You are not logged in.
Nää lausumat vetää aika sanattomaksi.
"Olen joustanut seurustellessani siviilipalvelusmiehen kanssa."
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Miehelläni pitää olla selkeät, konservatiiviset, suomalaiset arvot. Isänmaallisuus on iso asia. Olen joustanut seurustellessani siviilipalvelusmiehen kanssa, mutta armeijan käynyt mies pääsee lähemmäs. Itse olen aika sotilaallisen. Olisin halunnut olla lotta, sellainen joka hakee haavoitetun miehen sodasta, hoitaa ja keittää kalakeittoa. Kysyin ensimmäiseksi nykyiseltä mieheltäni, laittaako hän rahaa sotaveteraanien keräykseen. Jos hän olisi vastannut kieltävästi, han olisi saanut mennä.
JIPPU FOR KOKOOMUS 2011 FTW!
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Toivottavasti tuo ei koskaan lisäänny.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Tekee kuitenkin 12 lasta jonkun manipuloijajulkkishuligaanin kanssa.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
FB:n jippu testille ja sen teki jälle
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Jippu huomenna kello 10.30 kakkosella ohjelmassa Tartu Mikkiin.
bzort glorf bööth
Jippu huomenna kello 10.30 kakkosella ohjelmassa Tartu Mikkiin.
Taitaa olla uusinta koska täähän päätty just 20sek sitten
organizing the boy scouts for murder is wrong
[quote:8b5b73f55c="hiirimattona"]Jippu huomenna kello 10.30 kakkosella ohjelmassa Tartu Mikkiin.
Taitaa olla uusinta koska täähän päätty just 20sek sitten [/quote:8b5b73f55c]Näinhän se. Itseasiassa toi 12 minuuttia sitten loppunut oli toiveuusinta.
bzort glorf bööth
[quote:d6b096412b="janne m."][quote:d6b096412b="hiirimattona"]Jippu huomenna kello 10.30 kakkosella ohjelmassa Tartu Mikkiin.
Taitaa olla uusinta koska täähän päätty just 20sek sitten [/quote:d6b096412b]Näinhän se. Itseasiassa toi 17 minuuttia sitten loppunut oli toiveuusinta. [/quote:d6b096412b]
[quote:25ffada34f="hiirimattona"][quote:25ffada34f="janne m."][quote:25ffada34f="hiirimattona"]Jippu huomenna kello 10.30 kakkosella ohjelmassa Tartu Mikkiin.
Taitaa olla uusinta koska täähän päätty just 20sek sitten [/quote:25ffada34f]Näinhän se. Itseasiassa toi 17 minuuttia sitten loppunut oli toiveuusinta. [/quote:25ffada34f]
[/quote:25ffada34f]
bzort glorf bööth
Ja siis huomenna tulee toiveuusinnan uusinta
Nyt YLE jotain järkeä näihin juttuihin.
[quote:4480db9ce5="janne m."]Ja siis huomenna tulee toiveuusinnan uusinta
Nyt YLE jotain järkeä näihin juttuihin.[/quote:4480db9ce5]
on jo
Ei helvetti noita Jipun mieskommentteja. Tähän asti oon pitäny sitä vaan harmittomana villa sukka seko päänä, mutta nyt kyllä... Peräänkuulutan medialta edes jotain moraalia!
Kyllä se niin vain on, että kunnon humpansoittajalle mikään inhimillinen ei ole vierasta!
[quote:219228e4cf="Ulvis"]No niin punaviherstalinistinen feministilesbomedia!
Lynkatkaa nyt fachisti-Jippu, kun kerran savustitte Audi-Kiesinkin [/quote:219228e4cf]
Ajattelin IHAN samaa.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Olispa kannessa mielummin tuo Antti Reini, siinä on roistomaisen komea ja karismaattinen mies.
Mutta parasta olisi jos vaikka tulevalla viikolla aivan kaikkien maailman lehtien kansikuvissa komeilisi Antti Litja.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Ohoh, pitääköhän täs mennä ostamaan elämäni ensimmäinen Me Naiset, jos kerta kansijuttuina on nuorisohäirikkö-Jippu PLUS apuripunkkari- / Silmät-rumpali Reini?
Ohoh, pitääköhän täs mennä ostamaan elämäni ensimmäinen Me Naiset, jos kerta kansijuttuina on nuorisohäirikkö-Jippu PLUS apuripunkkari- / Silmät-rumpali Reini?
kyllä
Tänään ilmestyneessä Hesarin Kuukausiliitteessä on artikkeli Facebookista ja siinä kainalojuttu Oletko Facebookissa?. Ja kukas onkaan yhtenä vastaamassa?
[quote:ed031a6ed7]JIPPU (Meri-Tuuli Elorinne), 23:
"Ei mulla ole edes tietokonetta eiä internet-yhteyttä. Mulla on vaan toi läppäri, johon mä kirjoitan, mutta siinä ei toimi mikään. Ei mua ole kukaan sinne pyytänytkään, kun kaikki kaverit tietää, ettei Jippu näiden päälle ymmärrä."[/quote:ed031a6ed7]
"[K]yseessä on hyvä ja joutuisasti etenevä kertomus irlantilaissiirtolaisesta, joka pakenee kauas länteen ikävää paholaismenninkäistä."
Ei mulla ole edes tietokonetta eiä internet-yhteyttä. Mulla on vaan toi läppäri
ja vuílla ´´´sukat enkä ees editoi
siis cvilla sukat
eiq viewläkään
VILLA SUKAT
NO NYTKYLLÄ
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
sama
tosin mulla ei nyt åå villa sukkia
lol apua
ultravox
håm¨´å älä editoi kirjoita miltö nyt ydö
n sanoo
siis sytdfänb
sydän
voi villa sukka
åhå liian oikein menu
liian hgelpodstgio
lol apua
ultravox
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Oli kuulemma pilannut jonkun metropoli-tapahtuman.
bzort glorf bööth