You are not logged in.
Hitsi, en osaa kyllä vastata kumpaisenkaan kysymykseen.
Silti haluaisin ilmoittaa haluni löytää tämä mukava bändi uudestaan. Tiger Baytä, varsinkin omistamaani uusintapainosta, ei oikein pidemmän päälle jaksa. Pitäisi löytää joku vähän tiiviimpi, intiimimpi ja "ässempi" levy kuunteluun..Potentiaali kuitenkin selvästi on.
"Every second counts
When I am with you
I think you are a pig
You should be in a zoo"
- Bernard Sumner
Tiger Bay oli kyllä aika ankea ja innoton levy niinkin pirteäksi. Finisterrestä pidin enemmän, ja luulisin että nuo ekatkin saattaisivat jonkin verran innostaa.
This must be what jail / I will scratch
[quote:51edcb4c49="stratum"]Onko se uusi levy hyvä?
Ja miksei Foxbase Alphaa saa mistään?![/quote:51edcb4c49]
Uusi levy ei ole mikään huippu, mutta ei huonokaan. Siltä puuttuu ehkä ne huiput, liian tasaista menoa. Jatketaan harjoituksia.
En tiedä miksi ei saa. Ostin sen Sheffieldistä vinyylinä <3
Ihana bändi muuten
Ei tällä bändillä tosiaan ole yhtään levyä joka kokonaan, sataprosenttisesti jaksaa kantaa alusta loppuun saakka, mutta yksittäiset biisit ovat ihan totaalista parhautta, ei sille voi mitään.
Ei tällä bändillä tosiaan ole yhtään levyä joka kokonaan, sataprosenttisesti jaksaa kantaa alusta loppuun saakka
VÄÄRIN! Foxbase Alpha ja Good Humor ovat sellaisia mitkä jaksavat nostattaa alusta loppuun.
[quote:8b047f2ce7="Plush"]Ei tällä bändillä tosiaan ole yhtään levyä joka kokonaan, sataprosenttisesti jaksaa kantaa alusta loppuun saakka
VÄÄRIN! Foxbase Alpha ja Good Humor ovat sellaisia mitkä jaksavat nostattaa alusta loppuun.[/quote:8b047f2ce7]
No ei nyt Foxbase Alpha ainakaan.
No ei ehkä aina, riippuu vähän omasta fiiliksestä, kun se on sellanen levy minulle. Mut Good Humorilla on jokainen biisi täydellinen. Se on vähän kuin joku sinkkukokoelma sillee.
[quote:7550b842a2]We have recently signed a deal with Savoy in the States so Tales from Turnpike House will be released in January with 2 new songs Oh My and Dream Lover. We are planning to do a few U.S. shows in February. Its been a while![/quote:7550b842a2]
!!!!
Nyt vaan jännittää, että osuuko suunta ja päivät kohdilleen!!! Olis aika hienoo nähdä helmikuussa!
Oon ehkä vähän oppinut tuota Tales from Turnpike Housee. Nyt voisin jo uskaltaa ostaa levyn itselleni. Se on itseasiassa kolmas levykokonaisuus mikä kestää alusta loppuun. Hitto! Ei piikkejä mutta mahtavaa tarinaa!.
31. lokakuuta tulee sinkku:
7": A Good Thing b/w I'm Falling
CD1: A Good Thing (das Germanwings mix), Missing Persons Bureau.
CD2: A Good Thing, Book Norton, Quiet Essex
Vois ostaa seiskan, kun ei jaksa tollasta naurettavaa cd-pelleilyä taas...
naurettavaa cd-pelleilyä
Millon muuten Saint Etienne lopettaa? Oliko jossain virallinen ilmotus, että he laittavat pillit pusiin tämän levyn jälkeen vai kuvittelenko omiani?
Millon muuten Saint Etienne lopettaa? Oliko jossain virallinen ilmotus, että he laittavat pillit pusiin tämän levyn jälkeen vai kuvittelenko omiani?
Jotain tollasta oli joskus jossain (en muista missä), mutta ei se mitään virallista muistaakseni ollut. Toivottavasti ehtii vielä kerran näkemään nämä keikalla. Se uuden vuoden tapahtuma kaikkine hitteineen oli uskomatonta
Nää on New Yorkissa keikalla 13.2. Meitsi osti tiistaina lipun!
Pakko metsästää tuo uusi levy vinyylinä jostain. Se on oikeestaan melkein tämän vuoden paras julkaisu, tai ainakin yksi parhaista.
