You are not logged in.
Näinhän se menee
Valitettavasti on käynyt rosvo.
Aika vähälle jäänyt noi skorailut, onko mua kusetettu?
Kerran oisin kyl varmaan saanut jotain nelikybästä, mut se oli aika pelottava :x
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Saispa nelikybästä
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Pitäs varmaan itekin alkaa soitteleen Arizonassa.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Kerran oisin kyl varmaan saanut jotain nelikybästä, mut se oli aika pelottava :x
Muistan tän.
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
Oisin saanu jonkun motoristin koksu/mdma-sekotuksii viimeks!
Ois kandennut ottaa doggy baggiin
Mullehan sanottiin viimexsi että "dj ** saa niiin paljon pillua, että..."
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
[quote:92fbe8ee4e="siljayves"]Oisin saanu jonkun motoristin koksu/mdma-sekotuksii viimeks! [/quote:92fbe8ee4e]
Mullehan sanottiin viimexsi että "dj ** saa niiin paljon pillua, että..."
Multa halutaan vain ostaa päihteitä: piriä, kukkaa ja juomia baareissa joiden dj-tiski on lähellä baaritiskiä.
[quote:2aa397f74b="Joe Caligula"][quote:2aa397f74b="siljayves"]Oisin saanu jonkun motoristin koksu/mdma-sekotuksii viimeks! [/quote:2aa397f74b]
Mullehan sanottiin viimexsi että "dj ** saa niiin paljon pillua, että..." [/quote:2aa397f74b]Multa halutaan vain ostaa päihteitä: piriä, kukkaa ja juomia baareissa joiden dj-tiski on lähellä baaritiskiä.
Smaa paitsi toi vika on jäänyt kokematta.
http://www.facebook.com/group.php?gid=3 … 474&ref=ts
Siel o hauskoja kertomuksia.
suavester wrote:[quote:2aa397f74b="Joe Caligula"][quote:2aa397f74b="siljayves"]Oisin saanu jonkun motoristin koksu/mdma-sekotuksii viimeks! [/quote:2aa397f74b]
Mullehan sanottiin viimexsi että "dj ** saa niiin paljon pillua, että..." [/quote:2aa397f74b]Multa halutaan vain ostaa päihteitä: piriä, kukkaa ja juomia baareissa joiden dj-tiski on lähellä baaritiskiä.
Smaa paitsi toi vika on jäänyt kokematta.
Silja sulle yxs dj-juttu, ei liity kyl koxsuun
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Superkovis DJ Swamp
Tässä ovat Suomen seksikkäimmät tiskijukat
Ovat muuten timanttisissa bileissä: Kalajoen juhannus.
Harmi, että oon tuolloin Berliinissä, muutenhan olisin menossa.
Ovat muuten timanttisissa bileissä: Kalajoen juhannus.
Näiden varjobileet on ollu kovia
Valitettavasti on käynyt rosvo.
Siika Summer Party 2010