You are not logged in.
Mä osaan painaa play-nappulaa ja valita maailman parhaat biisit. Muuta en ikinä aiokaan opetella.
Mä osaan painaa play-nappulaa ja valita maailman parhaat biisit. Muuta en ikinä aiokaan opetella.
Samoin! Eiku osaan myös tanssia "omia" biisejä.
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
[quote:2d088b48b7="leposi"]Mä osaan painaa play-nappulaa ja valita maailman parhaat biisit. Muuta en ikinä aiokaan opetella. [/quote:2d088b48b7]
Samoin! Eiku osaan myös tanssia "omia" biisejä.
Sama! Mut en koskaan tanssi niitä!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Enpä ole kauheasti biittimiksannut sitten Mocambo/Bundolo-aikojen, mutta oli hauskaa onnistuessaan...
Tässä muuten d'n'b/Katri Helenaa niiltä vuosilta. Toimi setissä niin hyvin sellaisena osittaisena biittimiksauksena, että duunattiin Garethin kanssa ja Teemun avustuksella "biisi":
http://www.arttu.org/kantri/DropTopKatri.mp3
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Osaan soittaa Talk Talkin "Such a Shamen" ja nojata levaripöytään ja nyökytellä coolisti kertsissä hymyillen sivussa olevaan kameraan
kamera
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Osaan vetää teipillä munan piiloon!
Uskotaan
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
[quote:731984d818="Jean-Babtiste"]Osaan soittaa Talk Talkin "Such a Shamen" ja nojata levaripöytään ja nyökytellä coolisti kertsissä hymyillen sivussa olevaan kameraan
kamera [/quote:731984d818]
Osaan soittaa jatkoilla kyseisen biisin musiikkivideon maailmaa rakastaen ja kavereita halaillen
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
Noillahan onkin hauskoja videoita
[quote:cf43156e79="forssto"]Osaan vetää ravulla munan piiloon![/quote:cf43156e79]
Uskotaan
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
[quote:ed36f2ad63="Jean-Babtiste"][quote:ed36f2ad63="forssto"]Osaan vetää ravulla munan piiloon![/quote:ed36f2ad63]
Uskotaan [/quote:ed36f2ad63]
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:69aa0d7d3f="mummeli"][quote:69aa0d7d3f="leposi"]Mä osaan painaa play-nappulaa ja valita maailman parhaat biisit. Muuta en ikinä aiokaan opetella. [/quote:69aa0d7d3f]
Samoin! Eiku osaan myös tanssia "omia" biisejä.[/quote:69aa0d7d3f]
Sama! Mut en koskaan tanssi niitä!
Sma. Mut osaan soittaa bändikeikkoja dj:sen ohessa!
Osaan biittimiksata vain Daft Punkkia Daft Punkkiin.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Osaan vetää teipillä nännit piiloon!
Eri, nännit näkyy!
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
[quote:f5b6b265a2="forssto"]Osaan vetää teipillä nännit piiloon![/quote:f5b6b265a2]
Eri, nännit näkyy!
Mun pitäs muistaa aina juoksemaan lähtiessä, kun paita hankaa
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
[quote:45daa3603c="risto_m"][quote:45daa3603c="forssto"]Osaan vetää teipillä nännit piiloon![/quote:45daa3603c]
Eri, nännit näkyy![/quote:45daa3603c]
Mun pitäs muistaa aina juoksemaan lähtiessä, kun paita hankaa
Osta sporttiliivit.
[quote:a8cfbb8fc5="Ylitarkastaja Tolonen"][quote:a8cfbb8fc5="risto_m"][quote:a8cfbb8fc5="forssto"]Osaan vetää teipillä nännit piiloon![/quote:a8cfbb8fc5]
Eri, nännit näkyy![/quote:a8cfbb8fc5]
Mun pitäs muistaa aina juoksemaan lähtiessä, kun paita hankaa [/quote:a8cfbb8fc5]
Osta sporttiliivit.
kuva olis kiva eiq
[quote:d545a4eb4f="hrmunoita"][quote:d545a4eb4f="Ylitarkastaja Tolonen"][quote:d545a4eb4f="risto_m"][quote:d545a4eb4f="forssto"]Osaan vetää teipillä nännit piiloon![/quote:d545a4eb4f]
Eri, nännit näkyy![/quote:d545a4eb4f]
Mun pitäs muistaa aina juoksemaan lähtiessä, kun paita hankaa [/quote:d545a4eb4f]
Osta sporttiliivit.[/quote:d545a4eb4f]
kuva olis kiva eiq
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Hitto mä oon hyvä biittimiksaamaan eurodancea. Tänään läks töissä tämmönen setti ja melkein täydellisesti meni biitit:
Haddaway - What Is Love?
Basic Element - To You
Aqua - Barbie Girl
Culture Beat - Mr. Vain
Me&My - Dubidub
Movetron - Ei kenenkään maa
Tietääks joku jotain hyvää hulinabiisiä, jonka outro miksaantuis kivasti New Orderin Blue Mondayhin?
