You are not logged in.
psykokarkki wrote:eikös näiden laulaja ollu bongo? eiq en oo nyt ihan varma.
spåm
Joo. Bongo Box. Ja kitaristina oli The Wedge.
sit on anus clayton ja se jonka nimee kukaan ei muista...
Black Metal on oikeasti muutakin kuin skandaalijournalismia.
jäsen: vitun hapan (suljettu?) pappaosasto
Ylitarkastaja Tolonen wrote:psykokarkki wrote:eikös näiden laulaja ollu bongo? eiq en oo nyt ihan varma.
spåm
Joo. Bongo Box. Ja kitaristina oli The Wedge.
sit on anus clayton ja se jonka nimee kukaan ei muista...
Mulder. Diggasin kun jossain vanhassa Soundin käännöshaastiksessa Mullenin habitusta kuvailtiin sanoin "iätön hintti kohtaa Vietnam-veteraanin -look".
turpa kii ja laula
Näiden uusi sinkku on kauhean huono. :yyhhhh:
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Ensikuulemalta aika tylsä levy... Soptifyssa voi tutustua.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Näiden uusi sinkku on kauhean huono. :yyhhhh:
joo, ehkä paskin u2-sinkku ikinä.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Toka kuulemalla toimii jo paremmalla... Magnificent ainakin kolahtaa jo.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Ja Moment of Surrender.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Biisit 5-7 ovat aika rankka notkahdus...
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Omaperäisyyttä havaittavissa uuskakkosen uusimman levyn kannessa?
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Yrittäkääpä nyt vähän
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
tää on hyvää -topikissa nämä
Tulikin kai kehuskeltua jo vapaalla puolella. En omista, enkä ehkä oo ees kokonaan kuullu, mutta mitä oon kuullu, skarpeinta sitten Achtung Babyn parhaiden hetkien. Kertseissä on imua. Kertoo jotain, että mun piti levykaupassa kysyä, mitä tää on. Ja kun se sano U2, pakotin sen todistamaan sen. Tyttöraukka.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Magnificent on mun mielestä ihan mahtava pop-biisi. Sitä kuunnellessa teki mieli päästä samoin tein johonkin stadionkonserttiin.
En ole näiltäkään kuullut vissiin ainuttakaan kokonaista levyä. Tykkäsin jostain syystä siitä Vertigo-biisistä, se oli jotenkin niin älyttömän tyhmä biisi että mittarit heitti täyskierroksen.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
eipä niin, mut onks joku saanu kuullu sitä uutta klamydiaa?
eipä niin, mut onks joku
saanukuullu sitä uutta klamydiaa?
Bändi kyllä huononi silloin kun ne vakavoituivat ja tekivät biisin insestistä. Siitä oli lyhyt matka niihin kiitospaitabiiseihin. :x
Paras biisi - Huipulla tuulee
Toiseksi paras biisi - Pala rauhaa
Kolmanneksi paras biisi - Mä lähden himaan
Neljänneksi paras biisi - Kemppainen
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
en kovin hyvin tunne tuotantoaan mut pannan:
1. turpa kii mä olen pelti kii (tai mikä sen nimi nyt onkaan)
2. junttihinttirunkkari
3. mä lähden himaan
Enpä oo kyl uutta matskua ees mistään kuullu. Ainakaan tietoisesti. Oletusarvoisesti ei kyl kiinnostakaan.
Niin no, melkeen 20 vuoteen ei oo varsinaisesti kiinnostanu, mitä nää tekee. Siksipä toi yllättikin, siis useampi hyvä biisi, eikä vaikuta ees miltään kertakäyttökamalta (tietenkään).
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
[quote:a0f90b4703="shanks"]Enpä oo kyl uutta matskua ees mistään kuullu. Ainakaan tietoisesti. Oletusarvoisesti ei kyl kiinnostakaan.[/quote:a0f90b4703]
Niin no, melkeen 20 vuoteen ei oo varsinaisesti kiinnostanu, mitä nää tekee. Siksipä toi yllättikin, siis useampi hyvä biisi, eikä vaikuta ees miltään kertakäyttökamalta (tietenkään).
siis puhutaanko edelleen uudesta klamydiasta?
Sanonpa vielä ihan vittuillessani, että en uskois että uusin levy kiinnostais paskaakaan, jos kuulisin vaan yhen näytebiisin varsinkin jos vielä tietäisin etukäteen et se on ko bandi. Mitä vähemmän hypeä sen paree.
Vois kyllä kuunnella Achtung Babyn joku päivä. Oli siellä hyvää matskua ainakin kauan sitten
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Vois kyllä kuunnella Achtung Babyn joku päivä. Oli siellä hyvää matskua ainakin kauan sitten
1990-luvun alun parhaita levyjä! En kyl oo vuosiin kuunnellut.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
I wasnt trying to be like Bono. Hes not from Africa Im from there. Im tired of pop stars who say, Give peace a chance. Id rather say, Give war a chance.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Eilisten irkkikeskustelujen jälkeen vois vähän new wavetella noita ekoja levyjä täs loppuviikosta.
Älä päästä painiks sitä
looriskin ottaa kantaa kolumnissaan
on kyl jotenki sairaan näkönen hökötys se "hämähäkki" joka pilkottaa stadikalta. aamulla ku kävelin ohi niin innokkaimmat fanit oli jo jonottelemassa, pääseeköhän siitä enää iltapäivällä ohi
onko monikin foorumisti menossa? saadaanko liveraporttia jonosta
Menossa ollaan ja U2-neitsyys menee samalla.
Odotan todella kovaa keikkaa.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Tuli hirveä fiilis mennä jollekin tälläselle superkeikkaspektaakkelille. Ehkä joskus on varaa vähän hullutella.
Onneks on tänään ja huomenna duunissa, mutta harmikseni oon toisella puolella kaupunkia kun U2 purkautuu.
soittivat mm. miss sarajevoa kun menin ohi, veikkaan (jonkin settilistan nähtyäni) et tulee oleen illan paras biisi, tosin pavarotti ei taida päästä feattaan
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Lippu tupsahti lauantaikeikalle. Alkuillasta KXPt ja muut hassuttelut Punavuoressa ja sit spektaakkelin pauloihin stadikalle.
Täytyyp ottaa nää tän vuosituhannen levyt kuunteluun, kai ne aika paljon niitä tuol veivaa.
Älä päästä painiks sitä