You are not logged in.
Ja pakkohan sitä näin helsinkiläisenä on valittaa, että Dynamon alakerta ei ehkä ole viikonloppuisin kovinkaan viihtyisä kun ilta käy pimeämmäksi ja ihmisiä ilmenee paikalle.
Mitä vittuu taas!+
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
http://mp3archives.wfmu.org/archive/SZ/ … tienne.mp3
Tuolla on joku live. En tiedä mistä ja millo.
Olispa jo lokakuu!
[quote:852a0e9037="ginipoika"]Eli tällainen:
Saint Etienne's Foxbase Alpha is being reissued next month, along with untold delights on a bonus disc. The brave new world of super-deluxe has afforded us the extra pleasure of attaching a giant Subbuteo player decked out in the 1970s Saint Etienne kit, packed in a vintage green box.
http://www.guardian.co.uk/music/2009/ap … ble-record[/quote:852a0e9037]
Häh, koska tää nyt on tulossa? Kohta loppuu kärsivällisyys ja tilaan sen tavisdeluxen. Vai onks tässä nyt jotain mitä en tajuu ja oon mokannu?
[quote:6d53826bd7="leposi"][quote:6d53826bd7="ginipoika"]Eli tällainen:
Saint Etienne's Foxbase Alpha is being reissued next month, along with untold delights on a bonus disc. The brave new world of super-deluxe has afforded us the extra pleasure of attaching a giant Subbuteo player decked out in the 1970s Saint Etienne kit, packed in a vintage green box.
http://www.guardian.co.uk/music/2009/ap … ble-record[/quote:6d53826bd7]
Häh, koska tää nyt on tulossa? Kohta loppuu kärsivällisyys ja tilaan sen tavisdeluxen. Vai onks tässä nyt jotain mitä en tajuu ja oon mokannu?[/quote:6d53826bd7]
At long last, we are happy, proud and delighted to be able to let you know that the Subbuteo Edition of Foxbase Alpha is ready to go.
It will be on sale from Monday morning, 10am (British Summer Time).
To get your copy just click
here - we're pretty sure they won't be around for long so if you snooze you lose!
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Oon duunissa tuolloin, mutta toivottavasti on vielä myöhemmin jotain jäljellä.
hyvä veto olla ilmoittamatta tässä vaiheessa hintaa
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Njoo, posteineen maksais melkein 51 puntaa saada toi paketti Suomeen. Jätänpä väliin. En ehkä pidä tuota ukkelia, paria pinssia ja julistetta ihan noin suuressa arvossa, vaikka varmaan kiva paketti kaikin puolin. Sen 40 puntaa, mitä toi siis maksaa ilman posteja, olisin ehkä voinut maksaa, mutta ei helkkari nyt yli viittääkymppiä kyl. Pitää siis tilata joku päivä vaan ne pelkät deluxe cd:t.
Ja Go Kart Mozart ja Annie lämppää Lontoossa. Vihdoinki näkee Felt-Lawrancen toiminnassa.
Pistetäänpä vaikka tähän, että olisi tarjota yksi kappale noita Subbuteo-spesiaaleja kohtuullista korvausta vastaan. Mulla on nimittäin sattumoisin yksi ylimääräinen paketti, josta en ole maksanut itse mitään. Siksi irtoaisi taatusti halvemmalla kuin tilaamalla.
Tai sitten rupean ahneeksi ja säilön paketin muutamaksi vuodeksi kasvamaan korkoa.
Sarahilla oli vähe kurkku pipi, mutta silti hyvä keikka. Foxbase Alpha tuli järjestyksessä ja sitten vielä päälle muutama tykitys.
Annie oli myös hyvä. Oikeestaan helkkarin hyvä. Go-Kart Mozart ei esiintyny ollenkaan. En tiä miks.
[quote:3a468bf186="leposi"]Sarahilla oli vähe kurkku pipi, mutta silti hyvä keikka. Foxbase Alpha tuli järjestyksessä ja sitten vielä päälle muutama tykitys.
