You are not logged in.
[quote:cb90769bd6="harry-irene"]täällä on haukuttu enemmän hyviä kuin huonoja leffoja. [/quote:cb90769bd6]
sama
"Hitsi kun en tajua, miksi muut hehkuttaa yhyy yhyy, toivottavasti saan vertaistukea" :twisted:
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:62420cdaaf="mummeli"]En oo muutenkaan semmosten "menee huonosti + onneton loppu" -leffojen ystävä.[/quote:62420cdaaf]
eri, ryysyistä rikkauksiin, sydänsuruista rakkauteen, yms. "elämä voittaa" -onnelliset loput
minä olen kyllä iloisten ja ihanien loppujen mies, mikään ei ole parempaa kuin lähteä ruudun ääreltä hymyssä suin ja maailmaa syleillen. nykyätä noita elämä satuttaa leffojen kattominen lähinnä vituttaa. ihme emoilua.
[quote:09658d449a="leende solen skiner"][quote:09658d449a="mummeli"]En oo muutenkaan semmosten "menee huonosti + onneton loppu" -leffojen ystävä.[/quote:09658d449a]
eri, ryysyistä rikkauksiin, sydänsuruista rakkauteen, yms. "elämä voittaa" -onnelliset loput [/quote:09658d449a]
minä olen kyllä iloisten ja ihanien loppujen mies, mikään ei ole parempaa kuin lähteä ruudun ääreltä hymyssä suin ja maailmaa syleillen. nykyätä noita elämä satuttaa leffojen kattominen lähinnä vituttaa. ihme emoilua.
tykkään kummankinlaisista lopuista, jos ne on vaan hyvin tehty
[quote:ef6e8b0945="armashenrik"][quote:ef6e8b0945="leende solen skiner"][quote:ef6e8b0945="mummeli"]En oo muutenkaan semmosten "menee huonosti + onneton loppu" -leffojen ystävä.[/quote:ef6e8b0945]
eri, ryysyistä rikkauksiin, sydänsuruista rakkauteen, yms. "elämä voittaa" -onnelliset loput [/quote:ef6e8b0945]
minä olen kyllä iloisten ja ihanien loppujen mies, mikään ei ole parempaa kuin lähteä ruudun ääreltä hymyssä suin ja maailmaa syleillen. nykyätä noita elämä satuttaa leffojen kattominen lähinnä vituttaa. ihme emoilua.[/quote:ef6e8b0945]
tykkään kummankinlaisista lopuista, jos ne on vaan hyvin tehty
samapa sama
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
parhait loppui on esimerkiks semmoset missä lapsi osoittautuu saatanan lapseks tai päähenkilö hyppää kaks kertaa ikkunasta
paskimpii loppui on semmoset jossa homo hawke ja lesbo delpy arpoo >KOSKA SE SAA NIINKU KATSOJAN FUNTSIIN JA SE MIELETÖN FIILIS JÄÄ HENGAILEEN NIITTEN KANSSA IQISUUXIIN HIFFAATTETSE MITEN NEROO>
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:53caf194ee="huïg"]parhait loppui on esimerkiks semmoset missä lapsi osoittautuu saatanan lapseks tai päähenkilö hyppää kaks kertaa ikkunasta
[/quote:53caf194ee]
näille kummallekin kyllä
Ei ole huonoja loppuja, on vain huonoja ihmisiä
Ei ole huonoja elokuvia, on vain kuvottavia ihmisiä.
en ole kolmekybänen emoboy
Almodovarit. The Shawshank Redemption.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Almodovarit.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Vähän sellasia naisten leffojahan ne. ei vaan oikein jaksa
how they run this show.
ite tykkäät?
how they run this show.
Joo, niinkin paljon että innostuin opiskelemaan espanjaa.
Reservoir Dogs, maailman paskin elokuva.
Reservoir Dogs, maailman paskin elokuva.
Pulp Fiction on paskempi
hezma wrote:Reservoir Dogs, maailman paskin elokuva.
Pulp Fiction on paskempi
En oo onneksi kahtonu, ainakaan kokonaan, mut Tarantino ei oo kyllä tuon jälkeen paljo kiinnostanu Desperado oli kai ihan jees, mutta siinähän se ei tainnu olla pahemmin osallisena, muutaku joku pieni sivurooli.
Last edited by hezma (07.02.2012 10:16)
tää oli kyl vitun huono siitä huolimatta, et Kevin Sorbo veti varmaan parhaan roolisuorituksensa.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Myöskin vitun huono. Katsoin muuten heti ton Pool Boyn perään.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
tigrushka wrote:hezma wrote:Reservoir Dogs, maailman paskin elokuva.
Pulp Fiction on paskempi
En oo onneksi kahtonu, ainakaan kokonaan, mut Tarantino ei oo kyllä tuon jälkeen paljo kiinnostanu Desperado oli kai ihan jees, mutta siinähän se ei tainnu olla pahemmin osallisena, muutaku joku pieni sivurooli.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
tigrushka wrote:hezma wrote:Reservoir Dogs, maailman paskin elokuva.
Pulp Fiction on paskempi
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Oon alottanut katsomaan Reservoir Dogsia varmaan 4-5 kertaa, mutta en ole kertaakaan jaksanut loppuun asti
Pulp Fiction oli ainakin hyvä sillon kun viimeksi katoin, mutta ton näkeminen uudestaan ei ole jotenkin kiinnostanut moneen vuoteen silti. Pulp Fictionin jälkeen paljon keskinkertaisia elokuvia ja vasta Inglourious Basterds oli ensimmäinen hyvä.
how they run this show.
Nyt kun muistelen niin oon mää sittenkin tainnu altistua Pulp Fictionille, mutta jätin kai kesken ku oli niin tylsää höpötystä.
Pulp Fiction = ihan vitun hyvä
Reservoir Dogs = melkein yhtä hyvä kuin Pulp Fiction
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Jackie Brown = parempi ku noi kaks yhteensä.
Tää Jackie Brownin hehkutus vasta ihan höpö höpöä onkin
how they run this show.
Jackie Brown :peul: noi kaks muuta ei niin kinostanu koskaan.
From Dusk Till Dawn tais olla myös joskus pyörimässä mutta pakko oli lopettaa kesken.
En voi käsittää Tarantinon suosiota, tuntuu että sen kaikki elokuvat perustuu johonkin typerään höpöttämiseen josa ei oo päätä eikä häntää.