Enpä ole tätä pitkään aikaan jaksanut. Tiger Bayn hankin joskus ja hetken aikaa olin siitä innostunut, mutta nykyisin ei vaan jaksa. Tämä bändi kuuluu ehkä vähän samaan kategoriaan Stereolabin kanssa. Ihan sinällään hyviä levyjä, mutta kun tämä ei vaan ole minun juttuni.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Oletko kuullut muita kuin Tiger Bayn? Se on minusta ainakin paska. Suosittelen So Toughia lämpimästi, tosin ei sekään ehkä varauksetta Alxity-musaa ole.
Tai Good Humorin hittiputkea? Tai hommaa se Sub Popin julkaisema kokoelma. Jos niistä ei tykkää ni kandee unohtaa
Ainakin Good Humor oli minulla kirjastosta joskus lainassa. Eli olen minä ainakin jotain muutakin kuullut.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
good humour on kyllä aivan uskomattoman hieno ja samoin so tough vaikka sillä taisi olla joku biisi joka ei ollut kovin hyvä.
haluisin lisää tälläistä reipasta heleää menevää mutta silti haikeaa musiikkia. ainoastaan super "tekee samat". suositelkaa!
melkeen meinaa alkaa kyynelehtimään joka kerta kun kuuntelen mr. donutin. ja just aloin melkeen kun luin pelkät lyricsit.
Although not a follower of David Koresh,
she's a devoted Branch Davidian
melkeen meinaa alkaa kyynelehtimään joka kerta kun kuuntelen mr. donutin. ja just aloin melkeen kun luin pelkät lyricsit.
Mulla tulee tollanen aina Hobart Pavingin alkutahdeista.
St. Etienne D'Aho - Le Baiser Francais on hyvä biisi, jonkinlainen yhteistyö Saint Etiennen ja ransk. laulaja Etienne D'Ahon kanssa...
Jos oikein olen ymmärtänyt, Deborah Wykes tulee Saint Etiennen mukana USA-kiertueelle. Tajutonta!!! Hitto jos Birdie olisi lämppärinä, vaikka Deborahin ääni Saint Etiennen matkassa ei olisi yhtään hassumpaa, tai sitten jos sillä on jotain omaa soolojuttua, en tiiä... Deborah on siis vaikuttanut ehkä maailman ihanimmassa bändissä Dolly Mixturessa. IIIIIH! Ootan keikkaa enemmän kuin mitään ikinä ehkä (taas kerran).
Lisätään vielä, että Tales From Turnpike House on bändin paras levy Good Humorin ohella. Ihan vain vastaukseksi Stratumin kysymykseen ihan alussa. (Toistanko itseäni?)
Hmmm, taitaa olla niin että Debsey oli Saint Etiennessä joskus vuonna 1994? Faktat on vähän hukassa jälleen kerran...
Hmmm, onpa hankalaa sanoa onko Euroopan vai Amerikan versio uudesta levystä parempi. Amerikassahan se julkaistaan vasta ensi vuonna, mutta biisijärjestyksen voi vaihtaa ja ladata ne kolme muuta biisiä täältä.
Ehkä pitää vain kylmästi ostaa se vinyyli mikä ekana tulee vastaan, kun ei kai molempia kehtaisi. Tekevät fanin elämän niin ihanaksi mutta samalla myös mahdottoman hankalaksi.
Onko kukaan muuten nähnyt tätä filmiä Finisterre : A Film About London? Tahdon ihan hirveästi nähdä!!! Julkkaripäivä mun synttäripäivä.
Aij aa? Hae vaikka He's on the phone, se on definitiivinen
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Mun mielestä paras yksittäinen biisi näiltä on Urban Clearway tai Hug My Soul. Ota varmuuden vuoksi molemmat, niin ei tule jälkeenpäin sanomisia. Minun mielipiteisiinhän voi tunnetusti luottaa kuin vuoreen.
Mun mielestä paras yksittäinen biisi näiltä on Urban Clearway tai Hug My Soul. Ota varmuuden vuoksi molemmat, niin ei tule jälkeenpäin sanomisia. Minun mielipiteisiinhän voi tunnetusti luottaa kuin vuoreen.
Urban Clearway on mahtava sellanen avausraita. Ja Hug My Soul on niiin ihana
Tänään on Bobin synttäripäivä. Onnee!
Kaikki tanssii olohuoneissaan I Was Born On Christmas Daytä.
Ihana biisi!
Tänään on myös Shane MacGowanin syntymäpäivä.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!