quote:010bce789c="börjeslandet"][quote:010bce789c="janne m."]Lilja 4-ever.

Hirveetä yhy-yhy paskadraamaa ja ongelmien esittelyä 'hankala elämä by the book' tyylillä. Muka-vastuullista 'meillä on ongelma tehkää jotain ihan mitä vaan!!' leffaa, ei voi sietää.[/quote:010bce789c]
icon_eek SMAA! En oo ton jälkeen jaksanut katsoa yhtään Moodyssonia. Kiinnostais nähdä se Göteborgin miekkareista tehty dokkari mutta muuten ei oikeestaan. Fucking Åmål toimii silti edelleen.[/quote:010bce789c]

Juu, Fucking Åmål on ihan kiva.

friends

organizing the boy scouts for murder is wrong

#21 30.10.2008 00:15

stratum
not tupi
From: Helsinki
Website

[quote:5914493bb5="börjeslandet"][quote:5914493bb5="janne m."]Lilja 4-ever.

Hirveetä yhy-yhy paskadraamaa ja ongelmien esittelyä 'hankala elämä by the book' tyylillä. Muka-vastuullista 'meillä on ongelma tehkää jotain ihan mitä vaan!!' leffaa, ei voi sietää.[/quote:5914493bb5]
icon_eek SMAA! En oo ton jälkeen jaksanut katsoa yhtään Moodyssonia. Kiinnostais nähdä se Göteborgin miekkareista tehty dokkari mutta muuten ei oikeestaan. Fucking Åmål toimii silti edelleen.[/quote:5914493bb5]
Sama, Lilja 4-ever vittu mitä paskaa! Se Göteborg-juttu on sinänsä ihan mielenkiintoinen muttei dokumenttielokuvana minusta kovin ansiokas.

Fucking Åmål sydan

#22 30.10.2008 00:19

ydis
vegan princess
Registered: 07.03.2006

eläintohtori on ainoa leffa mikä tuli mieleen.

kaikki noi lost in translationit ja magnoliathan on mahtavia! stalkerkin oli ihan jees

salo oli paska mut en mä sitäkään mitenkään inhokkileffaks sanois

#23 30.10.2008 01:18

Jean-Babtiste
spämking machine
From: Henkinen Kuvola
Registered: 02.10.2006

Nykyään ainoastaan ne, mitä ei oo jaksanu kattoo loppuun. Kaikissa muissa on aina jotain hyvää, koska...en muuten jaksais tuhlata aikaa niihin vaan luovuttaisin kesken. Ja monia ei viitsi edes kokeilla, kun jo joku traileri, taustat, näyttelijävalinnat tai pelkkä julkka ei nappaa.

Jo mainituista vahvoja epäilyksiä esim. Cagen Wicker Manin, 300 ja Meri sisälläni suhteen. Eläintohtoria oon tainnu yrittää. icon_biggrin

Johnny Mnemonic (mutta osittain paskuus saattaa johtua leikkauksesta siinä länsimailla levinneessä versiossa).

'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS

#24 30.10.2008 09:00

tigrushka
ehkä yläosaton Mona Lisa
From: Boele-le-le de l'Ouest
Registered: 04.11.2006

Forrest Gump aka Cute Disabled Man by Touchy Feely Pictures

Pretty Woman ja varsinkin My Best Friend's Wedding, joka nosti Julia Roberts -vihani korkeimpaan potenssiin

Match Point - sekunda-Elvis siteeraa Sofoklesta, muutenkin  kaka  kaka  kaka  kaka  kaka

Raising Arizona ja Miller's Crossing, joiden jälkeen päätin olla katsomatta enää yhtäkään Coenin veljesten leffaa

Piirtäjän sopimus ja Zoo, joiden jälkeen päätin olla katsomatta enää yhtäkään Peter Greenawayn leffaa

Oikean colorscroll rytmin kiinni icon_cool saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
tumblr_n8cftoDpRj1td2wqmo1_250.gif
Jotain tanssin bez biggrinpeuk eiq ja fall joo.

