You are not logged in.
Jackie Brown = parempi ku noi kaks yhteensä.
Jackie Brown = Reservoir Dogs tasoa
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Tim Burtonin elokuvat (poislukien Ed Wood ja Batmanit)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Tim Burtonin elokuvat (poislukien Ed Wood ja Batmanit)
komp. ps. en välitä niistä batmaneistakaan.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
hezma wrote:Reservoir Dogs, maailman paskin elokuva.
Pulp Fiction on paskempi
Eri. Samuel L. Jackson
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
VITTU GO HEZMA GO
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
pulp fiction = yksi suosikkielokuvistani. muut tarantinon elokuvat ovat sitten parhaimmillaan sellaista neljää tähteä. huonoin, elikkä death proof, ehkä kaksi tähteä.
en nyt muista onko tullut tässä topikissa todettua, mutta paskin koskaan näkemäni elokuva on paul haggisin crash.
Death Proof
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Death Proof
Kaikki missä on Kurt Russell
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Kurt Russell
korjasub
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
tigrushka wrote:hezma wrote:Reservoir Dogs, maailman paskin elokuva.
Pulp Fiction on paskempi
En oo onneksi kahtonu, ainakaan kokonaan, mut Tarantino ei oo kyllä tuon jälkeen paljo kiinnostanu Desperado oli kai ihan jees, mutta siinähän se ei tainnu olla pahemmin osallisena, muutaku joku pieni sivurooli.
http://www.imdb.com/title/tt0756683/
tää man from earth on ihan käsittämättömän heikko
Last edited by Okko (07.02.2012 14:42)
http://www.imdb.com/title/tt1587807/
mega piranha kilpailee ton leffan kanssa ihan hyvin. ihan toimivaa huumorisekoilua ekat 45 minuuttia, mut sit tais loppua ideat.
Nunnia ja Konnia 2
Älä päästä painiks sitä
Aleksi Mäkelän leffat.
EDIT: lisätään myös Aku Louhimies tähän.
Last edited by hrmunoita (07.02.2012 14:54)
hrmunoita wrote:Kurt Russell
korjasub
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Hella W
en ole kolmekybänen emoboy
IMDB:n mukaan inhokkien top 10 on seuraava:
1. Halloween III: Season of the Witch (1982) (ei mitään muistikuvaa tästä, 1/10)
2. Driven (2001) (formulaa + Harlin + Stallone = 2/10)
3. The Last Patrol (Dolph Lundgren näköjään pääosassa 2/10)
4. Speed 2: Cruise Control (1997) (ykkönenhän oli aika hyvä, kakkonen paskaa 2/10)
5. Dude, Where's My Car? (2000) (tästä olisi kiva tykätä, mutta ärsyttää vaan suunnattomasti 2/10)
6. The Saint (1997) (Roger Moore on ainoa oikea pyhimys, Val Kilmer ei ihan 2/10)
7. I Know What You Did Last Summer (1997) (ei tätä tarvi varmaan edes perustella... 2/10)
8. Mr. Hulot's Holiday (1953) (tää on varmasti kiistanalaisen leffa tällä listalla, mutta onhan tämä tylsä ja epähauska "komedia"elokuva, jossa ei tapahdu mitään 2/10)
9. Happy Together (1997) (ei enää tätä ikinä, niin huono että sanat ei riitä kertomaan 2/10)
10. Out Cold (2001) (jotain tyhjänpäivästä ärsyttävää hassuttelua 3/10)
Seuraavana listalla olisikin ollut Three Colors: Blue (1993), mutta jätetäänpä tämä nyt tähän.
hrmunoita wrote:Kurt Russell
korjasub
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
barton_funk wrote:Death Proof
IMDB:n mukaan inhokkien top 10 on seuraava:
1. Halloween III: Season of the Witch (1982) (ei mitään muistikuvaa tästä, 1/10)
2. Driven (2001) (formulaa + Harlin + Stallone = 2/10)
3. The Last Patrol (Dolph Lundgren näköjään pääosassa 2/10)
4. Speed 2: Cruise Control (1997) (ykkönenhän oli aika hyvä, kakkonen paskaa 2/10)
5. Dude, Where's My Car? (2000) (tästä olisi kiva tykätä, mutta ärsyttää vaan suunnattomasti 2/10)
6. The Saint (1997) (Roger Moore on ainoa oikea pyhimys, Val Kilmer ei ihan 2/10)
7. I Know What You Did Last Summer (1997) (ei tätä tarvi varmaan edes perustella... 2/10)
8. Mr. Hulot's Holiday (1953) (tää on varmasti kiistanalaisen leffa tällä listalla, mutta onhan tämä tylsä ja epähauska "komedia"elokuva, jossa ei tapahdu mitään 2/10)
9. Happy Together (1997) (ei enää tätä ikinä, niin huono että sanat ei riitä kertomaan 2/10)
10. Out Cold (2001) (jotain tyhjänpäivästä ärsyttävää hassuttelua 3/10)Seuraavana listalla olisikin ollut Three Colors: Blue (1993), mutta jätetäänpä tämä nyt tähän.
en ole nähnyt näistä kuin speed kakkosen, dude where's my carin ja i know what you did... dude where's my car nyt on ainakin hyvä
Hella W
KYLLÄ
Aku Louhimieskin ottaa aika vaikeasti.
ässä leffa
imdb-pässeille :dingdong:
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
barton_funk wrote:Death Proof
Varsin naurettava leffa kyllä tämä Death Proof
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Highlander III oli ihan vitun huono. Samoin nelonen ja sit se sarjan lisäks tehty oliksenytse vitonen. Kakkonen ja ega
Acedia wrote:1. Halloween III: Season of the Witch (1982) (ei mitään muistikuvaa tästä, 1/10)
ässä leffa
imdb-pässeille :dingdong:
Komp!
Itse inhoon kaikkia Julia Robertsin leffoja (paitsi Hook) ja kaikkia Tom Hanksin leffoja (paitsi ne kolme, joissa se on Meg Ryanin kaa).
edit. toki 'burbs on myös vitun hyvä leffa, mut sen onkin ohjannu Joe Dante.
Last edited by Skeletonni (07.02.2012 17:34)
Vuosaari
näkemättä sama
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
en o varmaan maininnut Junoa
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.