Annie oli myös hyvä. Oikeestaan helkkarin hyvä.[/quote:3a468bf186]
Wish I was there. Hyvä paketti Annien kera. Pari päivää on taas tullut kuunneltua Foxbase-vinyyliä Betan innoittamana.
[quote:b51cf774d6="Yllapito2"]Pistetäänpä vaikka tähän, että olisi tarjota yksi kappale noita Subbuteo-spesiaaleja kohtuullista korvausta vastaan. Mulla on nimittäin sattumoisin yksi ylimääräinen paketti, josta en ole maksanut itse mitään. Siksi irtoaisi taatusti halvemmalla kuin tilaamalla.
Tai sitten rupean ahneeksi ja säilön paketin muutamaksi vuodeksi kasvamaan korkoa.[/quote:b51cf774d6]
Panin sulle privaa aikaa sitten. Enpä kuule tiijä. Ehkä seuraavaks tuun ovelle kolkuttelemaan. En kyllä sittenkään tiijä.
On muuten käsittämätöntä, että miten hieno tämä uudelleen tuotettu Foxbase Alpha on. Täydellinen!
Mikäli joltain fanittamiseen taipuvaiselta on jäänyt Sarah'n sooloilut kuuntelemati, niin kannattaa ehdottomasti ottaa nekin ohjelmistoon. Etienneen verrattuna kenties astetta vähemmän akateemista, toisin sanoen ihan suoraviivaista diskopoppia löytyy noilta Lipslide- ja Kelly's Locker -levytyksiltä. Oikeastaan nää menis pienin muutoksin ihan täydestä Etienne-julkaisuina, mielestäni laadukkuutensakin puolesta.
Mikäli joltain fanittamiseen taipuvaiselta on jäänyt Sarah'n sooloilut kuuntelemati, niin kannattaa ehdottomasti ottaa nekin ohjelmistoon. Etienneen verrattuna kenties astetta vähemmän akateemista, toisin sanoen ihan suoraviivaista diskopoppia löytyy noilta Lipslide- ja Kelly's Locker -levytyksiltä. Oikeastaan nää menis pienin muutoksin ihan täydestä Etienne-julkaisuina, mielestäni laadukkuutensakin puolesta.
Olen täysin samaa mieltä. Tosin Kelly's Lockerin olen kuullut ehkä kerran alusta loppuun, joten siitä ei nyt sen paremmin voi sanoa. Mutta Lipslide on kyllä parhuudessaan täysin samalla tasolla Saint Etienne -julkaisuiden kanssa.
EI KIINNOSTA
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
First up, the deluxe editions of Good Humor and Tales From Turnpike House are set for release on October 4th.
As ever, we have trawled basements, shoe cupboards, and lock-ups in Malmo for bonus tracks and different mixes.
Aqualad (which was left off Finisterre due to a clerical error) will be on TFTH, as will the lovely Woodhenge.
Pitäis vielä toi So Tough deluxe edition hommailla jonain päivänä. En ole varmaankaan koko levyä kuunnellut alusta loppuun kuin ehkä säkällä viisi kertaa.
Last edited by leposi (16.07.2010 17:21)
Su 22.5. Korjaamolla
en ole kolmekybänen emoboy
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
voi helkkari samana päivänä pere ubun kanssa. kumpaanko mennä, kas siinä pulma.
ai kumpaan vai? jatkot pere ubu -topikissa
voi helkkari samana päivänä pere ubun kanssa. kumpaanko mennä, kas siinä pulma.
Voeee
Helppo valinta. Pere Ubun voi katella sit Primaverassa.
en ole kolmekybänen emoboy
No mitä vittua nyt taas
Saiskohan noi hartsairkkuiltua molemmat.
Älä päästä painiks sitä
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Panin kuunnellen So Tough -levyä pitkästä aikaa. Selvästi yhtyeen paras levy. Mario's Cafe , Avenue :sydan:, Hobart Paving :sydan::sydan:
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.