You are not logged in.
Älä Antti lähe tohon mukaan ollenkaan.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Rikkinäisyyden yhdistämille muusikkojulkkiksille ja Kiasmassa poseeraamiselle
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Rikkinäisyyden yhdistämille muusikkojulkkiksille ja Kiasmassa poseeraamiselle
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Jippu antaa koululaisille seksivalistusta. DON'T MISS THIS!!! Esitysaikaa enää 30 päivää jöjellä
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
^en pysty kattomaan
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
^en pysty kattomaan
ja siis teknisesti ei ole mitään ongelmia, ei vaan pysty.
kuulemma jippu ratulassa torstaina 12.11.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:43842bc23d="Jippu"]Kohta on pimeää. 04.11.2009
moi Rakkaat! Ei kauheen lupaava otsake. No mut tarkoitan sillä vaan sitä,että kohta on lunta kilo tolkulla ja todella pimeetä aamuisin kun herää.
Kesän jäljiltä oon ollu kuin runneltu tai ojaan joutunut kenkä...nyt jo paremmin. Katsos,kun muutin punavuoreen omaan ihanaa yksiöön. Aika hauska ajatella että asuu rööperissä! joskus tää on ollu vissiin kovien tyyppien mesta..
nyt tää on jotenkin aivan mahtava, vieressä sushi baari, secendhand kauppoja ja taide liikkeitä ja kahviloita..myönnän tuntuu ihan luksukselta. Olihan se hauskaa olla hetken porvarillinen Espoolainen, mutta pakko myöntää että tämä sopii mulle paremmin,yksin jossain "kopissa" pimeässä ja kynttilän valossa.ei todella tarvitse selittää kellekkään miksi vituttaa jos vituttaa.
Uusi levy työn alla ja mukavasti keikkoja,mut kalliit on laulujen lunnaat!- oon sanonut sen varmaan sata kertaa.
niin ja niille jotka kysyy,no.....mites se teijän rakkaus elämä?
sopivasti aaltoja.maata ja tuulta.aamen.[/quote:43842bc23d]
:x
Nyt siitä on tullut punavuoressa asuva taiteilija, ja olo on silti yhtä runneltu kuin ennenkin! Ei ole tuskalla mitään inhimillistä rajaa! :center:
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
vieressä sushi baari, secendhand kauppoja ja taide liikkeitä
Täydellistä! Kiitos, Jippu!
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
[quote:09f27a00ed="simo_vaatehuoneelta"]vieressä sushi baari, secendhand kauppoja ja taide liikkeitä
Täydellistä! Kiitos, Jippu!
[/quote:09f27a00ed]
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Hellyyttävä Jippu
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
kuulemma jippu ratulassa torstaina 12.11.
Luvassa on tunnetiloja laidasta laitaan, kun laulaja-lauluntekijä Jippu saapuu Ratulaan. Jippu tuo mukanaan vanhoja ja reikäisiä villasukkia, jotka ovat jääneet käyttämättömiksi. Anu innostuu tekemään villasukista hauskoja käsinukkeja ja naisten käsissä sukista syntyykin aikamoinen aikuisviihdeshow.
"[K]yseessä on hyvä ja joutuisasti etenevä kertomus irlantilaissiirtolaisesta, joka pakenee kauas länteen ikävää paholaismenninkäistä."
[quote:10e23155f2="psykokarkki"]kuulemma jippu ratulassa torstaina 12.11.
Luvassa on tunnetiloja laidasta laitaan, kun laulaja-lauluntekijä Jippu saapuu Ratulaan. Jippu tuo mukanaan vanhoja ja reikäisiä villasukkia, jotka ovat jääneet käyttämättömiksi. Anu innostuu tekemään villasukista hauskoja käsinukkeja ja naisten käsissä sukista syntyykin aikamoinen aikuisviihdeshow.
[/quote:10e23155f2]
Näin tästä eilen jonkun lyhyen pätkän Subin mainoskatkolla. Melkoista.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Ei voi olla totta.
ai mikä?
[quote:93343be4b2="Jaakob"][quote:93343be4b2="psykokarkki"]kuulemma jippu ratulassa torstaina 12.11.
[/quote:93343be4b2]
Näin tästä eilen jonkun lyhyen pätkän Subin mainoskatkolla. Melkoista.[/quote:93343be4b2]
Alan vakuuttua siitä, että Jippu on mainosfirman huolella luoma konstruktio.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Rupee tuntumaan, että JOKA AINOASSA Jippu-jutussa mainitaan villa sukat. Rupeen kutsumaan villasukkia jipuiksi. Jiput jalkaan ja menoxxxxx!!
*
[quote:d41ff848a5="Pilke"]jiput jalkaan ja tenoxxxxx!!
*[/quote:d41ff848a5]
Sekakäyttäjäjipulla nämä
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
[quote:db7d60965a="Bricolage"][quote:db7d60965a="Pilke"]jiput jalkaan ja tenoxxxxx!!
*[/quote:db7d60965a]
Sekakäyttäjäjipulla nämä [/quote:db7d60965a]
Tarkoitat varmaan seka käyttäjä jippua?
*
tännekin tämä
Jipun päivä kirjassa ei ole joulu tervehdystä.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
No voihan hitsiläinen.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Nyt kävi näin.