[quote:e873a40c65="Junkieman"]
Tietääks joku jotain hyvää hulinabiisiä, jonka outro miksaantuis kivasti New Orderin Blue Mondayhin?[/quote:e873a40c65]
Kylien "Can't Get You Out of My Head"
[quote:fde0ba52f0="Jean-Babtiste"][quote:fde0ba52f0="Junkieman"]
Tietääks joku jotain hyvää hulinabiisiä, jonka outro miksaantuis kivasti New Orderin Blue Mondayhin?[/quote:fde0ba52f0]
Kylien "Can't Get You Out of My Head" [/quote:fde0ba52f0]
jpp
eikös noita nyt ole miljoona kun tahdiltaan ja yksinkertaisuudeltaan omaa luokkaansa.
nimim. vinyylit ja levarit kunniaan.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Nyt meni hullut setit, vikaa kertaa olin Fever-nimisessä yökerhossa duunissa ja soitin paremmin kuin koskaan. Meni biittimiksaten mm.
Cut Copy - Lights & Music --> Rihanna - Don't Stop the Music -klubimix
Dead or Alive - You Spin Me Around --> New Order - Blue Monday
Cut Copy - Hearts on Fire --> MGMT - Kids --> Daft Punk - One More Time
Sit meni iso kasa aika reisillekin, mutta ei se mitään. Mut kaikkein siisteintä tossa biittimiksauksessa tollasessa ympäristössä on, että ketään ei kiinnosta. Backstreet Boys kiinnostaa ja Lady Gaga, mutta biittimiksaukset on ihan paskaa.
Onko porukka muuten testaillut noita omalla kontrollipöydällä varustettuja DJ-softia? Eli jotain Traktor/Virtual DJ/Serato -settiä, jossa on oma kontrollipöytä meges ja sillä ohjataan ohjelmaa. Plus tietty ulkoinen äänikortit ja kaks ulostuloo. Kiinnostais vähän sellaset setit, koska toi läppäriltä soittaminen on kuitenkin tulevaisuutta.
DJ Terppeli
Varikset komentavat
Tää Virtual DJ vaikuttaa hauskalta softalta. Oiskohan tästä mihinkään:
http://www.thomann.de/fi/hercules_dj_control.htm
Tai tästä: http://www.thomann.de/fi/behringer_bcd2000.htm
Entäs äänikortit, onko kellään mitään tietoa niistä? Millanen on fiksu ostos? Joku sellanen, joka handlaa rautapuolen käsittelynkin, niin ei lopu tietsikasta tehot kesken.
Tollasen löysin: http://www.thomann.de/fi/numark_dj_io_a … erface.htm
Enää ei kuse kuin Suomen tekijänoikeuslainsäädäntö, joka on tehnyt tuon koneelta soittamisen niin saatanan vaikeaksi.
Nythän mä tajusin. Luin Klubitus.orggia ja kaikenlaista tuli vastaan. En mä tommosia tartte, mitä linkitin, mutta ehkä joku näistä:
http://www.thomann.de/fi/hercules_dj_console_rmx.htm
http://www.thomann.de/fi/numark_omni_control.htm
Halpiksista nää ois varmaan ihan ok:
http://www.thomann.de/fi/hercules_dj_co … raktor.htm
http://www.thomann.de/fi/behringer_bcd3000.htm
Toi sisänen äänikortti on kuitenkin aika tärkee ominaisuus, niin saa luurit kiinni. Mites, onko porukalla kokemusta, että mitkä softat on kevyitä ja raskaita? Mulla on vaan Asuksen Eee PC 901 -kannettavana, joten kevyt softa ois boonusta. Virtual DJ tuntui hyvältä, mutta jotkut silti tuntuis vannovan Traktorin nimeen. Se tosin äkkiseltään tuntuu aika monipuoliselta omaan makuun.
Vituttaa vaan, että noita ei vois kuitenkaan kantaa duuniin mukaan, koska Gramex on homosäätiö. Ois hitsin kätsyä soitella yökerhoissa ja baareiskin noilla, mutta kun et saa soittaa biisejä, jotka löytyy cd:ltä, niin minkäs teet.
toi virtual dj hercules-konsolilla varustettuna on niin helvetin asiallista kotihauskaa, ja tietty mahdollisuuksien maailma ois kaiken maailman vehkeissä, mut emmää vaan osaa hallita ku noita vinskoja.
kun siinä tietää just mitä tapahtuu eikä tuu mitään ylläreitä. ei missään voi olla samaa tatsia biitin ettimiseen ku omilla sormilla nopeutella ja hidastella se kohilleen. god damn!
voihan sitä soittaa ilman mitään kummempia miksailuja ja ihan huippumeininki olla, monet legendaariset deejiitkin on tämän tien valinnu, mut kun omiin korviin se vaan kuulostaa parhaalta, että jos biittimusaa soitellaan, niin sittenhän kans biittimiksataan, perkele. ongelmana taas on sit hieman se, että kun kotona miksailee tosta vaan että jee mää oon hyvä, niin sitten livenä aina yllättää, että ai niin tässähän oli miljoona muutakin asiaa mihin piti samalla keskittyä, ja muutama olutkin yleensä nautittuna, niin ei ookaan niin helppoo enää. pitäis siis saada se biittimiksaus sellaseen kuntoon, että se ei ois niinku temppu eikä mikään. että tietäis että onnistuis nopeesti aina. nimenomaan nopeesti. housut pois ja sisään vaan, ei mitään runkutusta että onko tää ny varmasti kohillaan. niin sit vois keskittyä niihin tärkeempiin juttuihin ja ottaa rennommin.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Enää ei kuse kuin Suomen tekijänoikeuslainsäädäntö, joka on tehnyt tuon koneelta soittamisen niin saatanan vaikeaksi.
Käytännössähän tuota lakia noudatetaankin tosi tarkasti