You are not logged in.
Oisko 99:n EIYL:n ja Valse Tristen soittoajoista jo tietoa?
Mää järkkään vielä joskus sellaiset muusikoiden rallikilpailut. Nimeksi tulee Soittoajot.
Sitten jengi voi kysellä multa, että "olisko soittoajoista tietoa?".
Mää haen takkini.
Tero saatana, s'olet gay!
Mä järkkään puolestani tapahtuman jonka nimi on: "Ikärajaton Lovexin keikka alkaa kello kuusi". Se on mun oma noise-tapahtuma. Ovet lukitaan. Tapahtuma alkaa kun sali on sopivan täynnä ja loppuu siinä puoli kahdeltatoista. Silloin meen moppaamaan verta, joka on vuotanut teinien korvista.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Paree sit huomenna kaikkien rotsien mahtua sisälle tai bännejä satelee
This must be what jail / I will scratch
Paree sit huomenna kaikkien rotsien mahtua sisälle tai bännejä satelee
Saatte bannit siltä koko helvetin keikalta.
Käsken ovimiehen huikata jokaiselle tulijalle "Höööööj" ja jos vastaus on mitään muuta kuin epäuskoinen ja ihmettelevä katse, niin ohjeistuksena on, että pyöritellään lattialla ja heitetään takaisin kotimatkalle.
Tero saatana, s'olet gay!
Sitten en pääse ostamaan perinteeksi muodostunutta euron paskalevyä myyntilaarista ja If Society menee konkkaan
TÄNÄÄN RÄJÄHTÄÄ JA TAIVAS LYÖ TULTAAAAH!
Onk teil porot ja?
Zergafestistä ei mitään kommentteja? Ihmekös tuo, kun en itsekään keksi mitään sanottavaa. Cause for Effectiä en ehtinyt nähdä, Fun oli jotenkin vaisu parista hyvästä uutuusbiisistä huolimatta, Guapo... öö... joo.
tää nyt ei varsinaisesti keikka ole mutta menköön
tänään tiistaina 31.10. meitsi eli ART BARF-UNCLE
soittelemassa levyjä telakalla 20.30-00.30
perusmeininki, hah hah hauskoja suomibiisejä, kantria,
"ihan mitä vaan" ja heeppii tiätty. jos sellane kiinnostaa niin
halvahkoa bisseä koko illan myös, taitaa olla 2,90 tuoppi.
tulkaaha beibet
t: arttu
let me fall out of the window
with confetti in my hair
[quote:5721de2279]kello 19.00 Tampereen konservatorio, F. E. Sillanpään katu 9. 1900-luvun avantgardismin mestariteos. John Cage: Sonatas and Interludes for prepared piano, Adriano Ambrosini (Veronan konservatorio) ja PIRAMK/Musiikin opiskelijat. Liput 10/5 e[/quote:5721de2279]
Nyt joku seisauttamaan niitä kelloja että ehtis tuonnekin!
edit. Torstai. Huomenna.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
No Larkin-raporttia pöytään!?!?
[quote:40d0bf0795]No Larkin-raporttia pöytään!?!?[/quote:40d0bf0795]
En nyt jaksa tarkemmin raportoida, mut aika ihanahan se oli eli tykkäsin. Harmi, että hurjat sääolosuhteet tais rajoittaa yleisön määrää jonkin verran.
Ei millään kyenny
Mut tänään Ayler-dokkari, shinne.
TAMPERE 15.11.2006 PRURIENT, CARLOS GIFFONI, HAARE
> Vastavirtaklubi
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
PAKKAHUONE
4.11.2006 klo 14-18
20/15
17.00 The Thing
(NOR/SWE)
Mats Gustafsson (reeds)
Ingebrigt H. Flaten (bass)
Paal Nilssen-Love (drums)
"Se" alkaa kuulemma jo viideltä. Mulla jää väliin kun rahatilanne on niin katastrofaalinen.
[quote:46ec8ea2f4="Laatu"]PAKKAHUONE
4.11.2006 klo 14-18
20/15
17.00 The Thing
(NOR/SWE)
Mats Gustafsson (reeds)
Ingebrigt H. Flaten (bass)
Paal Nilssen-Love (drums)
"Se" alkaa kuulemma jo viideltä. Mulla jää väliin kun rahatilanne on niin katastrofaalinen.[/quote:46ec8ea2f4]
Oli aivan saatanan hieno keikka! Sanattomaksi vetää melkeenpä... Vaikea nostaa ketään triosta esiin, kun kaikki ukot on ihan hillittömiä soittimiensa taitajia. Silti, täytyy hämmästellä Gustafssonin keuhkojen kapasiteettia. Jäbä on ihan tavallisen kuolevaisen näköinen, mutta foni suussa itse pääpiru. Ja Nilssen-Loven rummuttelu... Ihailin sitä jo muutama vuosi sitten Scorch Trion keikalla Jumo Jazz Klubilla, mutta taas se pääsi yllättämään. Mielettömän, suorastaan käsittämättömän hieno tatsi. Ei voi selittää, se pitää nähdä. Ja Håker Flaten sitten... Oiskohan ollut toka vai kolmas biisi menossa, kun mies oli sahannut jousensa jo paskaksi, ja ihan "normaalisti" sillä läskibasson kieliä soitettiin. Huh huh...
