You are not logged in.
Katsoin eilen teemalta tulleen HP filmatisoinnin. Se oli melko huono, mutta nää on mulle yksi tärkeä aivojenlepuutuksen moodi. On niissä vaan ns sitä jotain, osa huvista tulee tietysti kliinisen tarkasta ajankuvasta sekä lavastuksesta mihin englantilaiset ovat kyenneet jo pitkän aikaan.
Pienenä luin kaikki mahdolliset Agatha Christiet, mutta jo silloin vitutti Marple, joka tunkeutui joka paikkaan sekä muitten asioihin omine lupineen. Hercule Poirot oli paljon tyylikkäämpi, ja sen luokse ihmiset sentään tulivat hakemaan apua omasta tahdostaan. Melko usein. HP oli tietysti myös kulttuurinen ulkopuolinen, Belgiasta kun oli kotoisin. En mä muista ikinä näitä lukiessa koskaan jännittäneeni.
Mites, onko muilla mielipiteitä tästä englantilaisesta massaviihteen jalokivestä?
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Tän miehen showhan ne televisioinnit on tietysti.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Mukavaa sunnuntai-iltojen viihdettä nuo filmatisoinnit toki ovat, mutta välillä tuntuu siltä, että kun on yhden nähnyt, niin on kaikki nähnyt. Tämäniltainen Cards on the Table -jakso erosi alkuperäisestä tarinasta minusta kyllä negatiivisella tavalla hiukkasen liikaa.
Suosikkini kesän uusinnoista on toki ollut Sad Cypress eli Teetä kolmelle.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Mukavaa sunnuntai-iltojen viihdettä nuo filmatisoinnit toki ovat, mutta välillä tuntuu siltä, että kun on yhden nähnyt, niin on kaikki nähnyt. Tämäniltainen Cards on the Table -jakso erosi alkuperäisestä tarinasta minusta kyllä negatiivisella tavalla hiukkasen liikaa.
KYLLÄ! Ärsytti aika saatanasti se "pakko saada onnellinen loppu" -sössiminen.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
FiveBooksissa haastattelu viidestä olennaisimmasta Agatha Christieen liittyvästä kirjasta:
Mathew Prichard on Agatha Christie
Mathew Prichards selection of his late grandmothers literature reveals a master storyteller. His own family memories and a definitive biography show Agatha Christie as kind, shrewd and sensitive
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Mä en enää muista näistä kirjoista juuri mitään. Luin 9-15 vuotiaana kaikki saatavilla olevat Christiet. Pitkää vierastin koko juttua, mut jossain vaiheessa aloin ottamaan nää poirot-filmatisoinnit kovana viihteenä.
Marplea en tiiä kestäisinkö.
En oo ikinä jaksanut, mut enpä ole kunnolla yrittänytkään. Kymmenen pientä neekeripoikaa toki on tullut luettua ja sehän onkin mainio, muuten en oo varma oonko lukenut mitään loppuun, jokusen ainakin aloittanut.
Telkkusovitukset viehätti aikoinaan, mut enpä oo nähnyt vuosikausiin, kaipa niitä vieläkin jaksaisi.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Aika tuskaista katsottavaa noi Hercule Poirot't. Ekan puoli tuntia voi jättää helposti katsomatta. Kristus mitä huopaamista.
AVAlta tulee kanssa jotain Christie-filmatisointeja, oisko ollut ranskalaisia.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Aika tuskaista katsottavaa noi Hercule Poirot't. Ekan puoli tuntia voi jättää helposti katsomatta. Kristus mitä huopaamista.
Hienoa että katot silti
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Mun mielestä ihan hienosti lavastettuja ja muutenkin toteutettuja nuo Poirotit. Katson aina jos ehdin.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Luin kaikki kirjastosta löytyvät Agatha Christien kirjat kuudennella luokalla. Loppuvaiheessa olin jo niin perillä tyypillisistä juonikuvioista, että osasin päätellä murhaajan, vaikka se muka yleensä aina oli joku ylläri.
Siitä jotain kymmenen vuoden kuluttua aloin lukee niitä uudelleen aina silloin tällöin - kohtahan tässä oon taas lähemmäs kymmenen vuotta lueskellut, joten pian voisin palata kolmatta kertaa joihinkin unohtuneisiin tarinoihin. Muutama kirja on hyllyssäkin, jos on sattunut löytymään kirpparilta halvalla. Nuo on just semmosta helppoo luettavaa, siinä kai se viehätys piilee.
Mulla ei oo telkkaria, joten en oo katsellut noita sarjoja muuta kuin satunnaisesti jossain kylässä. Niitten ihan uusimpien estetiikka kyllä viehättää.
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
Teemalta tullut Agatha Christie dokkari oli todella halvan oloinen. Kamala Hercule Poirot tekoviiksillään pelleilemässä.
Minkämoinen on NW Refnin Miss Marple tv-leffa
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
SOSDO MASSA KOMOROSSA
Suchet clasped a coin between his buttock cheeks to perfect Poirot's 'rapid, mincing gait'
Last edited by barton_funk (07.11.2013 14:48)
muutenkin
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.