You are not logged in.
Our new record deal is finally signed! The new album "Can I Borrow A Feeling" (not really called that) will be released early next year. We have been working with various different luminaries and are finally beginning to see the light at the end of the tunnel. A nice tunnel mind you, like a tunnel of love.
The new album "Can I Borrow A Feeling"
hehe
(not really called that)
Petyin
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Uus biisi. Kovaa kamaa.
Tällä hetkellä mun suosikkibiisi näiltä:
Ja toki Amateur, joka jatkuu niin mahtavasti tästä biisista albumilla.
Last edited by leposi (05.02.2012 00:20)
Tonightin musavideo
Oli kyl aika tyylikäs. Öiselle Lontoolle aina
en ole kolmekybänen emoboy
Ei hyvä tavaton jos tämä on oikeasti uuden levyn kansi niin pakko se on vinyylinä ostaa, vaikka varastoonhan ne melkein suoraan menee.
Toi on nimittäin nerokas ja samalla uskomattoman ihana. Koska englantilaisten kaupunkien kartat näyttää aina ihanilta.
Huomenna se tulee! Täytyy käydä heti töiden jälkeen kattomassa levykaupassa.
oliko täällä jo mainittu että nää soittaa flowssa? no nyt on.
mut joo, hieno kansi tossa
Odotin et toi kuva ois ollu St. Etiennen kaupungista mut ei sit
Älä päästä painiks sitä
Ei näkynyt vinyyliä Jäänsärkijässä enkä jaksanut kysellä. Yhyy.
Nuorgamissa hyvä arvio.
Pari kertaa oon Spotifystä kuunnellu, ostoslistalle meni (vinyylinä).
Mystisesti joku roska alkaa kutitella silmäkulmaa aina kun kuuntelen tätä kappaletta. :itku:
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Hyvä levy
Paranee joka kuuntelulla
Yritin kuunnella pari kertaa, mut tuntui hirveen tylsältä tää niin soundien kuin melodioidenkin puolesta :tylsimys_old:
Pitäis ehkä vielä.
Last edited by Folkhälsan (04.06.2012 10:46)
Vuoden nuori muotoilija.
PASKAA
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Hitsin hyvä levy. :itku::sydan:
En löydä mitään vinyylillä.
Äksästä ostin ylihintaisena.
Eka biisi kuulosti todella lupaavalta, mutta valitettavasti en loppulevystä enää ihan yhtä paljoa innostunut.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Kovasti on tätä näköjään hehkutettu, mut täähän kuulostaa melkein Madonnalta. En ymmärrä hypeä, aika tylsää tanssipoppia mut ilmeisesti villatakkiuskottavuuteen puettua sellaista. No, jos tän jaksais jossain vaiheessa toistamiseenkin kahlata läpi.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Tää oli kyllä kuunneltuna jopa paskempaa mitä odotin. Sellasta kolmen markan europoppia.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Taitanut aina jakaa mielipiteitä tämä bändi, koska jo tocin ekalla sivulla ollaan samojen asioiden äärellä. Piti vaan tosiaan testata josko tuo uusin levy olisi herättänyt innostuksen kun kerran sitä oli sen verran kehuttu ja kuten jo totesinkin niin eka biisi kuulosti oikein kivalta, mutta sitten tuli sen verran monta yhdentekevän oloista putkeen etten jaksanutkaan.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Ihana levy ja todellakin paranee joka kuuntelulla
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Minäkään en kauheasti tuosta uusimmasta ole avausbiisiä lukuunottamatta innostunut. Ja vaikka yhtyettä rakastankin, niin kokopitkistä Foxbase Alpha ja So Tough ovat ainoita, joita jaksan kokonaan kuunnella. :o
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Tossa on joku uusi ihan kiva haastattelu:
http://thequietus.com/articles/10846-sa … -interview
After months of speculation and rumours we can finally announce that Sarah is releasing a brand new solo album - her first since 'Lipslide' in 1997 - this June. The co-inside with the release Sarah sets out on the road to play 5 intimate shows around the UK.