Kalliiksihan tuo reissu tuli, kun junaan meni 50 ja 20 sisäänpääsyyn, mutta sanoisin, että kannatti ehdottomasti käydä muutaman tunnin ajan istumassa Tampereella. Ennen The Thingiä soittaneet pari aktia oli kyllä aika turhia minun mielestä, vaikka kaipa niillekin kuulijansa oli...
Ja helevata, Digeliuksen myyntitiskillä oli normaalien cd:iden lisäksi ilmeisesti fonisti Juhani Aaltosen omista varastoista myyntiin tuomia lp:tä, mm Edward Vesalan I'm Here ja Peter Brötzmann/Juhani Aaltonen/Peter Kowald/Edward Vesala-kvartetin Hot Lotta, kumpikin vuodelta 1973. Levyt oli ihan uusia ja soittamattomia, ja hintaa niillä oli tosin 200/levy, joten ostamatta jäi... Koskin sentään niitä.
Lisää jatsin huumaa Tampereella sunnuntaina 12.11. Gentle Evilin tahtiin Vastavirralla. Ohjelmassa myös Radiokatve, liput muutaman latin.
Mä järkkään puolestani tapahtuman jonka nimi on: "Ikärajaton Lovexin keikka alkaa kello kuusi". Se on mun oma noise-tapahtuma. Ovet lukitaan. Tapahtuma alkaa kun sali on sopivan täynnä ja loppuu siinä puoli kahdeltatoista. Silloin meen moppaamaan verta, joka on vuotanut teinien korvista.
Laatu, lovexin laulaja sivuaineilee etnomusikologiaa saatat törmätäkin siihen
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Ed Harcourt oli tosi hyvä!
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
tänään ihana maritta kuula! jipii.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Sunnuntaina 14.1.2007 on lepopäivä kaukana.
FORGET THE LOUNGE, HERE COMES YOUR HERESY!
Pääkallopaikalla Tampereen Vastavirta-klubilla möykkää arvon artistit
SUR-RUR(oulu-hki-tku)
KURSK(hki)
KYKLOOPPIEN SUKUPUUTTO(tre)
Homman nimi on BOOTLEG, ja jopa sisään pääsyhinta on vaivaiset 4(5 sijaan) jos tuot paikalle oman nauhurisi ja tallennat haluamaasi musiikkia!
Sekopäistä kyllä, mutta myös pieni punainen lanka löytyy, sillä kaikilta näiltä bändeiltä on tulossa ulos 12" vinyylilevy piakkoin. Bändit soittavat (pelkästään?) uutta materiaalia, ja kyseessä on ns. ennakkokuuntelutapaus livenä!
Ilta alkaa hieman normaalia aikaisemmin jo klo 21:00
tule ja tallenna
Pointless Note (aqzu&hooky) soittaa perjantaina levyjä Gastropub Usvassa klo 18.00 alkaen koko illan.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Pointless Note (aqzu&hooky) soittaa perjantaina levyjä Gastropub Usvassa klo 18.00 alkaen koko illan.
Onpas mukavanoloinen paikka tuo Usva, en oo ikuna käynyt. Vois tulla poikkeen jos saa houkuteltua tyttiksen mukaan.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
[quote:65815d1b58="aqzu"]Pointless Note (aqzu&hooky) soittaa perjantaina levyjä Gastropub Usvassa klo 18.00 alkaen koko illan.
Onpas mukavanoloinen paikka tuo Usva, en oo ikuna käynyt. Vois tulla poikkeen jos saa houkuteltua tyttiksen mukaan.[/quote:65815d1b58]
sinne jpp! On kyllä vallan mainio mesta, Belgialaiset oluet arvossaan ja kaikella tapaa viimeisen päälle sisustettu (esim. kaikki kymmenen kaiutintakin on Geneleccejä vaikka lähinnä taustamusiikkiin tarkoitettu..
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Tällä hetkellä näyttää hyvin vahvasti siltä, että poikkean paikalla klo. 21-22 välisenä aikana.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Tällä hetkellä näyttää hyvin vahvasti siltä, että poikkean paikalla klo. 21-22 välisenä aikana.
Näyttää vahvasti siltä että en pääse tulemaan mutta katsotaan vielä
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.