You are not logged in.
barton_funk wrote:No nytkyllä
Näin tämän -86 ilmaiskortilla (Finnkinon Bonnie & Clyde -kampanja, tiedoksi teille nuoremmille) ja minä ja ystävättäreni liki kuolimme tahattoman komiikan aiheuttamaan hysteeriseen nauruun ( + olimme tietty katsomon ainoat alle 20v naiset)
Ostettiin joskus aikoja sitten tämä jostain divarista kaverin kanssa 2 eurolla. Pistettiin leffan jälkeen paskaksi kasetti vasaralla ja sidottiin nauhalla apinanukke kattoon.
Ja toi oli ihan helvetin tylsä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
tigrushka wrote:barton_funk wrote:No nytkyllä
Näin tämän -86 ilmaiskortilla (Finnkinon Bonnie & Clyde -kampanja, tiedoksi teille nuoremmille) ja minä ja ystävättäreni liki kuolimme tahattoman komiikan aiheuttamaan hysteeriseen nauruun ( + olimme tietty katsomon ainoat alle 20v naiset)
Ostettiin joskus aikoja sitten tämä jostain divarista kaverin kanssa 2 eurolla. Pistettiin leffan jälkeen paskaksi kasetti vasaralla ja sidottiin nauhalla apinanukke kattoon.
tismalleen! syleillään!
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
barton_funk wrote:tigrushka wrote:barton_funk wrote:No nytkyllä
tismalleen! syleillään!
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Sin City
Tää oli kyl hämmentävän huono.
Varikset komentavat
JEEES
Lost in Translation
Sin City
on paskoja. I'm not alone!
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
tykkääks joku, et Sin City ois hyvä? ihmettelen vaan
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Musta se oli ihan ok.
Sama. Näkemisestä on tosin jo viisi tai jopa kuusi vuotta.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Ku kävin joskus tsiigaas Sin Cityn leffassa, niin en poistunut missään erityisessä vitutuksessa leffasalista. Ei muistaakseni herännyt juuri mitään tuntemuksia. Tämän jälkeen taisin mennä nukkumaan.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Suurin vika taisi olla että oltiin yritetty siirtää sarjis suoraan leffaksi, eikä samat tehokeinot sitten toimineetkaan ruudulla.
Varikset komentavat
sin city, ihan jees
Mun mielestä Sin City oli tosi hieno. En kyllä muista siitä enää juuri mitään.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Hehe. Sin Cityä vihasin. Watchmeniä mahdollisesti vielä enemmän.
Täytyy perua Johnny Mnemonic -dissauksia sen verran että jaksoin vähän aikaa sitten katoa alkua pidemmälle (ja itse asiassa ihan loppuun asti ) eikä se nyt toivoton ollut vaan itse asiassa ihan kelpo. Mutta tommonenn nyt uppoaakin muhun keskimääräistä paremmin. Keanun näyttelijätyöskentely tosin aiheutti edelleen röhönaurua.
Watchmen oli kyl vähän
Ehkä maailman rasittavin vässykkä se sininen jannu.
Varikset komentavat
Johnny Mnemonic
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
The Deer Hunter
Zombi 2
300
Cemetery Junction
Vicky Christina Barcelona
Kielletty hedelmä
Contempt (Le mépris, 1963)
Schindler's List
The Color Purple
Natural Born Killers
Melkein kaikki joissa on Matt Damon.
Teiniroolit vielä menee, mutta sellaset joissa pitäis esittää jotain aikuista
Bournet
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
olen entinen Damon-heittaaja, nyt olen oppinut sietämään sitä ja ajoittain jopa diggailemaan
Affleckia en edelleenkään voi sietää, mun puolesta vois lopettaa näyttelemisen ja siirtyä vakituiseen sinne ohjaajan pallille
Musta taas The Townissa näytteli loistavasti
en ole kolmekybänen emoboy
en oo nähny
Affleck YOU SUCK
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Tetsuo
Tetsuo
Ahhahaa, tää (tai kakkonen) tuli joskus Kouvolaan elokuvateatteriin 90-luvun puolivälissä ja houkuttelin frendit katsomaan, että JUMALAUTA JAPANILAISTA CYBERPUNKKIA. No niin, sain sitten pari kertaa kuulla leffavalinnasta.
Last edited by noiseidea (16.02.2012 10:12)
en oo nähny
Se on sen ohjaama myös, joten suosittelen. Toimiva rikosdraama.
en ole kolmekybänen emoboy
bernardblack wrote:en oo nähny
Joo, pidin myös.
Vuoden nuori muotoilija.
börjeslandet wrote:bernardblack wrote:en oo nähny
Joo, pidin myös.
Sama.
tigrushka wrote:barton_funk wrote:tigrushka wrote:barton_funk wrote:No nytkyllä
tismalleen! syleillään!
Ja syy miksi katottiin tämä ei ollut:
vaan
koska
George Kennedy on voittanut Oscarin.