You are not logged in.
Uudet sivut avataan syksyllä 2011
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Neidit lavalla on ennennäkemätön konsertti, jossa estradille astuvat eturivin artistit Chisu, Jippu, Kristiina Brask ja Jenni Vartiainen ensimmäistä kertaa tällä kokoonpanolla. Illan juontaa Heikki Paasonen ja artisteja äestää Leri Leskinen.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Jippu päättää hetken kestäneen mediahiljaisuutensa suht tyylikkäästi:
http://metrolive.fi/jutut/artikkeli/502 … nulla-oli/
Ahdistukaa! Kun esiinnyin täällä viimeksi, minulla oli jalassa villasukat. Olen luopunut niistä, koska niitä näkee nykyisin jokaisen artistin jalassa, Jippu sanoi keikan alkajaisiksi.
Eräs uusimmista sanoituksistani kertoo siitä, kun panin venäläistä huumekauppiasta. Oli muuten hyvä pano! hän sanoi ja sai yleisön nauramaan irstailullaan.
http://metrolive.fi/jutut/artikkeli/502 … nulla-oli/
Kirjoitan sulle maailman ruminta viimeistä tekstiviestiä. Olen se, jota rakkaus ei tarvitse. Tahdon mennä Hakaniemen silloille. Olen matkalla eksyneiden taivaaseen, olen matkalla hullujenhuoneeseen. Minä syöksyn vastatuuleen.
Osaan kunnolla rakastaa vain yleisöä, rakastakaa te toisianne.
Nussiva Jippu
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Jippu villillä tuulella: Keskivartalossa on vähän makkaraa, mutta p***e on säilynyt
Liekö häistä johtunut onnellisuus sekoittanut laulajattaren pään, sillä tuoreen rouvan jutut olivat välillä liiankin lennokkaita.
pillu juttuja buu?
pillu juttuja buu?
Jipusta vielä sen verran että hän kehui minulle seurakunta yhteydessä "kirkkovenettään", että sen on kuulemma taiteilijapiireissä tiedettyä harvinaista herkkua. Ja kun kysyin tämän haarojen välisen soutulaitteen ominaisuuksista, niin Jippu vastasi että hänellä on takapillu. Kerran olessamme autoajelulla keskellä kesäistä yötä, Jippua alkoi pisittää ja hän ryntäsi lähimpään pusikkoon. Minä näin että oli kyllä kyykyssä pissiessään, eikä seisonut niin kuin miehet joilla virtsa tulee etukautta. Oletin näkeväni sirkusta: seisaaltaan taaksepäin kusevan naisen.
Jippu. Uudet sivut avataan keväällä 2012
Jusssiiiiii
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Jussi ei tiedä mikä on takapillu
en ole kolmekybänen emoboy
Tänään Teemalla:
ti 21.00
Musiikki lisää hyvinvointia! Musiikkivieraana esiintyvät laulaja Jippu ja panhuilisti Stefan Stanciu. Asiantuntijavieraana on aivotutkija Minna Huotilainen. Musiikin lomassa keskustellaan musiikista ja sen tuottamasta hyvinvoinnista.
bzort glorf bööth
Jippu ja Stefan, siinä vasta duo
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Jippu lauloi silmät kiinni ja ajattelin vain takapillua.
jippu ja seksuaalisuus
panhuilu-stefan ja keep on keepin' on ässämeno
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
panhuilu-stefan ja keep on keepin' on ässämeno
Twin Peaks -tunnari yks kaikkien aikojen covereita
Hengellisyyttä ja baarikulttuuria
Haaveilen kesämökistä jossakin Saimaan rannalla. Saisin kirjoittaa rauhassa lauluja, katsella ja kuunnella luontoa ja itkeä yksin. Tarvitsen yksinoloa, se ruokkii ja parantaa.
Olen seestynyt. Hämmästelen sitä miten minäkin voin ja uskallan olla onnellinen. En enää ruikuta niin paljon.
Mukana on muun muassa gospel-kuoroja. Halusin yhdistää oman hengellisyyteni ja baarikulttuurin. Levy tulee olemaan aika radikaali myös hengellisissä piireissä. Olen sellainen napanöyhtätyyppi, joka puhuu vain itsestään. Sanoitukset ovat hyvin henkilökohtaisia
Last edited by tigrushka (29.12.2011 13:43)
Vittu meijän naapuriin et kyllä tule.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
:peul:
samaa olin tulossa postaamaan
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.