You are not logged in.
Pages: 1
Tehdään nyt se MC5-otsikkokin tässä samalla.
Stoogesin ohella yksi tärkeimmistä protopunk-bändeistä Detroitista (johon bändin nimikin viittaa). En ole tutustunut lähemmin muuhun tuotantoon kuin debyytti Kick Out The Jamsiin. Taitaapa olla yksi energisimmistä livelevyistä, mitä olen koskaan kuullut. Kitarat kirskuvat, rytmisektio soittaa tiukasti yhteen ja vokaalitkin toimivat. Suosikkibiisejäni ovat nimibiisi ja I Want You Right Now. Kovin usein en ole jaksanut levyä enää viime aikoina kuunnella, mutta ehkä voisi olla aika uudelle tulemiselle.
Ulkomusiikillisestikin MC5 on ihan mielenkiintoinen bändi. Muistelisin jostain lukeneeni, että tyypit ryöstelivät melko ammattimaisesti autoja, perustivat Valkoiset Pantterit-nimisen järjestön ja kasasivat asuntonsa täyteen aseita. Jonkinalaiseen piiritystilanteeseen tuo taisikin aikanaan päättyä.
Ainakin Back In The USAan voisi vielä joskus tutustua.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Mullahan on kaikki näiden levyt ja kaksi ekaa jopa vinyylinä, huomasin! Joo kyllähän näitä kelpaa diggailla, tosin niin kova bändi ei tämäkään ole, että olisin jaksanut enää tällä iällä lähteä Ilosaareen vittuuntumaan ja tappelemaan. Itse diggailen enämpi noita studiolevyjä ja paras piisi on ilman puheita "Looking At You".
Jotain kiintoisaa dvd-julkaisua oli hiljattain tullut, vai oliko niin ettei sitä saanutkaan julkaista, ennen kuin perikunnat riitelevät itsensä kappaleiksi?
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
1999 tuli näitten kokoelma ostettua ja diggailtua ties minkä aikaa, kunnes jossain vaiheessa julistuksenomaisesti rupesin vähättelyn köyhälle tielle. Tiedä miksi sitten, nyt nämä palautuvat lähinnä takaraivoon, 'American Ruse' etunenässä. Syvempää tutustumista vaatii hän
Wayne Kramer oli tosiaan Patti Smithin vaimo, RIPpiä vaan
ATP:ssä siten DKT MC5 vokalistinaan Mudhoneyn Mark Arm. Uskon että on aika hyvä, luotan kyllä Markin voksutatsiin
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Tähän Ulviksen Stooges-kommentit.
"A repo man's always intense"
Wayne Kramer oli tosiaan Patti Smithin vaimo, RIPpiä vaan
Ööh häh? Oon nyt vähän pihalla. Kukas se Frederick sitten.. Ilosaaren keikka meni ihan ohi viime vuonna. Kick Out The Jams on ihan ok.
edit: joo, luin nyt ton babrigan viestin uudemman kerran ja tajusin
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Kick Out the Jams, motherfuckers! Hitto, ehkä kovimpia rokkibiisejä koskaan. Eikä sitä suotta ole joka toinen bändi coveroinut, on se vaan niin tykkibiisi. Koko Kick Out the Jams levy on kyllä hyvää räkästä rokkenrollia, mutta toi nimibiisi vaan nousee niin selkeesti parhaaks biisiks, ettei muilla biiseillä ole mitään jakoa.
Ne ton jälkeiset levyt ei tavottanut sellasta rokin alkuvoimaa, mikä on Kick Out the Jamsille tallennettu. Ei lähellekään.
Mutta Stooges on silti kokonaisuutena aika paljon parempi bändi.
Ilosaarirockin keikka oli ihan kiva...
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Vihdoinkin sain hankittua Back in the USA ihan omaksikin. Aika erilaistahan tuo on kuin Kick Out The Jams. Enemmän siinä on niitä alkuperäisiä rock & roll-vaikutteita ja sinällään en aina tuontyylistä musiikkia jaksa, mutta Back in the USAlla nuo vaikutteet eivät ärsytä, joka johtunee varmaan siitä, että soitto on kaikkea muuta kuin löysää.
<@DBGene> senkin karkki
Tylsäksihän se Back In the USA kävi. Ei ollut mun juttu. Kick Out The Jamsin vois kuitenkin levyhyllyssä jatkossakin pitää, vaikkei sitä kovin usein jaksakaan kuunnella.
<@DBGene> senkin karkki
tässä kyllä semmoinen klassikkobändi jota en ole oikein koskaan tajunnut
High Time rokkilevyjen top 10:ssa, helposti.
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Power Tripkin kiinnostais, siin on kai paras versio Black to Commista
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Pages: 1