#25 30.10.2008 09:27

Pope
Bailarina Erotica
From: Käden taitojen runsaudensarvi
Registered: 17.02.2007

tigrushka wrote:

Piirtäjän sopimus ja Zoo, joiden jälkeen päätin olla katsomatta enää yhtäkään Peter Greenawayn leffaa

Mä pidän (yhä) Greenawaystä, mutta toi piirtäjän sopimus oli kyllä eniten WTF?!?!?! leffakokemuksia koskaan. Oon nähnyt sen ainakin pari-kolme kertaa, enkä vieläkään tajua siitä mitään icon_lol

DMIjc.png

menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta

#26 30.10.2008 09:28

silvawhale
Member

Pope wrote:

[quote:0766dce0d5="tigrushka"]Piirtäjän sopimus ja Zoo, joiden jälkeen päätin olla katsomatta enää yhtäkään Peter Greenawayn leffaa

Mä pidän (yhä) Greenawaystä, mutta toi piirtäjän sopimus oli kyllä eniten WTF?!?!?! leffakokemuksia koskaan. Oon nähnyt sen ainakin pari-kolme kertaa, enkä vieläkään tajua siitä mitään icon_lol[/quote:0766dce0d5]
samoilla linjoilla popen kanssa. mua ei itse asiassa toi "tajuamattomuus" haittaa yhtään. komeeta kuvaa ja musaa vyöryy, mitäs valittamista siinä?

Jean-Babtiste wrote:

#27 30.10.2008 09:31

Pope
Bailarina Erotica
From: Käden taitojen runsaudensarvi
Registered: 17.02.2007

silvawhale wrote:

[quote:1e70d36c84="Pope"][quote:1e70d36c84="tigrushka"]Piirtäjän sopimus ja Zoo, joiden jälkeen päätin olla katsomatta enää yhtäkään Peter Greenawayn leffaa

Mä pidän (yhä) Greenawaystä, mutta toi piirtäjän sopimus oli kyllä eniten WTF?!?!?! leffakokemuksia koskaan. Oon nähnyt sen ainakin pari-kolme kertaa, enkä vieläkään tajua siitä mitään icon_lol[/quote:1e70d36c84]
samoilla linjoilla popen kanssa. mua ei itse asiassa toi "tajuamattomuus" haittaa yhtään. komeeta kuvaa ja musaa vyöryy, mitäs valittamista siinä?[/quote:1e70d36c84]
juuh, tossa on nymanin soundtrack-toiminta juuri parhaimmillaan peuk

yritin miettiä näitä inhokkirainoja, ja tosi vaikeaa on keksiä. Tietenkin on paskoja elokuvia ja ärsyttäviä näyttelijöitä, mutta todella vaikea (tällä hetkellä ainakin) keksiä sellaista kolossaalista raivoa herättäviä leffoja. Jostain syystä kirjoja on helpompi inhota. Olenko homo?

DMIjc.png

menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta

#28 30.10.2008 09:32

silvawhale
Member

Jean-Babtiste wrote:

Johnny Mnemonic (mutta osittain paskuus saattaa johtua leikkauksesta siinä länsimailla levinneessä versiossa).

hmm, tästä on kyl miljuuna vuotta mutta ei muistaakseni aiheuttanu täällä mitään kummempia inhoreaktioita. toisaalta olen sen verta p.k.dick-fani että annan niille leffoille ehkä liikaakin anteeksi.. mä vaan haluan pitää niistä... scanner darkly pitäs kyllä tsiigaa uudelleen..

tää markus selin-osasto sun muu suomalainen köntsä on tietty kans aika pahaa. levottomat 1-17, minä ja morrissey, jne..

Jean-Babtiste wrote:

#29 30.10.2008 09:35

Prakk
Kakkaava jouluhahmo
Website

Lisätään nyt vielä 2001: Avaruusseikkailu, jota en edes ole koskaan ihan kokonaan jaksanut katsoa (oon yrittäny pari kertaa). Joo, onhan se ihan komeaa ja silleen, ja periaatteessa mun pitäis tykätä, mutta ei kun ei. Ja kaikista muista näkemistäni Kubrickeista pidän.

SOSDO MASSA KOMOROSSA

#30 30.10.2008 09:38

silvawhale
Member

[quote:2d345aef96="shanks"][quote:2d345aef96="tigrushka"]
Pretty Woman ja varsinkin My Best Friend's Wedding, joka nosti Julia Roberts -vihani korkeimpaan potenssiin
[/quote:2d345aef96]
Oho olinkin jo unohtanut vihani Pretty Womania kohtaan. Se lienee se ykkösinhokkileffani koskaan.

Julia Roberts on ruma isosuinen ämmä ja siitä vitun ällöttävästä Richard Gerestä en ees jaksa alottaa. center[/quote:2d345aef96]
en ole tainnut tuota edes koskaan nähdä mutta jaan vihanne 100%. mikähän voima pystyisi pitämään sen 120min tuota katselemassa? lienee vielä keksimättä.

saako täällä listata myös inhokkinäyttelijöitä? j.roberts ja t.hanks on ainakin täällä listalla.

Jean-Babtiste wrote:

Board footer