You are not logged in.
Huomenna Klubilla olis tanssimusiikkia johon liittyy avainsanoina kuulemani mukaan ainakin "tytöt" ja "kasari".
Sinne ehkä.
Sitten kesäkuun viimeinen päivä samaisessa paikassa olis ilmeisesti jotain avaruusnoiseprogea niille jotka ei usko avaruuteen.. eli acid mother temples (?)
"Every second counts
When I am with you
I think you are a pig
You should be in a zoo"
- Bernard Sumner
Sitten kesäkuun viimeinen päivä samaisessa paikassa olis ilmeisesti jotain avaruusnoiseprogea niille jotka ei usko avaruuteen.. eli acid mother temples (?)
Kai se on toista kertaa Happomutsit nähtävä ja kuulo menetettävä
This must be what jail / I will scratch
[quote:0fa0822239]Huomenna Klubilla olis tanssimusiikkia johon liittyy avainsanoina kuulemani mukaan ainakin "tytöt" ja "kasari". [/quote:0fa0822239]
Sinne!
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Sinnepä sit. Lintumies mukaan?
Et. Olisi kannattanut, oli kolme loisteliasta live-aktia. Mieletön kattaus kyllä. Ja Gneen kotiviini <3
menkää swaeg-juttuihin jos siellä treellä on. kuun vaihteessa pitäs olla.
Although not a follower of David Koresh,
she's a devoted Branch Davidian
tullut käytyäkin kerran. Hino kun koristelivat grafiikallaan koko klubin, muuten ei jotenkin sytyttänyt. Saattoi kyllä vaikuttaa muutkin asiat omaan tunnelmaan.. Pitänee yrittää toistamiseen
Torstain kattaus oli kyllä oikein hyvä Pharaoh Overlordin kolmevarttisesta transsitykityksestä Kemiallisten Ystävien nauhakikkailuhippeilyyn (läheisessä pöydässä huutokilpailua pitänyt kaksikkokaan ei onnistunut latistamaan tunnelmaa) ja itse pääaktiin, joka lähestulkoon vei järkeni ja sydämeni muttei onneksi kuuloa tällä kertaa. Pink Lady Lemonadea olisi voinut kuunnella loputtomiin - luultavasti tosin monien läsnäolleiden mielestä niin tapahtuikin.
Niin joo, Popeda soitti Tampereen keskustorilla eilisiltana. Kuulin pätkän Pitkää kuumaa kesää
Mitä siellä Tampereella on tapahtunut? :?
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Viikonloppunoisea Vastavirtaklubilla:
pe 8.7. SYNTESIA : Halo Manash, No I Ain't & Tres + dj:t - Liput 5e / jäs. 4e
la 9.7. TRIPLE NOISE NIGHT : Hotguitars, Mohel, MurhaMurhaItsemurha - Liput 4e / jäs. 3e
Voisin jompaa kumpaa harkita, jos rahat mitenkään riittää.
Mental Alaskaa Telakalla:
Su 10.7. liput 5 . MENTAL ALASKA & FLY RITE FESTIVAL:
chris corsano (usa)
Avarus
Iiro Ollila(huuto) & Janne Tuomi(lyömäsoittimet)-duo
Rauhan Orkesterin jäseniä
+ dj-kaksikko Veturimiehet Heiluttaa
hei te tampereen rotsit, tänään Sohoon Supersonic -iltamiin! Edustus tällä hetkellä ilmeisesti ainakin kolme, aikomuksenaan kuunnella brittipopittelua hyvässä seurassa.
Jeps, aika parhauttakin soittivat välillä. Varsinkin se Sohon omistaja. Pelkkää plussaa tälle taajamalle moiset iltamat. Ehkä soittavat seuraavaksi erilaisella kattauksella, joskaan ei tuollainen pluraalikaan setti mitenkään huono ollut. Lopussa alkoi ehkä tulla vähän turhankin tekemällä tehtyjä hassunhauskoja hulluttelubiisejä. Ne olis voinut ehkä jättää pois.
Soho on ihan mukava Gastropubi.
"Every second counts
When I am with you
I think you are a pig
You should be in a zoo"
- Bernard Sumner
joo, kyllä pitää mennä seuraavallakin kerralla! Mukava paikka ja mukava kattaus musiikkia. Uusia tuttavuuksia jonkun verran ja kaiken kaikkiaan taso pysyi kohtuullisen korkeana koko ajan.
Tämä tulee vähän myöhässä, mutta aivan mainio helteisen sunnuntai-illan päätös oli Chris Corsano ja huutava kaljupää. Rauhan Orkesterin kohdalla keitti yli, kun se oli niin jazzia..
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
To 4.8 cleaning women @ klubi. Mut tuskin jaksan vaivautua.
Sohossa 8.8. supersonic ja 15.8 old school punk & brit rock eli toisin sanoen tulee pistolsit, paskaksit, clashit, jamit, cockney rejectsis, sham kuusysit, cock sparrerit, jne jne jne plus sit varmaan oasista ja kaikkee muuta viilee brittipubirockia.
laddism begins at home
2005 Annikin Tähtimusiikkifestivaalin esiintyjät ovat: Ville Leinosen Raastin 2017, Kumma Heppu ja Lopunajan Voidellut, Hilja Grönfors, Hiskias Möttö ja Mojakka, Sydän, sydän, Tuomas, Skeleton Chords, Moppi sekä Dadao Trio. Tapahtuman juontaa Sere. Väliaikamusiikista vastaavat Dj:t Art Barf-Uncle, Läski-Pete ja Kuuro Kädetön Paisti.
Klo 22.00 kulttuurikeskus Telakalla alkavan virallisen Annikin Tähtimusiikkifestivaali-klubin esiintyjät ovat Aavikko sekä Jere Dangerous plus Mc. Pääsyliput 6 .
Ilmainen eikä kaukana, vois mennä...
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Hyvä. Jpp, lauantaina. Silloin lisäksi tämmöinen Sorsapuistossa:
"Mainostusta..
"Nyt tulevana lauantaina 6.8. klo 12-20 Tampereella on taas jo melkein
perinteeks muodostuneet Spray Jam- katutaidekarkelot, tällä kertaa
Sorsapuistossa. Eli tusinan verran taiteilijoita maalaa teoksia, ja
ohessa soi rap, elektro ja breiksit ja kaikki sen suuntainen. Mukana
menossa Eero ja Fila, Toffo, Ryynäsen Bob, Joonas, Lazy-I, Hank Holiday
ja ehkäpä joku muukin saattaa lyödä levyn tai pari siihen lautaselle.
Kasvissafkaa, myyntikojuja, leppoilua, piknikkiä, hyvää fiilistä,
tajunnanräjäyttäviä taide-elämyksiä ja sä ja sun kaverit.
Eikä edes maksa mitään. Tyhmää olis jättää väliin. "
Huomenna tapahtumien yö. Ei taaskaan mitään ihmeellisyyksiä. Kirjakaupat tarjoo mielenkiintoisia juttuja periaatteessa ja niit tarjouspöytiä. Tulee varmaan piipahdettua Akateemises, suomalaises ja bukras.
Ehkä jopa näsinpuistos liekkei katsomassa.
laddism begins at home
joo, pitänee raahautua ottamaan iloa irti tapahtumista. Edes jotain.
Vastavirta-klubilla tänään
Janne Laurila, Samae Koskinen, Tapes Liput 4e / jäs. 3e
Menkää ny joku. En tiedä jaksanko ite, mutta klubin pyörittäjä pistää sen verran mainostustekstareita, että tulee huono omatunto, jos ei mene