You are not logged in.
En inhoa elokuvia, mutta kovasti kehuttu ja äsken katsomani Lemmy dokumentti oli pettymys. Arkielämän kuvaus oli ihan ok, mutta välissä kuuluisat rokkarit vaan jauho tavallista legendapaskaa ja valehteli olevansa jotain tosifaneja. Buu
Oon ajatellut, että jos tehdään dokumentti, niin pitäis pyrkiä totuuteen eikä mihinkään fiilistelyyn tai myyttisyyteen.
Esim. jos Johnny Cashistä tehtäis dokumentti, niin siinä pitäis kertoa, että kyseessä oli popkulttuurihahmo, jolla ei oikeesti ollut mitään suurta missiota tai tiukkaa periaatetta musansa suhteen. Se teki paljon myönnytyksiä päästäkseen listoille ja tullakseen suosituksi. Lemmy dokumentissa ei ollut mitään tuollaista, vaikka olis pitänyt olla.
Oon ajatellut, että jos tehdään dokumentti, niin pitäis pyrkiä totuuteen eikä mihinkään fiilistelyyn tai myyttisyyteen.
Esim. jos Johnny Cashistä tehtäis dokumentti, niin siinä pitäis kertoa, että kyseessä oli popkulttuurihahmo, jolla ei oikeesti ollut mitään suurta missiota tai tiukkaa periaatetta musansa suhteen. Se teki paljon myönnytyksiä päästäkseen listoille ja tullakseen suosituksi. Lemmy dokumentissa ei ollut mitään tuollaista, vaikka olis pitänyt olla.
True dat. Seläntaputteluja ja hehkutuksia varten on keksitty dvd-ekstrat.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Vihaan mafiaelokuvia ja hyvin pitkälti myös lännenelokuvia.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Kävin katsomassa ton paljon hypetetyn Shamen. Lol. Tuli mieleen joku Levottomat 4 + Drive.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Mafialänkkäri voisi siis toimia.
Mafia- ja lännenelokuvat on mielestäni juuri niitä ns. turvallisia leffoja, joita voi katsoa ilman pelkoa siitä, että ne aiheuttaisi vihanpurkauksia. Onpa ihme, että kukaan ei ole vielä tainnut mainita inhokikseen musikaaleja, joissa ihmiset alkaa laulaan ja tanssiin hienoilla koreografioilla kesken jonkin arkipäiväisen tilanteen. Eikä Inceptioniakaan olla mainittu!
Tökitäänpä nyt vähän virtuaaliseen muurahaispesään ja katotaan millainen kuhina syntyy.
En vihaa musikaaleja enkä myöskään länkkäreitä, mutta emmä kumpaakan genreä oikein osaa katsoa.
Onpa ihme, että kukaan ei ole vielä tainnut mainita inhokikseen musikaaleja, joissa ihmiset alkaa laulaan ja tanssiin hienoilla koreografioilla kesken jonkin arkipäiväisen tilanteen.
Ei ole ihme. Noin ilmiselvän asian mainitsemisesta tulisi välittömästi bannia.
Hollywoodin kultakauden musikaalithan menevät helposti "parasta ikinä" -kategoriaan. Eritoten Busby Berkeley ja hänen tuotantonsa :sydan:
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Acedia wrote:Onpa ihme, että kukaan ei ole vielä tainnut mainita inhokikseen musikaaleja, joissa ihmiset alkaa laulaan ja tanssiin hienoilla koreografioilla kesken jonkin arkipäiväisen tilanteen.
Ei ole ihme. Noin ilmiselvän asian mainitsemisesta tulisi välittömästi bannia.
The Rocky Horror Picture Show:n inhoajat
.. nii ja Phantom of the Paradise
onks dancer in the dark ja cherbourgin sateenvarjot musikaaleja? niille ainakin
mikäs inceptionissa niin ärsyttää? onhan se helvetin tyhmä leffa, mut ihan viihdyttävä sellainen.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
dancer in the dark
Varikset komentavat
Moulin Rouge! Ihan oikeasti yritin katsoa sen, mut ei helvete, oli pakko luovuttaa.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
musikaalit
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
bernardblack wrote:Acedia wrote:1. Halloween III: Season of the Witch (1982) (ei mitään muistikuvaa tästä, 1/10)
ässä leffa
imdb-pässeille :dingdong:
Komp!
niin!
bzort glorf bööth
onks dancer in the dark ja cherbourgin sateenvarjot musikaaleja? niille ainakin
mikäs inceptionissa niin ärsyttää? onhan se helvetin tyhmä leffa, mut ihan viihdyttävä sellainen.
No en ehtinyt edes viihtyä kun piti vaan koko ajan miettiä miksi jotain näin typerää paskaa on edes pitänyt tehdä... No ei ehkä ihan niinkään, mutta vaikka yritti jättää sen hölmöydenkin taka-alalle niin ei se mua vaan temmannut yhtään mukaansa.
Black Swan. Tiiänpähän ainakin, kenen (ohjaajan) elokuvia en enää ikinä mee kattomaan.
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
ginipoika wrote:Vihaan mafiaelokuvia ja hyvin pitkälti myös lännenelokuvia.
Mafialänkkäri voisi siis toimia.
Eiks Drivessä ollut vähän molempia
Meikän suurin inhokki on varmaan Pianonopettaja. Aaaaaaaargh
Yleisesti ottaen tympii se, et lesboleffat on usein niin surkeita ja mielikuvituksettomia, että nolottaa tekijöiden puolesta, eikä niitä meinaa jaksaa katsoa lopuun saakka
Mangojauhe goddamn.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Yleisesti ottaen tympii se, et lesboleffat on usein niin surkeita ja mielikuvituksettomia, että nolottaa tekijöiden puolesta, eikä niitä meinaa jaksaa katsoa lopuun saakka
Saving Face oli muistaakseni hyvä, vaikka en nyt yhtäkkiseltään muista sen tarkemmin mistä oli kyse.
Lost In Translation
Bergmanin Kuiskauksia ja huutoja
Aku Louhimiehen tuotanto, jota ei onneksi ole tarvinnut kokonaan nähdä
Sama kaikkeen
Lisätään vielä nämä:
Sin City
Grindhouse
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
No nytkyllä
Näin tämän -86 ilmaiskortilla (Finnkinon Bonnie & Clyde -kampanja, tiedoksi teille nuoremmille) ja minä ja ystävättäreni liki kuolimme tahattoman komiikan aiheuttamaan hysteeriseen nauruun ( + olimme tietty katsomon ainoat alle 20v naiset)
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.